Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letni ej dziewczynki

Data: 2014-04-26 02:20:38
Autor: animka
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letni ej dziewczynki

Wiadomości › Telefon komórkowy
wczoraj 15:31
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

Dziew­czyn­ka spo­koj­nie ba­wi­ła się w ogro­dzie, kiedy jej ro­dzi­ce nagle usły­sze­li prze­ra­ża­ją­cy krzyk. Gdy przy­bie­gli do dziec­ka, oka­za­ło się, że te­le­fon naj­pierw za­pa­lił się, a potem wy­buchł w kie­sze­ni spodni dziew­czyn­ki. Są­siad ro­dzi­ny, który jako pierw­szy do­tarł do dziew­czyn­ki, zdarł z niej spodnie i szyb­ko uga­sił pło­ną­ce urzą­dze­nie. Na­stęp­nie ro­dzi­ce za­wieź­li za­pła­ka­ną Ad­ria­nę do szpi­ta­la.
Samsung Glaxy S2 Samsung Glaxy S2 Foto: Shutterstock

Na miej­scu oka­za­ło się, że pod­czas na­głe­go ścią­ga­nia spodni wraz z ma­te­ria­łem ode­rwał się ka­wa­łek skóry dziew­czyn­ki i po­wsta­ła duża rana. Le­ka­rze zba­da­li całe miej­sce opa­rze­nia i od­kry­li, że uszko­dze­niu ule­gły tkan­ki aż do samej kości. W re­zul­ta­cie, dziew­czyn­ka wy­ma­ga­ła prze­szcze­pu skóry i dłu­gie­go le­cze­nia.

Rów­nie po­waż­nym skut­kiem jest lęk dziew­czyn­ki przed wszel­ki­mi te­le­fo­na­mi ko­mór­ko­wy­mi.

Firma Sam­sung, któ­rej pro­dukt wy­buchł, za­pro­po­no­wa­ła ro­dzi­nie po­kry­cie wszel­kich kosz­tów le­cze­nia, ale oj­ciec Ad­ria­ny od­mó­wił, bo bał się, że w ten spo­sób spra­wa zo­sta­ła­by szyb­ko za­mie­cio­na pod dywan.
http://wiadomosci.onet.pl/samsung-galaxy-s2-wybuchl-w-kieszeni-7-letniej-dziewczynki/ewj94

--
animka

Data: 2014-04-26 02:00:45
Autor: Budzik
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
Użytkownik animka animka@tonieja.wp.pl ...

[...]

Coś-ci-sie-po-pier-dzie-lilo-z-dzie-le-niem-slow...

Data: 2014-04-26 19:08:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31B1FD63DC30budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

[...]

Jak zwykle dałeś pokazówkę swojej głupoty. :)

Dkaczego Bóg takich głąbów jak Ty nie pali,
ale pali dzieci czy uszkadza słuch mnie?

"Marek" almarsoft.7759448708769639537@news.neostrada.pl

Gdzie? Na Alasce? W Azji? Co to za moda poddawania niusów bez
lokalizacji zdarzenia.

Google wyłaczyli Ci?
Skopiuj część jej wypowiedzi  i wzruc do wyszukiwarki -- a znajdziesz.

   https://www.google.pl/search?newwindow=1&site=&source=hp&q=%22Dziew%C2%ADczyn%C2%ADka+spo%C2%ADkoj%C2%ADnie+ba%C2%ADwi%C2%AD%C5%82a+si%C4%99+w+ogro%C2%ADdzie%2C+kiedy+jej+ro%C2%ADdzi%C2%ADce%22&oq=%22Dziew%C2%ADczyn%C2%ADka+spo%C2%ADkoj%C2%ADnie+ba%C2%ADwi%C2%AD%C5%82a+si%C4%99+w+ogro%C2%ADdzie%2C+kiedy+jej+ro%C2%ADdzi%C2%ADce%22&gs_l=hp.3...1138.6862.0.7115.5.5.0.0.0.0.923.1369.0j4j6-1.5.0....0...1c.1.42.hp..5.0.0.0.DBPCLeNJCu4

   http://wiadomosci.onet.pl/samsung-galaxy-s2-wybuchl-w-kieszeni-7-letniej-dziewczynki/ewj94

Są nawet zdjęcia i teksty zagraniczne.

   http://www.mirror.co.uk/news/world-news/samsung-galaxy-s2-explodes-girls-3454920

"Zakonspirowany" 535bccee$0$2369$65785112@news.neostrada.pl

A na co 7-latce taki telefon?

To dobre ptanie -- miała biednych rodziców czy ,,odziedziczyła''
to barachło po kimś lub wyszperała w śmietniu? Toz to telefon
z minionej epoki. Juz jest nie S3, nie S4, ale S5. :)

Jakby mi za darmo dawali -- wziąłbym, ale za stówę plnów
bym raczej nie kupił. :)

"mr misio" ljgnku$7cn$2@node2.news.atman.pl

A na co 7-latce taki telefon?

Do grania w Angry Birds.

Gnacie dzieci młodsze od niej do szkół
a zarazem zadajecie takie pytania?

"animka" ljeu5d$fop$1@node1.news.atman.pl

Rów­nie po­waż­nym skut­kiem jest lęk dziew­czyn­ki przed wszel­ki­mi
te­le­fo­na­mi ko­mór­ko­wy­mi.

Skąd ja to znam? ;)

Data: 2014-04-26 22:38:31
Autor: Budzik
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

[...]

I vice versa.
Jeżeli Twoim zdaniem pisanie w ten sposób jest czytelne i ma sens to cóz...

Dkaczego Bóg takich głąbów jak Ty nie pali,
ale pali dzieci czy uszkadza słuch mnie?

Za karę? Może za próbę obrażania?

BTW co to za forumowa moda na odpowiadanie w jednym poście trzem osobom?
Stosującp rzyjęta przez Ciebie nomenklaturę: dałes, jak zwykle, pokaz swojej głupoty. I mnie to nie smieszy, wiec bez emotikona.

Data: 2014-04-27 00:59:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31C1D543EE2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Jeżeli Twoim zdaniem pisanie w ten sposób
jest czytelne i ma sens to cóz...

Nie dostrzegam żadnych problemów.

Dkaczego Bóg takich głąbów jak Ty nie pali,
ale pali dzieci czy uszkadza słuch mnie?

Za karę? Może za próbę obrażania?

Mnie karze za to, że mnie inni obrażają?

BTW co to za forumowa moda na odpowiadanie
w jednym poście trzem osobom?

Mam na swym ,,koncie'' około 50 tysięcy postów.

Stosującp rzyjęta

Rzyjęta? To coś z rzyciowej? ;)

przez Ciebie nomenklaturę: dałes, jak zwykle, pokaz
swojej głupoty. I mnie to nie smieszy, wiec bez emotikona.

-=-

IMO Animka rzadko pisze mądrze -- tym razem uczyniła chlubny wyjątek!

Data: 2014-04-27 09:00:30
Autor: Budzik
[...]

Hmm... U ciebie kazde słowo nie jest podzielone?

Dkaczego Bóg takich głąbów jak Ty nie pali,
ale pali dzieci czy uszkadza słuch mnie?

Za karę? Może za próbę obrażania?

Mnie karze za to, że mnie inni obrażają?

A kto Cię obraża?

BTW co to za forumowa moda na odpowiadanie
w jednym poście trzem osobom?

Mam na swym ,,koncie'' około 50 tysięcy postów.

I to powoduje, że możesz odpowiadać w jednym poście na 5 innych?

Stosującp rzyjęta

Rzyjęta? To coś z rzyciowej? ;)

To coś z "przyjętej" jak się wykaże odrobinę dobrej woli...

przez Ciebie nomenklaturę: dałes, jak zwykle, pokaz
swojej głupoty. I mnie to nie smieszy, wiec bez emotikona.

IMO Animka rzadko pisze mądrze -- tym razem uczyniła chlubny wyjątek!

Ale przecież nie chodzi o to "co", tylko "jak"...

Data: 2014-04-27 17:59:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31C6C9D7CD77budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Nie dostrzegam żadnych problemów.

Hmm... U ciebie kazde słowo nie jest podzielone?

Żadne. :) Szukałem choćby jednego -- nie znalazłem.
Dać sanpy? Nawet wrzuciłem tekst do innego pliku,
którzy przejrzałem edytorem ,,heksadecymalny'', aby
sprawdzić, czy nie ma ukrytych znaków lub czegoś,
co wygląda jak spacja, ale spacja nie jest.

Tego sprawdzenia nie dokonałem starannie; pobieżne
sprawdzenie niczego ,,ciekawego'' nie wykazało.

Być może samo kopiowanie wprowadziło niepotrzebne poprawki.
Raczej nie, ale nie dam sobie uszu odciąć w razie swej wpadki.

Jej tekst jest [wyjątkowo -- podejrzane!!!] poprawny.

Dkaczego Bóg takich głąbów jak Ty nie pali,
ale pali dzieci czy uszkadza słuch mnie?

Za karę? Może za próbę obrażania?

Mnie karze za to, że mnie inni obrażają?

A kto Cię obraża?

Ten, kto mnie wyzywa od Troli itp. Szkoda mi czasu na
szukanie, ale gdyby ktoś mi stosownie zapłacił :) za
szukanie, znalazłbym mrowie postów, w których jestem
obrażany. Jednym z obrażających mnie był Kawecki, ale
akurat ten wykazał się głupotą zdumiewającą, przez co
trudno mieć pretensję do niego. Można natomiast mieć
pretensję do tych, którzy go bronili -- do M$ choćby.

Ty zaś znajdź od wczoraj choćby jeden post, w którym
kogoś obraziłem. Dlaczego od wczoraj? Bo dzisiejszej
nocy niemal ogłuchłem na lewe ucho. Mam nadzieję, że
to ucho wróci choćby do wczorajszego stanu. Na razie
jest tak, jakby w tym uchu utkwił stoper. Oczywiście
sprawdziłem -- oba stopery wydobyte z obu moich uszu
są kompletne.

Uderzanie czymś metalowym w zęby jest słyszane
poprawnie, o ile u mnie w ogóle można mówić
o poprawnym słyszeniu.

Natomiast słyszenie dźwięków niesionych powietrzem jest
(co najmniej) upośledzone w porównaniu z wczorajszym
słyszeniem -- też mocno upośledzonym.

Obok problemu ze słyszeniem, pojawił się gwizd w obu uszach.

Innymi słowy -- Bóg zauważa, że nie obrażanie kogoś przeze mnie
jest powodem moich problemów ze słyszeniem? Fajnie, że Bóg mnie
broni, ale ja bym wolał słyszeć  poprawnie. :)

W obu uszach mam gwizd a lewe jest jakby zatkane.
Pomaga nagrzewanie ucha ręką. :)

BTW co to za forumowa moda na odpowiadanie
w jednym poście trzem osobom?

Mam na swym ,,koncie'' około 50 tysięcy postów.

I to powoduje, że możesz odpowiadać w jednym poście na 5 innych?

Mogę odpowiadać tak, jak uznaję za stosowne.
Ty (i inni także) zaś możesz (mogą) nie czytać
tego, co ja piszę. :)

Odpowiadam tak, aby nie mnożyć niepotrzebnie postów.
Post zawiera nagłówki. Jeśli post liczy sobie 5 kB,
dodatkowe linie nagłówkowe niewiele ,,kosztują'', ale
dodanie tych kilku linii do kilku linii treści postu
jest marnotrawieniem miejsca.

[...]

MZ napisała poprawnie. Można zastanowić się nad pisaniem
'wczoraj' -- ale tu skopiowała cudzą ,,mądrość''.

Co więcej -- podała źródlany ;) link -- czego brak kej zarzucono.

Nie wiem, po co wstawiła to:

   Samsung Glaxy S2 Samsung Glaxy S2 Foto: Shutterstock

Ale to są drobizgi.

Data: 2014-04-27 20:59:28
Autor: Budzik
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

Nie dostrzegam żadnych problemów.

Hmm... U ciebie kazde słowo nie jest podzielone?

Żadne. :)

No juz w inym poscie ustaliłem że jest jakich chochlik bo u mnie cały teskt jest pełen myslników.
Ale ktos potwierdził, ze u  niego jest tak samo wiec to nie zwidy... :)

Jej tekst jest [wyjątkowo -- podejrzane!!!] poprawny.

Bo to chyba nie jeje tekst tylko wklejka...

[...]

Ale co mnie to interesuje ze inni cię obrazają?
Od glabów wyjechałes do mnie...

[...]

Czy to sa przeprosiny?

[...]

Witamy w 95 roku.
Dzis nie ma to zadnego znaczenia. Zwłaszcza ze ruch na newsach coraz mniejszy.
Natomiast utrudna prowadzenie dyskusji, watkowanie etc.
Prosze, zparzestań :)

Data: 2014-04-28 00:12:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31CE4DB39AF3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Ale co mnie to interesuje ze inni cię obrazają?
Od glabów wyjechałes do mnie...

Skrytykowałeś Animkę za to, że napisała coś mądrego.
Na dodatek nieco ;) chamsko. :)

  "Budzik" XnsA31B1FD63DC30budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

  > Coś-ci-sie-po-pier-dzie-lilo-z-dzie-le-niem-slow...

Sąsiad naprawdę rodził? ;) Animka poruszyła poważny
problem, dziecko ucierpiało a Ty tymczasem w te słowa...

[nie będę siE płaszczył przed nim -- słuch mi siE
nie poprawił... nie udzielił mi swej łaski...]

[...]

Nie.

[...]

Teraz nie ma ngłówków?

Dzis nie ma to zadnego znaczenia. Zwłaszcza
ze ruch na newsach coraz mniejszy.
Natomiast utrudna prowadzenie dyskusji,
watkowanie etc.

Nie było tu o czym dyskutować. Wypowiedzi absurdalne.
Twoja ,,merytoryczna'', kogoś nieprawdziwa o braku
linku... Inni kpią z rodziców zaopatrujących swe
pociechy w telefony... A na końcu moja uwaga
o moim urazie psychicznym...

Nie ma tu miejsca na dyskusję, chyba że o dywizach -- bo
to akurat dywizy, nie myślniki, jeśli Cię dobrze pojmuję.

Prosze, zparzestań :)

Data: 2014-04-28 00:17:21
Autor: Budzik
[...]

Nie musisz linkować - pamietam co napisałem.
I napisałem to na podstawie tego co widziałem na monitorze.
Czy chamsko? Polemizowałbym.

Chamstwo zaczeło się od Twojego postu.
Zamiast napisac: z postem wszystko ok, wolałes wyskoczyć z głąbami, głupotą i dodatkowo podkreslić to okresleniem "jak zawsze(???)"

 > Coś-ci-sie-po-pier-dzie-lilo-z-dzie-le-niem-slow...

Sąsiad naprawdę rodził? ;)

Nie wiem, zapytaj sąsiada, jak nie masz nic innego do roboty...

Animka poruszyła poważny
problem, dziecko ucierpiało a Ty tymczasem w te słowa...

Prosze skoncz z tą demagogią...
Nie odnosiłem się do meritum, wiec to o czym pisała nie miało znaczenia.

[...]

Cóż...
[...]

Trzeba jak krowie na rowie?
Zmieniły się standardy przechowywania (MB przeszły w TB pod strzechami, zmieniły się predkosci internetu (kb przeszły w Mb pod strzechami)
Wiec to o czym piszesz, nie ma zadnego znaczenia.

Zresztą to troche smesznie brzmi - Leszek piewcą oszczędnego pisania na newsy :)))

[...]

No i? Nawet jakby bylo o kaczkach i gołębiach, total OT itp to i tak powyzsze argumenty pozostają w mocy.

Data: 2014-04-28 02:53:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31D1698162F4budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

i dodatkowo podkreslić to okresleniem "jak zawsze(???)"

Wg Ciebie brak Ci zasług? ;)

 > Coś-ci-sie-po-pier-dzie-lilo-z-dzie-le-niem-slow...

Sąsiad naprawdę rodził? ;)

Nie wiem, zapytaj sąsiada, jak nie masz nic innego do roboty...

Nie znam języków obcych, a to chyba poza Polską było. ;)

Zmieniły się standardy przechowywania (MB przeszły w TB pod strzechami,
zmieniły się predkosci internetu (kb przeszły w Mb pod strzechami)
Wiec to o czym piszesz, nie ma zadnego znaczenia.

Podwajanie kilobajtów czy megabajtów ma jednaki przebieg.

No i? Nawet jakby bylo o kaczkach i gołębiach, total OT itp to i tak
powyzsze argumenty pozostają w mocy.

Nie -- moja odpowiedź nie przewidywała kontynuacji tej części dyskusji.

Data: 2014-04-28 09:00:24
Autor: Budzik
[...]

A według Ciebie?
Bo to było Twoje określenie.
Chętnie się dowiem...

 > Coś-ci-sie-po-pier-dzie-lilo-z-dzie-le-niem-slow...

Sąsiad naprawdę rodził? ;)

Nie wiem, zapytaj sąsiada, jak nie masz nic innego do roboty...

Nie znam języków obcych, a to chyba poza Polską było. ;)

Improwizuj...

[...]

Ale obecnie wpływ na komfort uzytkowania ma znikomy.
A przeciez o to chodzi a nie o to, zeby wykazać ze cos jest lepsze w teoretycznych warunkach...

No i? Nawet jakby bylo o kaczkach i gołębiach, total OT itp to i tak
powyzsze argumenty pozostają w mocy.

Nie -- moja odpowiedź nie przewidywała kontynuacji tej części dyskusji.

Aha.
To może jakies forum, zrob się adminem, odpisuj i zamykaj topic?

Data: 2014-04-29 03:24:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31D6668DC52Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

i dodatkowo podkreslić to okresleniem "jak zawsze(???)"

Wg Ciebie brak Ci zasług? ;)

A według Ciebie?
Bo to było Twoje określenie.
Chętnie się dowiem...

Nie byłeś gorliwym zwolennikiem półgroszówki -- być może
dlatego wyrobiłem o Tobi złe zdanie, które po jakimś czasie
urastania ;) minęło się z rzeczywistością? :)  Niezupełnie.
Obok tego, że nie byłeś fanem półgroszówki, ogólnie ścinałeś
mnie, czy raczej usiłowałeś to robić.

   "Budzik" 01042012.5B119B17@budzik61.poznan.pl

   Budzik>>> Przykro mi, nie odpowiem, bo nie jestem w stanie
   Budzik>>> przebrnąć przez twój sposób wypowiadania się.

   > cóż, nie wiem komu jeszcze...
   > Poza tym to nie przykrość

   Budzik -- plączesz się w zeznaniach. :)
   Reszty zatem nie czytam. Najpierw zdecyduj się, czy Ci przykro, czy nie.

Mój sposób wypowiadania nie był karkołomnym:

   "Budzik" 01042012.7315085C@budzik61.poznan.pl

   "Budzik" 02042012.090551E5@budzik61.poznan.pl

   > ROTFL

   Ja też turlam się ze śmiechu, gdy mi przykro...

Ponadto czasami ;) po prostu burzyłeś to, co budowaliśmy na
grupie bankowej -- dobre relacje z bankami. (dobre dla nas,
nie dla banków) Broniłeś mBanku, Polbanku, Meritum, Pocztowego...

   "Budzik" 19122012.2384E9D2@budzik61.poznan.pl

   "Budzik" 18102012.26D5EDB3@budzik61.poznan.pl

   > Dorzucę swoje 3 grosze.
   > Dopóki sprawa dotyczy 3 groszy - proponuję nic o tym nie myśleć. :)

Niby masz swoje zasługi:

   "Budzik" XnsA1687442821E2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

   > jak zwykle kłamał...

   I ja tak uważam.

Ale (jak widać) dłużej pamiętam rany niż ich kojenie. ;)

   "Budzik" XnsA2A8E2AB3AA6Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

   > Bankomat a bankomat w okienku to jakaś róznica?

     bankomat
     bankomat w banku
     bankomat w okienku
     bankomat w galerii handlowej
     bankomat w przejściu podziemnym...

   Coś w tym jest. ;) Toż elektryczne krzesło nie jest tożsame z krzesłem. ;)

Może Niesłusznie Cię osądziłem aż tak surowo (słowami 'jak
zwykle') a może Twoje posty zawierają drugie dno tak zwane:

   "Budzik" 12012007.69A58B46@budzik61.poznan.pl

   > myle sie, czy na pececie juz otrzymałes odpowiedz?

   Mylisz się. Ponadto nawet gdybym tam otrzymał odpowiedź, subiektywne
   oceny na pececie nie muszą się pokrywać z subiektywnymi z tej grupy. :)

Jakbyś zabraniał mi szukania odpowiedzi na nurtujące mnie wówczas pytanie. :)
Jakbyś zachęcał innych do nieodpowiadania mi na moje pytanie dotyczące nagrywarki.

Jesteś kulturalny w swych wypowiedziach? Nie używasz brzydkich słów?
Owszem, ale... ;)

Poszły się co?...

   "Budzik" XnsA178C1570CD34budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

   > Ale aku juz dawno poszły się wiec temat nieaktualny.

IMO miałeś na swej uwadze brzydkie słowo.
Poniżej nawet użyłeś brzydkiego -- bez ,,pobudzenia''. :)

   "Budzik" 01042013.49F0C464@budzik61.poznan.pl

   > Aha, czyli w małych sklepach pracownikcy zapierdzielają 8 godzin i nie ma
   > żadnych wolnych chwil a molochy nie potrafią zoptymalizować czasu pracy
   > pracowników. Ciekawe, ciekawe...

Należysz do ludzi drażniących otoczenie (aby wykazać w tym otoczeniu
zło, którego rzekomo Ci brak?) i zarazem czyszczących swoje wypowiedzi
ze ,,zbędnych'' słów. (ale choć tych słów nie widać -- zostaje tak
zwana atmosfera wypowiedzi)

Innych ludzi wprowadzasz w stan ,,pobudzenia'', siebie ukazujesz
w dobrym świetle, choć czasami wychodzi nieco inaczej.

?Jesteś? tu jak pewien kulturalny i obyty muzyk, który na scenie
przepięknie kłania się, uśmiecha, urzeka, ale prywatnie -- życzy
mi paraliżu. :) Dlaczego tak życzy? Bo uważa, iż staję (stawałem)
mu na jego drodze do pieniędzy. :)

Niedawno zastanowiłem się nad tym, czy bym ,,polubił'' na nowo tego
muzyka. Pomyślałem, że nie -- właśnie dlatego, że na scenie udaje
kulturalnego, podczas gdy w istocie jest (jakby to określić) niemiły. ;)

-=-

Tak czy siak -- Animka IMO napisała coś mądrego, nie głupiego i nie
należało ścinać jej wypowiedzi na pniu tak zwanym, czepiając się
jakiegoś dziwnego błędu, którego najprawdopodobniej nie wdziała
i którego nie popełniła.

W swoich postach ukazujesz zło ,,tego świata'' tkwiące gdzieś
poza Tobą. :) Tymczasem ono jest w Tobie nie gdzieś obok Ciebie.

I aby było jasne -- nie chcę być obrońcą Animki,
która nader chętnie wchodzi w ,,stan pobudzenia''. ;)

Problem jednak polega na tym, że ona z trudem panuje
nad sobą, a Ty -- celowo jątrzysz, udając niewiniątko. :)

Data: 2014-04-29 08:21:32
Autor: Budzik
[...]

Hmm, w ogóle nie pamietam sprawy :)))

   "Budzik" 01042012.5B119B17@budzik61.poznan.pl

   Budzik>>> Przykro mi, nie odpowiem, bo nie jestem w stanie
   Budzik>>> przebrnąć przez twój sposób wypowiadania się.

No i? Wyraziłem tylko swoje zdanie.
Nie jestem chyba tutaj jedyny, który uważa, że delikatnie trollujesz :)
I czasami nie starcza cierpliwości, żeby z całego słowotoku wyciągnąć sedno.
Zeby nie było - tez tak czasem mam. Ale staram się z tym walczyc.

   "Budzik" 02042012.090551E5@budzik61.poznan.pl

   Ja też turlam się ze śmiechu, gdy mi przykro...

Skoro dla ciebie zwrot "przykro mi, nie odpowiem" jest rzeczywistym wyrażeniem odczuwania smutku a nie tylko zwrotem grzecznosciowym...

Ponadto czasami ;) po prostu burzyłeś to, co budowaliśmy na
grupie bankowej -- dobre relacje z bankami. (dobre dla nas,
nie dla banków) Broniłeś mBanku, Polbanku, Meritum, Pocztowego...

mbanku - bardzo możliwe.
Pocztowego?!?!? W jakim kontekscie?
Zreszta - czy którakolwiek z wypowiedzi broniących była niemerytoryczna?
Bo teraz nie wiem czy czepiasz sie tego ze byłem zbyt mało prokliencki czy moze tego, że broniłem sprawy, która była nie do wybronienia? (innymi słowy nie miałem racji)

> [...]

  > ale od iluś lat korzystam z mbanku i nigdy nie miałem żadnego
  > problemu z obsługą po mojej stronie (cookiesy nie cookiesy itp)

No i?
Chyba nie tylko ja patrzać na larum jakie powstało po właczeniu nowej wersji systemu.
BTW cały czas czekam kiedy mnie z mbanku wyrzucą zamykając starą wersję systemu.
Niby masz swoje zasługi:

:) Dziekuje.

   "Budzik" XnsA1687442821E2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

   I ja tak uważam.

Ale (jak widać) dłużej pamiętam rany niż ich kojenie. ;)

Ja większośc ludzi.
Jedna z zasad marketingu.

> [...]

Może Niesłusznie Cię osądziłem aż tak surowo (słowami 'jak
zwykle') a może Twoje posty zawierają drugie dno tak zwane:

Czasami pewnie zawierają :)

> [...]

pytanie. :) Jakbyś zachęcał innych do nieodpowiadania mi na moje
A moze po prostu chciałerm zwrócić uwage, że gdzieś indziej juz ci odpowiedziano? Nie wiem, nie pamietam.

Jesteś kulturalny w swych wypowiedziach? Nie używasz brzydkich słów?

Staram się. A że czasami trzeba!

> [...]

IMO miałeś na swej uwadze brzydkie słowo.
Poniżej nawet użyłeś brzydkiego -- bez ,,pobudzenia''. :)

O matko, ty to na serio?

> [...]

zło, którego rzekomo Ci brak?) i zarazem czyszczących swoje wypowiedzi
ze ,,zbędnych'' słów. (ale choć tych słów nie widać -- zostaje tak

:)
Innymi słowy - jestem delikatnie złosliwy. Niewątpliwie.

Innych ludzi wprowadzasz w stan ,,pobudzenia'', siebie ukazujesz
w dobrym świetle, choć czasami wychodzi nieco inaczej.

Parafrazując - prowokuje? Czasami. Oczywiscie!

[...]

;)

Na szczęscie lubić sie nie musimy. :)
Nie mnie oceniac tę atmosferę. Staram się pisać jasno, merytorycznie a ze czasami prowokuję druga stronę? A któż tego nie robi.

-=-

[...]

Alez tu pełna zgoda.
Tylko wiesz... animka... Ona rózne dziwne rzeczy robi i pisze wiec zalozyłem ze cos pomieszała.
A to ja. Wiec stokrotnie przepraszam. Ale wracając do atmosfery - tez mogłes w pierwszym poscie napisac ze post jest ok, zamiast podgrzewania atmosfery :)

W swoich postach ukazujesz zło ,,tego świata'' tkwiące gdzieś
poza Tobą. :) Tymczasem ono jest w Tobie nie gdzieś obok Ciebie.

A w Tobie samo dobro? ;-P

I aby było jasne -- nie chcę być obrońcą Animki,
która nader chętnie wchodzi w ,,stan pobudzenia''. ;)

Problem jednak polega na tym, że ona z trudem panuje
nad sobą, a Ty -- celowo jątrzysz, udając niewiniątko. :)

Ja....? ;-)

P.S. Jestem pełen podziwu dla analizy. Ja nawet bym nie wiedział jak obecnie przeszukać archiwum po postach autora odkad google.groups zamknęli.

Data: 2014-04-27 19:41:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31C6C9D7CD77budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Nie dostrzegam żadnych problemów.

Hmm... U ciebie kazde słowo nie jest podzielone?

Dogłębniejsze ;) badanie wykazuje to:

   Dziew­czyn­ka

co może być wyświetlane u Ciebie jako:

   Dziew-czyn-­ka

lub jakoś podobnie. Dodatkowy znak to AD w układzie
szesnastkowym. (czyli 173 w dziesiętnym?)

Data: 2014-04-27 20:29:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Eneuel Leszek Ciszewski" ljjfgu$tu9$1@node2.news.atman.pl

[...]

Budzik -- nie rób wiochy. ;) Przywróć mi dobry słuch,
skoro przyznałem, że są tam (w poście Animki) dziwne
dodatkowe znaki. :)

Jeśli natychmiast nie przywrócisz mi dobrego słuchu -- wprowadzę
sankcje! Oto pierwsza z nich: Na tablecie też nie widać tych
znaczków. Używam na tablecie tego programu:

   https://play.google.com/store/apps/details?id=net.piaohong.newsgroup&hl=pl
   NewsGroup Reader

a na PeCecie OE pod WXP.

Kolejną sankcją może być inny czytnik, pod którym tez nie widać nic niepokojącego!

Data: 2014-04-27 20:59:27
Autor: Budzik
[...]

Wspołczuje choroby ale to niestety jescze nie ten stopien megalomani zebym leczył. I to na odległośc!

[...]

Starych drzew się nie przesadza...
Działam na zestawie hasmter-sygnaturkowiec-mproxy-xnews i juz sie raczej na nic innego nie przesiąde... :)

Musze tylko pamietac, ze te myslniki to tylko jakis błąd - na szczescie sporadyczny.

Data: 2014-04-28 00:19:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31CE555D348Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

[...]

Skoro Bóg ukarał mnie za obrażenie -- mógłby uzdrowić
za zauważenie, iż znajduję w poście Animki podejrzane
Anno Domini 173. ;)

[...]

Można je palić, wyrywać, ścinać... ;)

Działam na zestawie hasmter-sygnaturkowiec-mproxy-xnews
i juz sie raczej na nic innego nie przesiąde... :)

Musze tylko pamietac, ze te myslniki to tylko
jakis błąd - na szczescie sporadyczny.

To jakiś błąd w Animki tekście. Jedne czytniki
nie wyświetlają tego znaku, inne wyświetlają.
Tak czy siak -- to (co widzisz) nazywane jest
raczej dywizem bądź łącznikiem, nie myślnikiem.

Data: 2014-04-28 00:17:19
Autor: Budzik
[...]

Negocjuj...

[...]

Nie wiem jak rozumieć ten "żart"...
?

[...]

Racja.
Standard ASCII przewidywał wspólny znak dla łącznika i minusa (nie przewidywał osobnego znaku dla myślnika). Wspólny znak kreski poziomej w zestawie znaków ASCII znajduje się na pozycji 45 i określany jest jako łącznik-minus (ang. hyphen-minus). Z punktu widzenia typografii jest to rozwiązanie daleko niewystarczające, ale podyktowane było względami technicznymi ówczesnej techniki telekomunikacyjnej. Kolejne wprowadzane w komputerach osobistych zestawy znaków były zgodne ze standardem ASCII, jednak zwiększały liczbę dostępnych znaków. Stosowany w polskiej wersji systemu Windows zestaw Windows-1250 zawiera obok znaku łącznika-minusa (Alt+045) również znaki półpauzy (Alt+0150) i pauzy (Alt+0151). Wprowadzony później standard Unicode (pol. Unikod), również zgodny z standardem ASCII, także zawiera znaki łącznika-minusa (U+002D), półpauzy (U+2013) i pauzy (U+2014), ale obok nich również znaki łącznika (U+2010) i minusa (U+2212). Typograficznie właściwym dla dywizu jest w Unikodzie znak (U+2010)[b]

Data: 2014-04-28 03:07:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31D171DA9886budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Negocjuj...

Oto moje negocjacje -- kolejny czytnik androidowy:

  http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/winkna/Screenshot_2014-04-28-01-09-04.png

Przychyliłem się do Twej prośby rodzicielskiego sąsiada. ;)
W zamian oczekuję zwrotu poprawnego słuchu. ;)

Póki co -- słucham Andergo Rieu; skrzypka, ale nie na dachu. ;)
[nie będę właził na dach -- jest zbyt zimno]

Można je palić, wyrywać, ścinać... ;)

Nie wiem jak rozumieć ten "żart"...

Spalają się na panewce słabe pomysły, wyrywane
są z kontekstu ciekawostki a ścinane na pniu
są głowy skazańcom... ;) Albo włosy są ścinane...
A może najpierw włosy, później głowy -- już nie
pamiętam... ;)

Data: 2014-04-28 09:00:24
Autor: Budzik
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console
Negocjuj...

Oto moje negocjacje -- kolejny czytnik androidowy:

Ale nie ze mną...
Z Bogiem...

  http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/winkna/Screenshot_2014-04-28-01-09-04
  .png
Co ja jestem? Dziecko google zeby newsy na androidzie czytać?
Ja to nawet dziecko neostrady nie jestem...

Przychyliłem się do Twej prośby rodzicielskiego sąsiada. ;)
W zamian oczekuję zwrotu poprawnego słuchu. ;)

Sam sobie tę prosbe wymysliłes...

[...]

Uff :)

Data: 2014-04-29 00:14:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31D65FAD9D0Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Z Bogiem...

Bóg nie chce -- powiedział, że na pewno umrę i nie ma
od tego odwołania... :( Zauważył też, że pozostaję pod
opieką audiologów i że mogę udać się do laryngologa.
[i że szukanie pomocy u Budzika nie jest poprawnym
rozwiązaniem mojego problemu]

Data: 2014-04-28 23:50:46
Autor: Budzik
[...]

No to chociaż tyle pomógł... :)

Data: 2014-04-30 23:06:45
Autor: Marek
W dniu 2014-04-27 11:00, Budzik pisze:

Hmm... U ciebie kazde słowo nie jest podzielone?

U mnie również nie jest podzielone. Za to przy zmianie szerokości okna w Thunderbirdzie obserwuję, że wyrazy same się dzielą i to w prawidłowy sposób.

Marek

Data: 2014-05-03 01:40:04
Autor: animka
W dniu 2014-04-30 23:06, Marek pisze:
[...]

sposĂłb.
Chyba mózg ci się rozdzielił na kilkanaście kawałków.

--
animka

Data: 2014-05-03 13:59:59
Autor: Budzik
[...]

animka w calej okazałości...

Data: 2014-05-04 18:35:08
Autor: Marek
W dniu 2014-05-03 01:40, animka pisze:
Chyba mózg ci się rozdzielił na kilkanaście kawałków.

No tak, znów czegoś nie zrozumiałaś. To już klasyka :-D

Marek

Data: 2014-05-04 19:55:22
Autor: animka
W dniu 2014-05-04 18:35, Marek pisze:
W dniu 2014-05-03 01:40, animka pisze:
Chyba mózg ci się rozdzielił na kilkanaście kawałków.

No tak, znów czegoś nie zrozumiałaś. To już klasyka :-D

Zajmij się lepiej tymi swoimi rozjechanymi pieskami IView.

--
animka

Data: 2014-05-04 21:04:20
Autor: Marek
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-le tniej dziewczynki
Ok, jak sobie życzysz. Aby nie być gołosłownym zademonstruję, że jest tak jak napisałem - Thunderbird prawidłowo dzieli wyrazy Twojego posta przy 3 różnych szerokościach okna komunikatora:

https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7NGFOWWw3VUtKNXc/edit?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7SGdTTGRnT1NQbFk/edit?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7QkNMRXFsZW85TG8/edit?usp=sharing

Kolorem żółtym zaznaczyłem wyrazy, które uległy podzieleniu i przeniesieniu do nowej linii (w sposób prawidłowy).

A teraz wyjaśnij o co Ci chodziło z tą uwagą odnośnie mojego mózgu? Podaj logiczne wyjaśnienie. Obawiam się, że nie będziesz potrafiła. Moim zdaniem jak zwykle czegoś nie doczytałaś, przekręciłaś, nie zrozumiałaś i skomentowałaś ni przypiął ni wypiął. Zastanów się potem głęboko nad swoim zdrowiem psychicznym lub... swoim zwyczajem, skup się na dalszych obelgach zamiast rzeczowo odpowiedzieć na powyższe pytanie.

Marek

Data: 2014-05-05 18:25:51
Autor: Tomek
UĹźytkownik "Marek"  napisał:

Ok, jak sobie życzysz. Aby nie być gołosłownym zademonstruję, że jest tak jak napisałem

Tłumaczenie czegokolwiek mija się z celem.

A teraz wyjaśnij o co Ci chodziło z tą uwagą odnośnie mojego mózgu?

Najpierw podaj jej definicję 'mózgu', żeby wiedziała o czym mowa.

Podaj logiczne wyjaśnienie.

Buhahahaha pękły mi zajady od śmiechu. Żartowałeś chyba co?

Data: 2014-05-05 18:48:36
Autor: Marek
W dniu 2014-05-05 18:25, Tomek pisze:

[...]

Zepsułeś mi zabawę. :-D Byłem bardzo ciekaw czy sama (no może nie sama, przesadziłem - z wielką pomocą) odkryje, że coś z nią nie teges i jeśli tak, to w jaki sposób wybrnie z tego :-D

Marek

Data: 2014-05-05 18:58:32
Autor: Tomek
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
UĹźytkownik "Marek"  napisał:

Zepsułeś mi zabawę.

Twoja zabawa się skończy po jej kolejnym wpisie, w którym dowiesz się, że jesteś ślepym grubasem w okularach i nadajesz z miejscowości takiej a takiej i wklei Ci kilka linijek. Ot i cała zabawa.

Byłem bardzo ciekaw czy (...)  odkryje, Ĺźe coś z nią nie teges

W/g niej, jest wszystko OK. To my jesteśmy inni.

Data: 2014-05-05 19:11:29
Autor: Marek
W dniu 2014-05-05 18:58, Tomek pisze:
UĹźytkownik "Marek"  napisał:

[...]

Co gorsze - dokładnie taki wariant wydawał mi się najbardziej prawdopodobny...

Byłem bardzo ciekaw czy (...)  odkryje, Ĺźe coś z nią nie teges

W/g niej, jest wszystko OK. To my jesteśmy inni.

No i ma rację, zgodnie z teorią względności :-D

Marek

Data: 2014-05-05 19:55:09
Autor: animka
W dniu 2014-05-04 21:04, Marek pisze:
[...]

Może Ty się zastanów nad swoim zdrowiem. Ja od już dosyć dawna wiem, że z Tobą coś nie tak. Teraz pierwszy szurnąłeś do mnie i czekałeś na oklaski. Zresztą nie jesteś dla mnie partnerem do rozmowy. Z głupawymi nie dyskutuję.
Jak ktoś sobie (po swojemu) skonfigurował Thunderbird'a to jego sprawa i niech się nie żali, że mu czytnik źle działa.

--
animka

Data: 2014-05-05 20:09:29
Autor: Tomek
UĹźytkownik "animka"  napisało:

Jak ktoś sobie (po swojemu) skonfigurował Thunderbird'a to jego sprawa i niech się nie żali, że mu czytnik źle działa.

Czy Ty sieroto rozumiesz, że Markowi "Thunderbird prawidłowo dzieli wyrazy Twojego posta"?
Ręce opadają. Na nic tłumaczenia i chwalenie. Jesteś dalej sierota roku 2014. Nikt inny nie ma szans przy Tobie.

Data: 2014-05-05 21:22:06
Autor: animka
W dniu 2014-05-05 20:09, Tomek pisze:
[...]

Niech Ci będzie.
Ja mu odpowiedziałam przedtem na jeden docinek, którym sie chciał dowartościować.
Ja nie mam czasu ani ochoty się kłócić, użerać, tłumaczyć itd.

--
animka

Data: 2014-05-05 21:25:13
Autor: animka
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-le tniej dziewczynki
W dniu 2014-05-05 20:09, Tomek pisze:

Czy Ty sieroto rozumiesz,

Tak, jestem sierotą. Matka mi niedawno umarła i mam serce rozerwane na strzępy.
Eot.

--
animka

Data: 2014-05-05 22:18:23
Autor: Marek
W dniu 2014-05-05 19:55, animka pisze:

Może Ty się zastanów nad swoim zdrowiem. Ja od już dosyć dawna wiem, że
z Tobą coś nie tak.

Tomek, miałeś rację! Wiszę Ci piwo :-D

Teraz pierwszy szurnąłeś do mnie i czekałeś na
oklaski.

Zapewniam Cię, że nie tylko ja i nie pierwszy raz. Słyniesz na forum ze swojego olewnictwa tego co do Ciebie piszą. W wielu przypadkach czegoś nie doczytasz, nie zrozumiesz i Twoje komentarze stają się z d... wzięte. Nie tylko ja Ci na to uwagę zwracałem. Chyba nie potrzebujesz cytatów z poszczególnych sytuacji? Wiele osób krytykuje Cię właśnie za nie przykładanie się do zrozumienia treści dyskusji.

Zauważ, ze w tym przypadku stanąłem w Twojej obronie. Napisałem, że problem z czytnikiem ma ktoś inny. Twoja odpowiedź była impertynencka i zdumiewająca swoją nieadekwatnością do sytuacji. Gdyby to była jedna wpadka, to ok, mi tez się zdarza coś zrozumieć inaczej. Ale Ty to czynisz zazwyczaj. To co chciałem Ci przekazać, to przyłóż się w końcu dziewczyno do czytania tego co piszemy. Jeśli masz problemy z dys-cośtam, to przeczytaj 3x zanim odpowiesz.

Marek

Data: 2014-05-06 01:37:13
Autor: animka
W dniu 2014-05-05 22:18, Marek pisze:
[...]

Pisz w imieniu swoim nie cudzym, kultury trochę nie zaszkodzi.
Siedziałeś już w KF-ie u mnie, szczególnie jak się chwaliłeś zdjęciami systemowymi z ATI Catalyst jako swoimi i chciałeś je przerabiać. Bodajże latarenki za słabo świecily.
Wskakujesz ponownie do KF-a bo nie mogę Cię czytać. Mdli mnie.
PLONK

--
animka

Data: 2014-05-06 10:52:55
Autor: Marek
W dniu 2014-05-06 01:37, animka pisze:

Pisz w imieniu swoim nie cudzym,

Nie pomniejszaj swoich zasług w kształtowaniu własnego wizerunku. Jeśli podzielisz grono osób, które zwracało Ci uwagę na Twoje wypowiedzi na poszczególne jednostki, a zdanie jednostki się nie liczy więc tym samym zyskasz usprawiedliwienie dla swojej impertynencji?

kultury trochę nie zaszkodzi.

Rozumiem, że mam zastosować wzorzec Twojej kultury? Cytuję:

"Chyba mózg ci się rozdzielił na kilkanaście kawałków."

Siedziałeś już w KF-ie u mnie, szczególnie jak się chwaliłeś zdjęciami
systemowymi z ATI Catalyst jako swoimi i chciałeś je przerabiać.

Jesteś jedyna w swoim rodzaju. Znów coś pokręciłaś. Nie wiem co to jest ATI Catalyst i jeśli gdziekolwiek powoływałem się na nie swoje prace, to nie przypisywałem sobie praw własności.

BodajĹźe
latarenki za słabo świecily.

Pamiętam temat. Chodziło o coś zupełnie innego niż teraz piszesz. Musiałaś po raz kolejny coś przekręcić.

Wskakujesz ponownie do KF-a bo nie mogę Cię czytać. Mdli mnie.
PLONK

Zanim to uczynisz, zapytaj na forum jak się zabrać za tą czynność abyś sobie i otoczeniu krzywdy nie zrobiła. :-D

Marek

Data: 2014-04-27 11:41:50
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-26 04:00, Budzik pisze:
[...]

Niedobrze, zaczynasz widzieć rzeczy które istnieją tylko w twojej wyobraźni...

Data: 2014-04-27 10:00:40
Autor: Budzik
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
Użytkownik Trybun Ilich@jahu.com ...

[...]

Mam rozumieć, ze Wy nie macie kazdego słowa podzielone myslnikiem i ze to moj czytnik płata jakies figle?

Data: 2014-04-27 12:07:01
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-27 12:00, Budzik pisze:
[...]

Nie, wiadomość Animki wyświetla się u mnie poprawnie.

Data: 2014-04-27 11:00:28
Autor: Budzik
[...]

No i to jest dopiero ciekawostka.
Dziekuję za podpowiedź.
Musze poszukać, który człon zespołu sciagająco-dekodująco-wyswietlającego powoduje taki chocholik.

Data: 2014-04-27 11:07:58
Autor: spc
On 2014-04-27, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
UĹźytkownik Trybun Ilich@jahu.com ...

[...]
wyobraĹşni...

[...]

U mnie też każde słowo jest podzielone, prawie każde, bo "nagle" jest OK.

Data: 2014-04-27 14:00:28
Autor: Budzik
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
Użytkownik spc spaceman@mydevil.mydevil.net ...

[...]

Czyli jednak coś jest na rzeczy.
Pytanie czy to nasze czytniki sa niedostosowane do nowej rzeczywistości?

Data: 2014-04-27 20:56:31
Autor: John Kołalsky
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

U+00AD

­

c2 ad

SOFT HYPHEN

Data: 2014-04-27 19:24:11
Autor: animka
W dniu 2014-04-27 13:07, spc pisze:
On 2014-04-27, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
[...]

To może zacznij korzystać teraz z jakiegoś afrykańskiego serwera to będziesz lepiej widział niż tu, u siebie:

--
animka

Data: 2014-04-29 15:26:19
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-27 13:00, Budzik pisze:

[...]

Tak z ciekawści - po co sie męczysz z tak muzealnym czytnikiem zamiast używać choćby Thunderbirda?

Data: 2014-04-29 17:34:23
Autor: Budzik
[...]

Wygoda, przyzwyczajenie...
kiedys thunderbirda próbowałem i jakos sie nie przekonałem.

Xnews obsłguje w całosci z klawiatury, przy reinstalacji systemu po prostu przenosze katalog i działa itd.

Do tego score, który musiałbym przepisywać do thunderbirda.

W czym thunderbird bedzie lepszy?

Data: 2014-04-29 19:59:57
Autor: gawfron
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
W dniu 2014-04-29 19:34, Budzik pisze:
\

W czym thunderbird bedzie lepszy?

W odczytywaniu postów Animki :)

Data: 2014-04-29 21:00:17
Autor: Budzik
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
Użytkownik gawfron gawfron@spamik.pl ...

W czym thunderbird bedzie lepszy?

W odczytywaniu postów Animki :)

Przewaznie posty animki widze ok. Ten był wyjątkowy.

Data: 2014-05-01 12:40:46
Autor: Trybun
[...]

Właśnie pierwszym punktem który przytoczyłeś - wygodą. a także możliwościami przeróżnej konfiguracji pod swoje potrzeby.

Data: 2014-05-01 11:48:52
Autor: Budzik
[...]

A coś konkretniej? W czym ta wygoda się objawia?

Data: 2014-05-06 11:04:34
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-01 13:48, Budzik pisze:

Właśnie pierwszym punktem który przytoczyłeś - wygodą. a także
możliwościami przeróżnej konfiguracji pod swoje potrzeby.

A coś konkretniej? W czym ta wygoda się objawia?

Zróbmy lepiej tak - zapytaj konkretnie czego oczekujesz a ja ci odpowiem cze takie coś jest dostępne w Thunderbirdzie.

Data: 2014-05-06 10:45:43
Autor: Budzik
[...]

I tu jest pies pogrzebany... :)
Oczekuję dokładnie tego co daje xnews - wygodnej obsługi z klawiatury, score, kolorowanie cytatów.
Jedyne z czym sobie nie radzi to kodowanie ale do tego mam mproxy oraz jak widać czasami posty typu ten od ktorego zaczęła się dyskusja.

Ale może o czym nie wiem. Może thunder ma jakas funkcję, która nawet nie przyszła mi do głowy a okazuje sie byc bardzo przydatna i wygodna.

Data: 2014-04-26 12:53:10
Autor: Marek
On Sat, 26 Apr 2014 02:20:38 +0200, animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

Gdzie? Na Alasce? W Azji? Co to za moda poddawania niusĂłw bez lokalizacji zdarzenia.

--
Marek

Data: 2014-04-26 14:19:39
Autor: Pawel G.
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
Witam,

W odpowiedzi na maila od Marek
z dnia: 2014-04-26 12:53:
[...]

I na pewno Samsung a nie iPhone? Jak to było z tymi rowerami i Wołgą? ;]

Paweł

Data: 2014-04-26 14:47:31
Autor: mr misio
Użytkownik Pawel G. napisał:
[...]

I czy na pewno dziewczynka a nie karzel transwestyta z nowoczesnej jednoplciowej rodziny adopcyjnej ;))))))

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-04-26 21:43:12
Autor: animka
wrote:
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

Gdzie? Na Alasce? W Azji? Co to za moda poddawania niusĂłw bez
lokalizacji zdarzenia.

Nie podałam linka? Zawsze podaję. Teraz nie mogę sprawdzić.

--
animka

Data: 2014-04-26 23:59:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"animka" ljh2a2$kvs$1@node1.news.atman.pl

Nie podałam linka? Zawsze podaję. Teraz nie mogę sprawdzić.

Sprawdzę za Ciebie:

    "animka" ljeu5d$fop$1@node1.news.atman.pl>
    > Wiadomości > Telefon komórkowy
    [..]
> [...]
    > po­kry­cie wszel­kich kosz­tów le­cze­nia, ale oj­ciec Ad­ria­ny
    > od­mó­wił, bo bał się, że w ten spo­sób spra­wa zo­sta­ła­by szyb­ko

Sprawdziłem -- podałaś...

Data: 2014-04-27 19:19:14
Autor: animka

wrote:
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

Gdzie? Na Alasce? W Azji? Co to za moda poddawania niusĂłw bez
lokalizacji zdarzenia.

Naucz się czytać. Linka podałam. Mogłabym wkleić jeszcze raz, ale mi sie nie chce.

--
animka

Data: 2014-04-26 17:12:44
Autor: Zakonspirowany
W dniu 26-04-2014 02:20, animka pisze:
Samsung Glaxy S2 Samsung Glaxy S2

A na co 7-latce taki telefon?
Niecały rok temu:
Samsung Galaxy S III wybuchł raniąc 18-latkę.
(Jeśli dobrze pamiętam, to bateria nie była oryginalna.)
W kaĹźdym razie tylko Sony Xperia. ;]

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-04-26 19:33:34
Autor: Tomek
UĹźytkownik "Zakonspirowany"  napisał:

Niecały rok temu:
Samsung Galaxy S III wybuchł raniąc 18-latkę.
(Jeśli dobrze pamiętam, to bateria nie była oryginalna.)
W kaĹźdym razie tylko Sony Xperia. ;]

W tym przypadku bateria też nie była oryginalna.

Data: 2014-04-27 11:41:25
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-26 02:20, animka pisze:

[...]

Akurat do takiego zapalenia telefonu wiele nie trzeba, no i nie musi być zaraz to Samsung czy iPhone. Sam miałem w zeszłym tygodniu takie zdarzenie. Schowałem do kieszeni swojego Acera, jednak jakoś tak się złożyło że nie wyłaczyłem aparatu foto, ktorym wcześniej robiłem fotki. Ile to trwało, nie wiem, ale w czasie robienia zakupów w markecie telefon zaczął wydawać takie jakieś dziwne, nigdy nie słyszane wcześniej dźwięki. Wkładam rękę do kieszeni a telefon gorący że prawie nie idzie dotknąć, na ekranie komunikat - "Przegrzanie baterii, wyłącz urządzenie".. Tak myślę że jeszcze z 5 minut to o ile by nie wybuchł to co najmniej by się zapalił.

Data: 2014-04-27 18:16:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Trybun" 535cd0c0$0$2375$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Ekstra!! komputer, który nie tylko nie pilnuje człowieka, ale
wymaga uwagi od tegoż człowieka!!! IMO powinieneś zgłosić swój
problem serwisowi Acera. Telefon ma możliwość kontrolowania
temperatury i powinien mieć bezpieczniki termiczne.

Co zaś tyczy się wybuchów akumulatorowych -- akumulatory mają
zawory wyrównujące ciśnienia. Po takim upuszczenie ,,nadmiaru''
akumulator nie odzyska swej pojemności elektrycznej, ale
przynajmniej nie wybuchnie.

Zacznijcie szanować ludzkie zdrowie! Przestańcie gloryfikować
,,technikę''!!! Owa ,,technika'' ma SŁUŻYĆ ludziom!!!!
Zacznijcie wdrażać przykazania (tutaj -- > nie zabijaj) czynami,
nie pustymi uchwałami. Żądanie szacunku dla ludzkiego życia nie
traktujcie jako  ,,brutalny atak na Kościół''

 () Pies, który pogryzł ,,swego'' człowieka jest usypiany.

 () Telefon zabijający czy kaleczący człowieka musi być
    wymieniiny lub naprawiony!!

 () I człowiek-morderca (czy lekarz, czy nauczyciel,
    czy robootnik) musi być ,,naprawiany''.

Zacznijcie wymagać od producentów szacunku dla ludzkiego życia!!
Mają na to pieniądze -- iPad ma w zapasie więcej gotówki niż rząd
USA i rządy kilku innych państw razem wzięte!

Data: 2014-04-29 15:26:34
Autor: Trybun
[...]

Nie ma sensu jakieś zgłaszanie Acerowi, taki przypadek już pewnie w życiu mi się nie przydarzy ..: Ale oczywiście masz rację - producent powinien jakoś zabezpieczać swoje urządzenie przed przegrzewaniem do tego stopnia że może użytkownika poparzyć, a nawet wybuchnąć.

Data: 2014-05-04 20:10:51
Autor: Atlantis
W dniu 2014-04-29 15:26, Trybun pisze:

[...]

Zdajesz sobie jednak sprawę z tego, że nie sposób przewidzieć wszystkich
ewentualności? Jeśli wyprodukujesz kilka milionów sztuk urządzenia, a
współczynnik takich nieszczęśliwych wypadków będzie pozostawał na
poziomie kilku ppm, to i tak będziesz miał kilka medialnych doniesień o
podobnych nieszczęściach.

Trzeba to zawsze rozpatrywać w szerszym kontekście.

1. Ludzie giną w wypadkach samochodowych, ale nie rezygnujemy z
motoryzacji, bo nasze życie wyglądałoby bez niej nieporównywalnie
gorzej. Więcej ludzi by też umierało nie mogąc na czas uzyskać pomocy.
2. Ktoś czasem zatruje się CO2 z instalacji centralnego ogrzewania.
Nawet najbardziej niezawodny piec może mieć awarie. Gdybyśmy jednak
przestali grzać w zimie, to ludzie masowo umieraliby z wyziębienia w
swoich mieszkaniach.
3. Ktoś czasem dostanie komplikacji po szczepieniu, niemniej w
generalnym rozrachunku opłaca się szczepić, bo komplikacje są o wiele
rzadsze i zwykle nieporównywalnie mniej uciążliwe i zagrażając życiu niż
sama choroba.
4. Butla gazowa czasem wybuchnie w czyimś domu, jednak nie wracamy do
stosowania pieców z otwartymi paleniskami, bo one stwarzały większe
zagrożenie pożarem.

I w końcu:

5. W sporadycznej sytuacji telefon komórkowy czasem się komuś zapali.
Jednak możliwość natychmiastowego wezwania pomocy rekompensuje to
minimalne ryzyko ze znacząca nawiązką.

Data: 2014-05-05 02:39:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Atlantis" lk5vrc$fiv$1@portraits.wsisiz.edu.pl

Trzeba to zawsze rozpatrywać w szerszym kontekście.

1. Ludzie giną

w wyniku niechcianego wybuchu poduszki powietrznej
czy zakleszczenia hamulca spowodowanego złą pracą
ESP/ABS/ASR...

2. Ktoś czasem zatruje się CO2 z instalacji centralnego ogrzewania.

CO2 nie truje, ale dusi. :) Łączy się nietrwale z hemoglobiną. :)
Pod tym względem jest podobny do O2. :) Czad to [zabójczo głośna
muzyka] CO.

   Hemoglobina łączy się nietrwale z tlenem (żelazo hemowe
   nie zmienia stopnia utlenienia) i transportuje ten gaz
   z płuc do tkanek. Takie połączenie z tlenem nosi nazwę
   oksyhemoglobiny. W tkankach hemoglobina oddaje tlen
   i pobiera CO2 (transportuje ok. 20% CO2). W połączeniu
   z CO2 nosi nazwę karbaminohemoglobiny i w takiej postaci
   wraca do płuc.

   Hemoglobina może trwale przyłączać różne związki, w tym CO
   i grupę CN-. Ponieważ następuje wówczas zmiana stopnia
   utlenienia żelaza w grupach hemowych, hemoglobina zostaje
   trwale zablokowana i nie może przenosić tlenu, co może być
   przyczyną śmierci.

Oczywiście, jeśli w pobieranym do płuc gazie nie ma tlenu,
ale jest przykładowo CO2, nie ma czym oddychać. :) Jednak
taki stan raczej nie jest nazywany zatruciem.

Nawet najbardziej niezawodny piec może mieć awarie. Gdybyśmy jednak
przestali grzać w zimie, to ludzie masowo umieraliby z wyziębienia w
swoich mieszkaniach.

I w telefonie, i w samochodzie, i w piecu -- wszędzie jest masa zabezpieczeń.
W tym telefonie zawiódł termiczny bezpiecznik? Zawiniły także inne układy, bo
przeca w normalnym telefonie nie ma potrzeby pobierania aż tak dużego prądu,
aby akumulator ulegał zapaleniu...

Monster w czasie pracy potrafi nieźle grzać się...

[...]

Co ma otwór paleniskowy (czy palewysokowy) do butli czy gazu
dostarczanego rurociągiem?

I w końcu:

5. W sporadycznej sytuacji telefon komórkowy czasem się komuś zapali.
Jednak możliwość natychmiastowego wezwania pomocy rekompensuje to
minimalne ryzyko ze znacząca nawiązką.

Jak już napisałem -- każde urządzenie musi mieć szereg zabezpieczeń.
I dom jest narażony na uderzanie pioruna, bo wystaje ponad grunt,
ale mamy na to -- piorunochrony...

Akumulator musi mieć zabezpieczenia.
Mogą być prądowe, mogą być termiczne,
mogą napięciowe (zbyt duża delta) czy
wszystkie razem bądź jakoś inaczej,ale -- muszą być.

Telefon, który spalił nogę człowiekowi -- jest po prostu ZŁY!

Egzemplarz jest zły, model jest zły, producent także jest zły...
Tego ostatniego być może dałoby się naprawić, ten środkowy też,
a ten pierwszy nie jest naprawialny...

Ciebie może tez ktoś naprawi... ;)
Na razie bronisz zbrodni i zbrodniczej działalności.

Data: 2014-05-06 11:04:59
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-04 20:10, Atlantis pisze:
[...]

Wszystkich nie, ale skoro Acer się postarał i wprowadził do swoich urządzeń system ostrzegania przed przegrzewaniem baterii, to mógł również wprowadzić funkcję wyłączenia urządzenia przed tym gdy temperatura osiągnie wartości ktytyczne. Nie chcę tu mówić hop, być może ten telefon ma taką funkcję, ale mówimy o tym co by było gdyby i czego oczekujemy.

Data: 2014-05-10 01:07:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Trybun" 5368a5ac$0$2238$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Moim zdaniem każdy komputer (smartfon i tablet także)
powinien mieć coś takiego.

Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letni ej dziewczynki