Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

Data: 2014-04-26 12:53:10
Autor: Marek
On Sat, 26 Apr 2014 02:20:38 +0200, animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

Gdzie? Na Alasce? W Azji? Co to za moda poddawania niusĂłw bez lokalizacji zdarzenia.

--
Marek

Data: 2014-04-26 14:19:39
Autor: Pawel G.
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
Witam,

W odpowiedzi na maila od Marek
z dnia: 2014-04-26 12:53:
On Sat, 26 Apr 2014 02:20:38 +0200, animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

Gdzie? Na Alasce? W    Azji? Co to za moda poddawania niusów bez
lokalizacji zdarzenia.
I na pewno Samsung a nie iPhone? Jak to było z tymi rowerami i Wołg±? ;]

Paweł

Data: 2014-04-26 14:47:31
Autor: mr misio
Użytkownik Pawel G. napisał:
[...]

I czy na pewno dziewczynka a nie karzel transwestyta z nowoczesnej jednoplciowej rodziny adopcyjnej ;))))))

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-04-26 21:43:12
Autor: animka
wrote:
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

Gdzie? Na Alasce? W Azji? Co to za moda poddawania niusĂłw bez
lokalizacji zdarzenia.

Nie podałam linka? Zawsze podaję. Teraz nie mogę sprawdzić.

--
animka

Data: 2014-04-26 23:59:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"animka" ljh2a2$kvs$1@node1.news.atman.pl

Nie podałam linka? Zawsze podaję. Teraz nie mogę sprawdzić.

Sprawdzę za Ciebie:

    "animka" ljeu5d$fop$1@node1.news.atman.pl>
    > Wiadomo¶ci > Telefon komórkowy
    [..]
    > Firma Sam­sung, któ­rej pro­dukt wy­buchł, za­pro­po­no­wa­ła ro­dzi­nie
    > po­kry­cie wszel­kich kosz­tów le­cze­nia, ale oj­ciec Ad­ria­ny
    > od­mó­wił, bo bał się, że w ten spo­sób spra­wa zo­sta­ła­by szyb­ko
    > za­mie­cio­na pod dywan.
    > http://wiadomosci.onet.pl/samsung-galaxy-s2-wybuchl-w-kieszeni-7-letniej-dziewczynki/ewj94

Sprawdziłem -- podała¶...

Data: 2014-04-27 19:19:14
Autor: animka

wrote:
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

Gdzie? Na Alasce? W Azji? Co to za moda poddawania niusĂłw bez
lokalizacji zdarzenia.

Naucz się czytać. Linka podałam. Mogłabym wkleić jeszcze raz, ale mi sie nie chce.

--
animka

Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki