Samsung Galaxy S i wersja Androida

Data: 2011-01-27 17:23:35
Autor: Maciej Muran
Samsung Galaxy S i wersja Androida
Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał
Czy zatem zanim zacznę bawić się w jego konfigurowanie, powinienem wybrać się do jakiegoś serwisu GSM, żeby mi wgrano nową wersję?

Najpierw to siÄ™ zapoznaj z 2.1
Potem 2.2.1 poprzez KIES/registry patcher.
I okaże się, że 2.2.1 poza kilkoma drobiazgami niewiele się różni od 2.1 - przynajmniej ja nie zauważyłem tej _przepaści_ pod względem szybkości działania tak chętnie opisywanej przez forumowiczów z android.com.pl.
Ale zanim zaczniesz cokolwiek robić, wykonaj backup oryginalnej wersji systemu i sprawdź czy wiesz jak się nim w razie czego posłużyć.

M.

Data: 2011-01-28 14:37:34
Autor: Bartosz Chojnacki

Użytkownik "Maciej Muran" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:ihs669$e23$1news.onet.pl...
[...]

A robiłeś wipe / pełen reset telefonu po aktualizacji? Jesli nie to masz odpowiedz. Jesli JPY jest dalej za wolne, proponuje zapoznać się ze speeedmod kernelem, po wgraniu usprawnien i zmianie filesystemu na ext, problem lagow znika raz na zawsze, a wszystko to jest potwierdzone odpowiedimi wynikami w benchmarkach (ok 40% szybciej w stosunku do jpy na RFS).

--
Pozdrawiam,
Bartek Chojnacki

Samsung Galaxy S i wersja Androida