Samsung Galaxy S - problem z niekt贸rymi po艂膮c zeniami

Data: 2011-11-03 15:09:37
Autor: Kenjiro
Samsung Galaxy S - problem z niekt贸rymi po艂膮c zeniami
Witam

Co艣 mi si臋 ostatnio takiego dzieje, 偶e w przypadku niekt贸rych po艂膮cze艅 przychodz膮cych sygna艂 telefonu odzywa si臋 dos艂ownie na sekund臋, po czym po艂膮czenie zostaje przerwane i wyst臋puje jako nieodebrane.
Jak si臋 okaza艂o od osoby dzwoni膮cej do mnie, czeka艂a normalnie sze艣膰 sygna艂贸w, po czym sama si臋 roz艂膮czy艂a. Dlaczego u mnie "odrzuca" to po艂膮czenie po sekundzie? Ledwie zd膮偶y si臋 odezwa膰 dzwonek.

Spotkali艣cie si臋 z czym艣 takim?
Dzi臋ki

Data: 2011-11-03 17:35:33
Autor: Maciek.
Samsung Galaxy S - problem z niekt贸rymi po艂膮czeniami
U偶ytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisa艂

Spotkali艣cie si臋 z czym艣 takim?

W kt贸rej sieci masz numer? Gdy to si臋 dzieje, to jeste艣 zalogowany w 2G, czy 3G?

--
M.

Data: 2011-11-03 22:32:13
Autor: Kenjiro
Samsung Galaxy S - problem z niekt贸rymi po艂 膮czeniami

W kt贸rej sieci masz numer? Gdy to si臋 dzieje, to jeste艣 zalogowany w 2G,
czy 3G?

W Plusie. Dotyczy to 3G.

Data: 2011-11-04 09:03:21
Autor: Maciek.
Samsung Galaxy S - problem z niekt贸rymi po艂膮czeniami
U偶ytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j8v18v$bd5$1sunflower.man.poznan.pl...
W kt贸rej sieci masz numer? Gdy to si臋 dzieje, to jeste艣 zalogowany w 2G,
czy 3G?
W Plusie. Dotyczy to 3G.

Jak w Plusie, to jest to (chyba) objaw przeci膮偶enia sieci.
W Orange takie jaja by艂y zwi膮zane z posiadaniem uruchomionej us艂ugi extra numer. Dodatkowo w 3G nie by艂o s艂ycha膰 w艂a艣ciciela SGS.
Wad臋 Samsunga (Androida) mo偶esz wykluczy膰, chyba 偶e masz jaki艣 podejrzany custom rom.

--
M.

Samsung Galaxy S - problem z niekt贸rymi po艂膮c zeniami