Samsung Galaxy S - połączenia GPRS, pomocy!

Data: 2011-09-30 21:28:28
Autor: ALdroid
Samsung Galaxy S - połączenia GPRS, pomocy!
Dnia Fri, 30 Sep 2011 21:14:21 +0200, Kenjiro <kenjiro@satoris.pl> naskrobał przy słoiku:
Witam

Dziś otworzyłem rachunek za komórkę i zdębiałem - 528 zł. Jak się okazuje, połowa z tego to połączenia GPRS! Koszmar! Jaką opcję mam włączyć, żeby Galaxy S nie pobierał mi niczego w tle? Wyłączyłem
opcjÄ™
"Użyj danych pakietowych", czy to wystarczy?
Owszem, zdarza mi się czasami coś sobie ściągnąć z Android Market,
ale
chyba nie za tyle? Może aplikacje się same w tle aktualizowały?

Dzięki za wszelkie wskazówki!

1. Zainstaluj sobie jakis program monitorujacy zuzycie danych: osobno dla wifi i sieci komorkowej

2. Wylacz lokalizacje za pomoca sieci komorkowych

3. W danych pakietowych wylacz opcje nieprzerwany dostep danych pakietowych

Oczywiscie nie zezwalaj na automatyczna aktualizacje programow, lub wlaczaj opcje synchronizacji tylko jak jestes w zasiegu WiFi

To tak na poczatek

Wykup sobie jakis pakiet danych.
Nie napisales w jakiej jestes sieci, wiec nie doradze Ci zadnej konkretnej opcji, ale Twoj provider na pewno takie pakiety ma w ofercie. Majac smartfona musisz sie liczyc z transmisja danych, wiec lepiej chyba zaplacic te np. 10pln/mc za jakis najtanszy pakiet danych niz placic mase kasy na koniec mca z rachunku.
Zainstaluj program i kontroluj na poczatek jak szybko wyciekaja Ci dane (ustaw sobie alarm na dop. dzienny transfer) i poszukaj przyczyn.

--
AL

Data: 2011-09-30 21:31:20
Autor: ALdroid
Samsung Galaxy S - połączenia GPRS, pomocy!
Dnia Fri, 30 Sep 2011 21:28:28 +0200, ALdroid <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> naskrobał przy słoiku:
[...]

Osobiscie polecam programik z marketu: Traffic Statistics

--
AL

Samsung Galaxy S - połączenia GPRS, pomocy!