Samsung Galaxy S - połączenia GPRS, pomocy!

Data: 2011-09-30 20:20:50
Autor: Waldek Godel
Samsung Galaxy S - połączenia GPRS, pomocy!
Dnia Fri, 30 Sep 2011 21:14:21 +0200, Kenjiro napisał(a):

Dziś otworzyłem rachunek za komórkę i zdębiałem - 528 zł. Jak się okazuje, połowa z tego to połączenia GPRS! Koszmar! Jaką opcję mam włączyć, żeby Galaxy S nie pobierał mi niczego w tle? Wyłączyłem opcję "Użyj danych pakietowych", czy to wystarczy?
Owszem, zdarza mi się czasami coś sobie ściągnąć z Android Market, ale chyba nie za tyle? Może aplikacje się same w tle aktualizowały?

Dzięki za wszelkie wskazówki!

http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm
czwarta kropka od góry.
Albo przynieś zaświadczenie od lekarza o dysguglii.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Samsung Galaxy S - połączenia GPRS, pomocy!