Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

Data: 2014-04-26 02:00:45
Autor: Budzik
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
Użytkownik animka animka@tonieja.wp.pl ...

Dziew­czyn­ka spo­koj­nie ba­wi­ła się w ogro­dzie, kiedy jej ro­dzi­ce nagle usły­sze­li prze­ra­ża­j±­cy krzyk. Gdy przy­bie­gli do dziec­ka, oka­za­ło się, że te­le­fon naj­pierw za­pa­lił się, a potem wy­buchł w kie­sze­ni spodni dziew­czyn­ki. S±­siad ro­dzi­

Co¶-ci-sie-po-pier-dzie-lilo-z-dzie-le-niem-slow...

Data: 2014-04-26 19:08:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31B1FD63DC30budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

[...]

Jak zwykle dałe¶ pokazówkę swojej głupoty. :)

Dkaczego Bóg takich gł±bów jak Ty nie pali,
ale pali dzieci czy uszkadza słuch mnie?

"Marek" almarsoft.7759448708769639537@news.neostrada.pl

Gdzie? Na Alasce? W Azji? Co to za moda poddawania niusów bez
lokalizacji zdarzenia.

Google wyłaczyli Ci?
Skopiuj czę¶ć jej wypowiedzi  i wzruc do wyszukiwarki -- a znajdziesz.

   https://www.google.pl/search?newwindow=1&site=&source=hp&q=%22Dziew%C2%ADczyn%C2%ADka+spo%C2%ADkoj%C2%ADnie+ba%C2%ADwi%C2%AD%C5%82a+si%C4%99+w+ogro%C2%ADdzie%2C+kiedy+jej+ro%C2%ADdzi%C2%ADce%22&oq=%22Dziew%C2%ADczyn%C2%ADka+spo%C2%ADkoj%C2%ADnie+ba%C2%ADwi%C2%AD%C5%82a+si%C4%99+w+ogro%C2%ADdzie%2C+kiedy+jej+ro%C2%ADdzi%C2%ADce%22&gs_l=hp.3...1138.6862.0.7115.5.5.0.0.0.0.923.1369.0j4j6-1.5.0....0...1c.1.42.hp..5.0.0.0.DBPCLeNJCu4

   http://wiadomosci.onet.pl/samsung-galaxy-s2-wybuchl-w-kieszeni-7-letniej-dziewczynki/ewj94

S± nawet zdjęcia i teksty zagraniczne.

   http://www.mirror.co.uk/news/world-news/samsung-galaxy-s2-explodes-girls-3454920

"Zakonspirowany" 535bccee$0$2369$65785112@news.neostrada.pl

A na co 7-latce taki telefon?

To dobre ptanie -- miała biednych rodziców czy ,,odziedziczyła''
to barachło po kim¶ lub wyszperała w ¶mietniu? Toz to telefon
z minionej epoki. Juz jest nie S3, nie S4, ale S5. :)

Jakby mi za darmo dawali -- wzi±łbym, ale za stówę plnów
bym raczej nie kupił. :)

"mr misio" ljgnku$7cn$2@node2.news.atman.pl

A na co 7-latce taki telefon?

Do grania w Angry Birds.

Gnacie dzieci młodsze od niej do szkół
a zarazem zadajecie takie pytania?

"animka" ljeu5d$fop$1@node1.news.atman.pl

Rów­nie po­waż­nym skut­kiem jest lęk dziew­czyn­ki przed wszel­ki­mi
te­le­fo­na­mi ko­mór­ko­wy­mi.

Sk±d ja to znam? ;)

Data: 2014-04-26 22:38:31
Autor: Budzik
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

[...]

I vice versa.
Jeżeli Twoim zdaniem pisanie w ten sposób jest czytelne i ma sens to cóz...

Dkaczego Bóg takich gł±bów jak Ty nie pali,
ale pali dzieci czy uszkadza słuch mnie?

Za karę? Może za próbę obrażania?

BTW co to za forumowa moda na odpowiadanie w jednym po¶cie trzem osobom?
Stosuj±cp rzyjęta przez Ciebie nomenklaturę: dałes, jak zwykle, pokaz swojej głupoty. I mnie to nie smieszy, wiec bez emotikona.

Data: 2014-04-27 00:59:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31C1D543EE2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Jeżeli Twoim zdaniem pisanie w ten sposób
jest czytelne i ma sens to cóz...

Nie dostrzegam żadnych problemów.

Dkaczego Bóg takich gł±bów jak Ty nie pali,
ale pali dzieci czy uszkadza słuch mnie?

Za karę? Może za próbę obrażania?

Mnie karze za to, że mnie inni obrażaj±?

BTW co to za forumowa moda na odpowiadanie
w jednym po¶cie trzem osobom?

Mam na swym ,,koncie'' około 50 tysięcy postów.

Stosuj±cp rzyjęta

Rzyjęta? To co¶ z rzyciowej? ;)

przez Ciebie nomenklaturę: dałes, jak zwykle, pokaz
swojej głupoty. I mnie to nie smieszy, wiec bez emotikona.

-=-

IMO Animka rzadko pisze m±drze -- tym razem uczyniła chlubny wyj±tek!

Data: 2014-04-27 09:00:30
Autor: Budzik
[...]

Hmm... U ciebie kazde słowo nie jest podzielone?

Dkaczego Bóg takich gł±bów jak Ty nie pali,
ale pali dzieci czy uszkadza słuch mnie?

Za karę? Może za próbę obrażania?

Mnie karze za to, że mnie inni obrażaj±?

A kto Cię obraża?

BTW co to za forumowa moda na odpowiadanie
w jednym po¶cie trzem osobom?

Mam na swym ,,koncie'' około 50 tysięcy postów.

I to powoduje, że możesz odpowiadać w jednym po¶cie na 5 innych?

Stosuj±cp rzyjęta

Rzyjęta? To co¶ z rzyciowej? ;)

To co¶ z "przyjętej" jak się wykaże odrobinę dobrej woli...

przez Ciebie nomenklaturę: dałes, jak zwykle, pokaz
swojej głupoty. I mnie to nie smieszy, wiec bez emotikona.

IMO Animka rzadko pisze m±drze -- tym razem uczyniła chlubny wyj±tek!

Ale przecież nie chodzi o to "co", tylko "jak"...

Data: 2014-04-27 17:59:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31C6C9D7CD77budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Nie dostrzegam żadnych problemów.

Hmm... U ciebie kazde słowo nie jest podzielone?

Żadne. :) Szukałem choćby jednego -- nie znalazłem.
Dać sanpy? Nawet wrzuciłem tekst do innego pliku,
którzy przejrzałem edytorem ,,heksadecymalny'', aby
sprawdzić, czy nie ma ukrytych znaków lub czego¶,
co wygl±da jak spacja, ale spacja nie jest.

Tego sprawdzenia nie dokonałem starannie; pobieżne
sprawdzenie niczego ,,ciekawego'' nie wykazało.

Być może samo kopiowanie wprowadziło niepotrzebne poprawki.
Raczej nie, ale nie dam sobie uszu odci±ć w razie swej wpadki.

Jej tekst jest [wyj±tkowo -- podejrzane!!!] poprawny.

Dkaczego Bóg takich gł±bów jak Ty nie pali,
ale pali dzieci czy uszkadza słuch mnie?

Za karę? Może za próbę obrażania?

Mnie karze za to, że mnie inni obrażaj±?

A kto Cię obraża?

Ten, kto mnie wyzywa od Troli itp. Szkoda mi czasu na
szukanie, ale gdyby kto¶ mi stosownie zapłacił :) za
szukanie, znalazłbym mrowie postów, w których jestem
obrażany. Jednym z obrażaj±cych mnie był Kawecki, ale
akurat ten wykazał się głupot± zdumiewaj±c±, przez co
trudno mieć pretensję do niego. Można natomiast mieć
pretensję do tych, którzy go bronili -- do M$ choćby.

Ty za¶ znajdĽ od wczoraj choćby jeden post, w którym
kogo¶ obraziłem. Dlaczego od wczoraj? Bo dzisiejszej
nocy niemal ogłuchłem na lewe ucho. Mam nadzieję, że
to ucho wróci choćby do wczorajszego stanu. Na razie
jest tak, jakby w tym uchu utkwił stoper. Oczywi¶cie
sprawdziłem -- oba stopery wydobyte z obu moich uszu
s± kompletne.

Uderzanie czym¶ metalowym w zęby jest słyszane
poprawnie, o ile u mnie w ogóle można mówić
o poprawnym słyszeniu.

Natomiast słyszenie dĽwięków niesionych powietrzem jest
(co najmniej) upo¶ledzone w porównaniu z wczorajszym
słyszeniem -- też mocno upo¶ledzonym.

Obok problemu ze słyszeniem, pojawił się gwizd w obu uszach.

Innymi słowy -- Bóg zauważa, że nie obrażanie kogo¶ przeze mnie
jest powodem moich problemów ze słyszeniem? Fajnie, że Bóg mnie
broni, ale ja bym wolał słyszeć  poprawnie. :)

W obu uszach mam gwizd a lewe jest jakby zatkane.
Pomaga nagrzewanie ucha ręk±. :)

BTW co to za forumowa moda na odpowiadanie
w jednym po¶cie trzem osobom?

Mam na swym ,,koncie'' około 50 tysięcy postów.

I to powoduje, że możesz odpowiadać w jednym po¶cie na 5 innych?

Mogę odpowiadać tak, jak uznaję za stosowne.
Ty (i inni także) za¶ możesz (mog±) nie czytać
tego, co ja piszę. :)

Odpowiadam tak, aby nie mnożyć niepotrzebnie postów.
Post zawiera nagłówki. Je¶li post liczy sobie 5 kB,
dodatkowe linie nagłówkowe niewiele ,,kosztuj±'', ale
dodanie tych kilku linii do kilku linii tre¶ci postu
jest marnotrawieniem miejsca.

[...]

MZ napisała poprawnie. Można zastanowić się nad pisaniem
'wczoraj' -- ale tu skopiowała cudz± ,,m±dro¶ć''.

Co więcej -- podała Ľródlany ;) link -- czego brak kej zarzucono.

Nie wiem, po co wstawiła to:

   Samsung Glaxy S2 Samsung Glaxy S2 Foto: Shutterstock

Ale to s± drobizgi.

Data: 2014-04-27 20:59:28
Autor: Budzik
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

Nie dostrzegam żadnych problemów.

Hmm... U ciebie kazde słowo nie jest podzielone?

Żadne. :)

No juz w inym poscie ustaliłem że jest jakich chochlik bo u mnie cały teskt jest pełen myslników.
Ale ktos potwierdził, ze u  niego jest tak samo wiec to nie zwidy... :)

Jej tekst jest [wyj±tkowo -- podejrzane!!!] poprawny.

Bo to chyba nie jeje tekst tylko wklejka...

[...]

Ale co mnie to interesuje ze inni cię obrazaj±?
Od glabów wyjechałes do mnie...

[...]

Czy to sa przeprosiny?

[...]

Witamy w 95 roku.
Dzis nie ma to zadnego znaczenia. Zwłaszcza ze ruch na newsach coraz mniejszy.
Natomiast utrudna prowadzenie dyskusji, watkowanie etc.
Prosze, zparzestań :)

Data: 2014-04-28 00:12:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31CE4DB39AF3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Ale co mnie to interesuje ze inni cię obrazaj±?
Od glabów wyjechałes do mnie...

Skrytykowałe¶ Animkę za to, że napisała co¶ m±drego.
Na dodatek nieco ;) chamsko. :)

  "Budzik" XnsA31B1FD63DC30budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

  > Co¶-ci-sie-po-pier-dzie-lilo-z-dzie-le-niem-slow...

S±siad naprawdę rodził? ;) Animka poruszyła poważny
problem, dziecko ucierpiało a Ty tymczasem w te słowa...

[nie będę siE płaszczył przed nim -- słuch mi siE
nie poprawił... nie udzielił mi swej łaski...]

[...]

Nie.

[...]

Teraz nie ma ngłówków?

Dzis nie ma to zadnego znaczenia. Zwłaszcza
ze ruch na newsach coraz mniejszy.
Natomiast utrudna prowadzenie dyskusji,
watkowanie etc.

Nie było tu o czym dyskutować. Wypowiedzi absurdalne.
Twoja ,,merytoryczna'', kogo¶ nieprawdziwa o braku
linku... Inni kpi± z rodziców zaopatruj±cych swe
pociechy w telefony... A na końcu moja uwaga
o moim urazie psychicznym...

Nie ma tu miejsca na dyskusję, chyba że o dywizach -- bo
to akurat dywizy, nie my¶lniki, je¶li Cię dobrze pojmuję.

Prosze, zparzestań :)

Data: 2014-04-28 00:17:21
Autor: Budzik
[...]

Nie musisz linkować - pamietam co napisałem.
I napisałem to na podstawie tego co widziałem na monitorze.
Czy chamsko? Polemizowałbym.

Chamstwo zaczeło się od Twojego postu.
Zamiast napisac: z postem wszystko ok, wolałes wyskoczyć z gł±bami, głupot± i dodatkowo podkreslić to okresleniem "jak zawsze(???)"

 > Co¶-ci-sie-po-pier-dzie-lilo-z-dzie-le-niem-slow...

S±siad naprawdę rodził? ;)

Nie wiem, zapytaj s±siada, jak nie masz nic innego do roboty...

Animka poruszyła poważny
problem, dziecko ucierpiało a Ty tymczasem w te słowa...

Prosze skoncz z t± demagogi±...
Nie odnosiłem się do meritum, wiec to o czym pisała nie miało znaczenia.

[...]

Cóż...
[...]

Trzeba jak krowie na rowie?
Zmieniły się standardy przechowywania (MB przeszły w TB pod strzechami, zmieniły się predkosci internetu (kb przeszły w Mb pod strzechami)
Wiec to o czym piszesz, nie ma zadnego znaczenia.

Zreszt± to troche smesznie brzmi - Leszek piewc± oszczędnego pisania na newsy :)))

[...]

No i? Nawet jakby bylo o kaczkach i gołębiach, total OT itp to i tak powyzsze argumenty pozostaj± w mocy.

Data: 2014-04-28 02:53:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31D1698162F4budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

i dodatkowo podkreslić to okresleniem "jak zawsze(???)"

Wg Ciebie brak Ci zasług? ;)

 > Co¶-ci-sie-po-pier-dzie-lilo-z-dzie-le-niem-slow...

S±siad naprawdę rodził? ;)

Nie wiem, zapytaj s±siada, jak nie masz nic innego do roboty...

Nie znam języków obcych, a to chyba poza Polsk± było. ;)

Zmieniły się standardy przechowywania (MB przeszły w TB pod strzechami,
zmieniły się predkosci internetu (kb przeszły w Mb pod strzechami)
Wiec to o czym piszesz, nie ma zadnego znaczenia.

Podwajanie kilobajtów czy megabajtów ma jednaki przebieg.

No i? Nawet jakby bylo o kaczkach i gołębiach, total OT itp to i tak
powyzsze argumenty pozostaj± w mocy.

Nie -- moja odpowiedĽ nie przewidywała kontynuacji tej czę¶ci dyskusji.

Data: 2014-04-28 09:00:24
Autor: Budzik
[...]

A według Ciebie?
Bo to było Twoje okre¶lenie.
Chętnie się dowiem...

 > Co¶-ci-sie-po-pier-dzie-lilo-z-dzie-le-niem-slow...

S±siad naprawdę rodził? ;)

Nie wiem, zapytaj s±siada, jak nie masz nic innego do roboty...

Nie znam języków obcych, a to chyba poza Polsk± było. ;)

Improwizuj...

[...]

Ale obecnie wpływ na komfort uzytkowania ma znikomy.
A przeciez o to chodzi a nie o to, zeby wykazać ze cos jest lepsze w teoretycznych warunkach...

No i? Nawet jakby bylo o kaczkach i gołębiach, total OT itp to i tak
powyzsze argumenty pozostaj± w mocy.

Nie -- moja odpowiedĽ nie przewidywała kontynuacji tej czę¶ci dyskusji.

Aha.
To może jakies forum, zrob się adminem, odpisuj i zamykaj topic?

Data: 2014-04-29 03:24:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31D6668DC52Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

i dodatkowo podkreslić to okresleniem "jak zawsze(???)"

Wg Ciebie brak Ci zasług? ;)

A według Ciebie?
Bo to było Twoje okre¶lenie.
Chętnie się dowiem...

Nie byłe¶ gorliwym zwolennikiem półgroszówki -- być może
dlatego wyrobiłem o Tobi złe zdanie, które po jakim¶ czasie
urastania ;) minęło się z rzeczywisto¶ci±? :)  Niezupełnie.
Obok tego, że nie byłe¶ fanem półgroszówki, ogólnie ¶cinałe¶
mnie, czy raczej usiłowałe¶ to robić.

   "Budzik" 01042012.5B119B17@budzik61.poznan.pl

   Budzik>>> Przykro mi, nie odpowiem, bo nie jestem w stanie
   Budzik>>> przebrn±ć przez twój sposób wypowiadania się.

   > cóż, nie wiem komu jeszcze...
   > Poza tym to nie przykro¶ć

   Budzik -- pl±czesz się w zeznaniach. :)
   Reszty zatem nie czytam. Najpierw zdecyduj się, czy Ci przykro, czy nie.

Mój sposób wypowiadania nie był karkołomnym:

   "Budzik" 01042012.7315085C@budzik61.poznan.pl

   "Budzik" 02042012.090551E5@budzik61.poznan.pl

   > ROTFL

   Ja też turlam się ze ¶miechu, gdy mi przykro...

Ponadto czasami ;) po prostu burzyłe¶ to, co budowali¶my na
grupie bankowej -- dobre relacje z bankami. (dobre dla nas,
nie dla banków) Broniłe¶ mBanku, Polbanku, Meritum, Pocztowego...

   "Budzik" 19122012.2384E9D2@budzik61.poznan.pl

   "Budzik" 18102012.26D5EDB3@budzik61.poznan.pl

   > Dorzucę swoje 3 grosze.
   > Dopóki sprawa dotyczy 3 groszy - proponuję nic o tym nie my¶leć. :)

Niby masz swoje zasługi:

   "Budzik" XnsA1687442821E2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

   > jak zwykle kłamał...

   I ja tak uważam.

Ale (jak widać) dłużej pamiętam rany niż ich kojenie. ;)

   "Budzik" XnsA2A8E2AB3AA6Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

   > Bankomat a bankomat w okienku to jaka¶ róznica?

     bankomat
     bankomat w banku
     bankomat w okienku
     bankomat w galerii handlowej
     bankomat w przej¶ciu podziemnym...

   Co¶ w tym jest. ;) Toż elektryczne krzesło nie jest tożsame z krzesłem. ;)

Może Niesłusznie Cię os±dziłem aż tak surowo (słowami 'jak
zwykle') a może Twoje posty zawieraj± drugie dno tak zwane:

   "Budzik" 12012007.69A58B46@budzik61.poznan.pl

   > myle sie, czy na pececie juz otrzymałes odpowiedz?

   Mylisz się. Ponadto nawet gdybym tam otrzymał odpowiedĽ, subiektywne
   oceny na pececie nie musz± się pokrywać z subiektywnymi z tej grupy. :)

Jakby¶ zabraniał mi szukania odpowiedzi na nurtuj±ce mnie wówczas pytanie. :)
Jakby¶ zachęcał innych do nieodpowiadania mi na moje pytanie dotycz±ce nagrywarki.

Jeste¶ kulturalny w swych wypowiedziach? Nie używasz brzydkich słów?
Owszem, ale... ;)

Poszły się co?...

   "Budzik" XnsA178C1570CD34budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

   > Ale aku juz dawno poszły się wiec temat nieaktualny.

IMO miałe¶ na swej uwadze brzydkie słowo.
Poniżej nawet użyłe¶ brzydkiego -- bez ,,pobudzenia''. :)

   "Budzik" 01042013.49F0C464@budzik61.poznan.pl

   > Aha, czyli w małych sklepach pracownikcy zapierdzielaj± 8 godzin i nie ma
   > żadnych wolnych chwil a molochy nie potrafi± zoptymalizować czasu pracy
   > pracowników. Ciekawe, ciekawe...

Należysz do ludzi drażni±cych otoczenie (aby wykazać w tym otoczeniu
zło, którego rzekomo Ci brak?) i zarazem czyszcz±cych swoje wypowiedzi
ze ,,zbędnych'' słów. (ale choć tych słów nie widać -- zostaje tak
zwana atmosfera wypowiedzi)

Innych ludzi wprowadzasz w stan ,,pobudzenia'', siebie ukazujesz
w dobrym ¶wietle, choć czasami wychodzi nieco inaczej.

?Jeste¶? tu jak pewien kulturalny i obyty muzyk, który na scenie
przepięknie kłania się, u¶miecha, urzeka, ale prywatnie -- życzy
mi paraliżu. :) Dlaczego tak życzy? Bo uważa, iż staję (stawałem)
mu na jego drodze do pieniędzy. :)

Niedawno zastanowiłem się nad tym, czy bym ,,polubił'' na nowo tego
muzyka. Pomy¶lałem, że nie -- wła¶nie dlatego, że na scenie udaje
kulturalnego, podczas gdy w istocie jest (jakby to okre¶lić) niemiły. ;)

-=-

Tak czy siak -- Animka IMO napisała co¶ m±drego, nie głupiego i nie
należało ¶cinać jej wypowiedzi na pniu tak zwanym, czepiaj±c się
jakiego¶ dziwnego błędu, którego najprawdopodobniej nie wdziała
i którego nie popełniła.

W swoich postach ukazujesz zło ,,tego ¶wiata'' tkwi±ce gdzie¶
poza Tob±. :) Tymczasem ono jest w Tobie nie gdzie¶ obok Ciebie.

I aby było jasne -- nie chcę być obrońc± Animki,
która nader chętnie wchodzi w ,,stan pobudzenia''. ;)

Problem jednak polega na tym, że ona z trudem panuje
nad sob±, a Ty -- celowo j±trzysz, udaj±c niewini±tko. :)

Data: 2014-04-29 08:21:32
Autor: Budzik
[...]

Hmm, w ogóle nie pamietam sprawy :)))

   "Budzik" 01042012.5B119B17@budzik61.poznan.pl

   Budzik>>> Przykro mi, nie odpowiem, bo nie jestem w stanie
   Budzik>>> przebrn±ć przez twój sposób wypowiadania się.

No i? Wyraziłem tylko swoje zdanie.
Nie jestem chyba tutaj jedyny, który uważa, że delikatnie trollujesz :)
I czasami nie starcza cierpliwo¶ci, żeby z całego słowotoku wyci±gn±ć sedno.
Zeby nie było - tez tak czasem mam. Ale staram się z tym walczyc.

   "Budzik" 02042012.090551E5@budzik61.poznan.pl

   Ja też turlam się ze ¶miechu, gdy mi przykro...

Skoro dla ciebie zwrot "przykro mi, nie odpowiem" jest rzeczywistym wyrażeniem odczuwania smutku a nie tylko zwrotem grzecznosciowym...

Ponadto czasami ;) po prostu burzyłe¶ to, co budowali¶my na
grupie bankowej -- dobre relacje z bankami. (dobre dla nas,
nie dla banków) Broniłe¶ mBanku, Polbanku, Meritum, Pocztowego...

mbanku - bardzo możliwe.
Pocztowego?!?!? W jakim kontekscie?
Zreszta - czy którakolwiek z wypowiedzi broni±cych była niemerytoryczna?
Bo teraz nie wiem czy czepiasz sie tego ze byłem zbyt mało prokliencki czy moze tego, że broniłem sprawy, która była nie do wybronienia? (innymi słowy nie miałem racji)

> [...]

  > ale od ilu¶ lat korzystam z mbanku i nigdy nie miałem żadnego
  > problemu z obsług± po mojej stronie (cookiesy nie cookiesy itp)

No i?
Chyba nie tylko ja patrzać na larum jakie powstało po właczeniu nowej wersji systemu.
BTW cały czas czekam kiedy mnie z mbanku wyrzuc± zamykaj±c star± wersję systemu.
Niby masz swoje zasługi:

:) Dziekuje.

   "Budzik" XnsA1687442821E2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

   I ja tak uważam.

Ale (jak widać) dłużej pamiętam rany niż ich kojenie. ;)

Ja większo¶c ludzi.
Jedna z zasad marketingu.

> [...]

Może Niesłusznie Cię os±dziłem aż tak surowo (słowami 'jak
zwykle') a może Twoje posty zawieraj± drugie dno tak zwane:

Czasami pewnie zawieraj± :)

> [...]

pytanie. :) Jakby¶ zachęcał innych do nieodpowiadania mi na moje
A moze po prostu chciałerm zwrócić uwage, że gdzie¶ indziej juz ci odpowiedziano? Nie wiem, nie pamietam.

Jeste¶ kulturalny w swych wypowiedziach? Nie używasz brzydkich słów?

Staram się. A że czasami trzeba!

> [...]

IMO miałe¶ na swej uwadze brzydkie słowo.
Poniżej nawet użyłe¶ brzydkiego -- bez ,,pobudzenia''. :)

O matko, ty to na serio?

> [...]

zło, którego rzekomo Ci brak?) i zarazem czyszcz±cych swoje wypowiedzi
ze ,,zbędnych'' słów. (ale choć tych słów nie widać -- zostaje tak

:)
Innymi słowy - jestem delikatnie złosliwy. Niew±tpliwie.

Innych ludzi wprowadzasz w stan ,,pobudzenia'', siebie ukazujesz
w dobrym ¶wietle, choć czasami wychodzi nieco inaczej.

Parafrazuj±c - prowokuje? Czasami. Oczywiscie!

[...]

;)

Na szczęscie lubić sie nie musimy. :)
Nie mnie oceniac tę atmosferę. Staram się pisać jasno, merytorycznie a ze czasami prowokuję druga stronę? A któż tego nie robi.

-=-

[...]

Alez tu pełna zgoda.
Tylko wiesz... animka... Ona rózne dziwne rzeczy robi i pisze wiec zalozyłem ze cos pomieszała.
A to ja. Wiec stokrotnie przepraszam. Ale wracaj±c do atmosfery - tez mogłes w pierwszym poscie napisac ze post jest ok, zamiast podgrzewania atmosfery :)

W swoich postach ukazujesz zło ,,tego ¶wiata'' tkwi±ce gdzie¶
poza Tob±. :) Tymczasem ono jest w Tobie nie gdzie¶ obok Ciebie.

A w Tobie samo dobro? ;-P

I aby było jasne -- nie chcę być obrońc± Animki,
która nader chętnie wchodzi w ,,stan pobudzenia''. ;)

Problem jednak polega na tym, że ona z trudem panuje
nad sob±, a Ty -- celowo j±trzysz, udaj±c niewini±tko. :)

Ja....? ;-)

P.S. Jestem pełen podziwu dla analizy. Ja nawet bym nie wiedział jak obecnie przeszukać archiwum po postach autora odkad google.groups zamknęli.

Data: 2014-04-27 19:41:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31C6C9D7CD77budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Nie dostrzegam żadnych problemów.

Hmm... U ciebie kazde słowo nie jest podzielone?

Dogłębniejsze ;) badanie wykazuje to:

   Dziew­czyn­ka

co może być wy¶wietlane u Ciebie jako:

   Dziew-czyn-­ka

lub jako¶ podobnie. Dodatkowy znak to AD w układzie
szesnastkowym. (czyli 173 w dziesiętnym?)

Data: 2014-04-27 20:29:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Eneuel Leszek Ciszewski" ljjfgu$tu9$1@node2.news.atman.pl

[...]

Budzik -- nie rób wiochy. ;) Przywróć mi dobry słuch,
skoro przyznałem, że s± tam (w po¶cie Animki) dziwne
dodatkowe znaki. :)

Je¶li natychmiast nie przywrócisz mi dobrego słuchu -- wprowadzę
sankcje! Oto pierwsza z nich: Na tablecie też nie widać tych
znaczków. Używam na tablecie tego programu:

   https://play.google.com/store/apps/details?id=net.piaohong.newsgroup&hl=pl
   NewsGroup Reader

a na PeCecie OE pod WXP.

Kolejn± sankcj± może być inny czytnik, pod którym tez nie widać nic niepokoj±cego!

Data: 2014-04-27 20:59:27
Autor: Budzik
[...]

Wspołczuje choroby ale to niestety jescze nie ten stopien megalomani zebym leczył. I to na odległo¶c!

[...]

Starych drzew się nie przesadza...
Działam na zestawie hasmter-sygnaturkowiec-mproxy-xnews i juz sie raczej na nic innego nie przesi±de... :)

Musze tylko pamietac, ze te myslniki to tylko jakis bł±d - na szczescie sporadyczny.

Data: 2014-04-28 00:19:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31CE555D348Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

[...]

Skoro Bóg ukarał mnie za obrażenie -- mógłby uzdrowić
za zauważenie, iż znajduję w po¶cie Animki podejrzane
Anno Domini 173. ;)

[...]

Można je palić, wyrywać, ¶cinać... ;)

Działam na zestawie hasmter-sygnaturkowiec-mproxy-xnews
i juz sie raczej na nic innego nie przesi±de... :)

Musze tylko pamietac, ze te myslniki to tylko
jakis bł±d - na szczescie sporadyczny.

To jaki¶ bł±d w Animki tek¶cie. Jedne czytniki
nie wy¶wietlaj± tego znaku, inne wy¶wietlaj±.
Tak czy siak -- to (co widzisz) nazywane jest
raczej dywizem b±dĽ ł±cznikiem, nie my¶lnikiem.

Data: 2014-04-28 00:17:19
Autor: Budzik
[...]

Negocjuj...

[...]

Nie wiem jak rozumieć ten "żart"...
?

[...]

Racja.
Standard ASCII przewidywał wspólny znak dla ł±cznika i minusa (nie przewidywał osobnego znaku dla my¶lnika). Wspólny znak kreski poziomej w zestawie znaków ASCII znajduje się na pozycji 45 i okre¶lany jest jako ł±cznik-minus (ang. hyphen-minus). Z punktu widzenia typografii jest to rozwi±zanie daleko niewystarczaj±ce, ale podyktowane było względami technicznymi ówczesnej techniki telekomunikacyjnej. Kolejne wprowadzane w komputerach osobistych zestawy znaków były zgodne ze standardem ASCII, jednak zwiększały liczbę dostępnych znaków. Stosowany w polskiej wersji systemu Windows zestaw Windows-1250 zawiera obok znaku ł±cznika-minusa (Alt+045) również znaki półpauzy (Alt+0150) i pauzy (Alt+0151). Wprowadzony póĽniej standard Unicode (pol. Unikod), również zgodny z standardem ASCII, także zawiera znaki ł±cznika-minusa (U+002D), półpauzy (U+2013) i pauzy (U+2014), ale obok nich również znaki ł±cznika (U+2010) i minusa (U+2212). Typograficznie wła¶ciwym dla dywizu jest w Unikodzie znak (U+2010)[b]

Data: 2014-04-28 03:07:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31D171DA9886budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Negocjuj...

Oto moje negocjacje -- kolejny czytnik androidowy:

  http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/winkna/Screenshot_2014-04-28-01-09-04.png

Przychyliłem się do Twej pro¶by rodzicielskiego s±siada. ;)
W zamian oczekuję zwrotu poprawnego słuchu. ;)

Póki co -- słucham Andergo Rieu; skrzypka, ale nie na dachu. ;)
[nie będę właził na dach -- jest zbyt zimno]

Można je palić, wyrywać, ¶cinać... ;)

Nie wiem jak rozumieć ten "żart"...

Spalaj± się na panewce słabe pomysły, wyrywane
s± z kontekstu ciekawostki a ¶cinane na pniu
s± głowy skazańcom... ;) Albo włosy s± ¶cinane...
A może najpierw włosy, póĽniej głowy -- już nie
pamiętam... ;)

Data: 2014-04-28 09:00:24
Autor: Budzik
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console
Negocjuj...

Oto moje negocjacje -- kolejny czytnik androidowy:

Ale nie ze mn±...
Z Bogiem...

  http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/winkna/Screenshot_2014-04-28-01-09-04
  .png
Co ja jestem? Dziecko google zeby newsy na androidzie czytać?
Ja to nawet dziecko neostrady nie jestem...

Przychyliłem się do Twej pro¶by rodzicielskiego s±siada. ;)
W zamian oczekuję zwrotu poprawnego słuchu. ;)

Sam sobie tę prosbe wymysliłes...

[...]

Uff :)

Data: 2014-04-29 00:14:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

"Budzik" XnsA31D65FAD9D0Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

Z Bogiem...

Bóg nie chce -- powiedział, że na pewno umrę i nie ma
od tego odwołania... :( Zauważył też, że pozostaję pod
opiek± audiologów i że mogę udać się do laryngologa.
[i że szukanie pomocy u Budzika nie jest poprawnym
rozwi±zaniem mojego problemu]

Data: 2014-04-28 23:50:46
Autor: Budzik
[...]

No to chociaż tyle pomógł... :)

Data: 2014-04-30 23:06:45
Autor: Marek
W dniu 2014-04-27 11:00, Budzik pisze:

Hmm... U ciebie kazde słowo nie jest podzielone?

U mnie również nie jest podzielone. Za to przy zmianie szeroko¶ci okna w Thunderbirdzie obserwuję, że wyrazy same się dziel± i to w prawidłowy sposób.

Marek

Data: 2014-05-03 01:40:04
Autor: animka
W dniu 2014-04-30 23:06, Marek pisze:
W dniu 2014-04-27 11:00, Budzik pisze:

Hmm... U ciebie kazde słowo nie jest podzielone?

U mnie również nie jest podzielone. Za to przy zmianie szerokości okna w
Thunderbirdzie obserwuję, że wyrazy same się dzielą i to w prawidłowy
sposĂłb.
Chyba mózg ci się rozdzielił na kilkanaście kawałków.

--
animka

Data: 2014-05-03 13:59:59
Autor: Budzik
[...]

Chyba mózg ci się rozdzielił na kilkana¶cie kawałków.

ROTFL
animka w calej okazało¶ci...

Data: 2014-05-04 18:35:08
Autor: Marek
W dniu 2014-05-03 01:40, animka pisze:
Chyba mózg ci się rozdzielił na kilkanaście kawałków.

No tak, znów czegoś nie zrozumiałaś. To już klasyka :-D

Marek

Data: 2014-05-04 19:55:22
Autor: animka
W dniu 2014-05-04 18:35, Marek pisze:
W dniu 2014-05-03 01:40, animka pisze:
Chyba mózg ci się rozdzielił na kilkanaście kawałków.

No tak, znów czegoś nie zrozumiałaś. To już klasyka :-D

Zajmij siÄ™ lepiej tymi swoimi rozjechanymi pieskami IView.

--
animka

Data: 2014-05-04 21:04:20
Autor: Marek
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-le tniej dziewczynki
Ok, jak sobie życzysz. Aby nie być gołosłownym zademonstruję, że jest tak jak napisałem - Thunderbird prawidłowo dzieli wyrazy Twojego posta przy 3 różnych szerokościach okna komunikatora:

https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7NGFOWWw3VUtKNXc/edit?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7SGdTTGRnT1NQbFk/edit?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7QkNMRXFsZW85TG8/edit?usp=sharing

Kolorem żółtym zaznaczyłem wyrazy, które uległy podzieleniu i przeniesieniu do nowej linii (w sposób prawidłowy).

A teraz wyjaśnij o co Ci chodziło z tą uwagą odnośnie mojego mózgu? Podaj logiczne wyjaśnienie. Obawiam się, że nie będziesz potrafiła. Moim zdaniem jak zwykle czegoś nie doczytałaś, przekręciłaś, nie zrozumiałaś i skomentowałaś ni przypiął ni wypiął. Zastanów się potem głęboko nad swoim zdrowiem psychicznym lub... swoim zwyczajem, skup się na dalszych obelgach zamiast rzeczowo odpowiedzieć na powyższe pytanie.

Marek

Data: 2014-05-05 18:25:51
Autor: Tomek
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
UĹĽytkownik "Marek"  napisaĹ‚:

Ok, jak sobie życzysz. Aby nie być gołosłownym zademonstruję, że jest tak jak napisałem

TĹ‚umaczenie czegokolwiek mija siÄ™ z celem.

A teraz wyjaśnij o co Ci chodziło z tą uwagą odnośnie mojego mózgu?

Najpierw podaj jej definicję 'mózgu', żeby wiedziała o czym mowa.

Podaj logiczne wyjaśnienie.

Buhahahaha pękły mi zajady od śmiechu. Żartowałeś chyba co?

Data: 2014-05-05 18:48:36
Autor: Marek
W dniu 2014-05-05 18:25, Tomek pisze:

[...]

Zepsułeś mi zabawę. :-D Byłem bardzo ciekaw czy sama (no może nie sama, przesadziłem - z wielką pomocą) odkryje, że coś z nią nie teges i jeśli tak, to w jaki sposób wybrnie z tego :-D

Marek

Data: 2014-05-05 18:58:32
Autor: Tomek
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
UĹĽytkownik "Marek"  napisaĹ‚:

Zepsułeś mi zabawę.

Twoja zabawa się skończy po jej kolejnym wpisie, w którym dowiesz się, że jesteś ślepym grubasem w okularach i nadajesz z miejscowości takiej a takiej i wklei Ci kilka linijek. Ot i cała zabawa.

ByĹ‚em bardzo ciekaw czy (...)  odkryje, ĹĽe coĹ› z niÄ… nie teges

W/g niej, jest wszystko OK. To my jesteśmy inni.

Data: 2014-05-05 19:11:29
Autor: Marek
W dniu 2014-05-05 18:58, Tomek pisze:
[...]

Co gorsze - dokładnie taki wariant wydawał mi się najbardziej prawdopodobny...

ByĹ‚em bardzo ciekaw czy (...)  odkryje, ĹĽe coĹ› z niÄ… nie teges

W/g niej, jest wszystko OK. To my jesteśmy inni.

No i ma rację, zgodnie z teorią względności :-D

Marek

Data: 2014-05-05 19:55:09
Autor: animka
W dniu 2014-05-04 21:04, Marek pisze:
[...]

swoim zdrowiem psychicznym lub... swoim zwyczajem, skup siÄ™ na dalszych
obelgach zamiast rzeczowo odpowiedzieć na powyższe pytanie.

Może Ty się zastanów nad swoim zdrowiem. Ja od już dosyć dawna wiem, że z Tobą coś nie tak. Teraz pierwszy szurnąłeś do mnie i czekałeś na oklaski. Zresztą nie jesteś dla mnie partnerem do rozmowy. Z głupawymi nie dyskutuję.
Jak ktoś sobie (po swojemu) skonfigurował Thunderbird'a to jego sprawa i niech się nie żali, że mu czytnik źle działa.

--
animka

Data: 2014-05-05 20:09:29
Autor: Tomek
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
UĹĽytkownik "animka"  napisaĹ‚o:

Jak ktoś sobie (po swojemu) skonfigurował Thunderbird'a to jego sprawa i niech się nie żali, że mu czytnik źle działa.

Czy Ty sieroto rozumiesz, że Markowi "Thunderbird prawidłowo dzieli wyrazy Twojego posta"?
Ręce opadają. Na nic tłumaczenia i chwalenie. Jesteś dalej sierota roku 2014. Nikt inny nie ma szans przy Tobie.

Data: 2014-05-05 21:22:06
Autor: animka
W dniu 2014-05-05 20:09, Tomek pisze:
[...]

Niech Ci będzie.
Ja mu odpowiedziałam przedtem na jeden docinek, którym sie chciał dowartościować.
Ja nie mam czasu ani ochoty się kłócić, użerać, tłumaczyć itd.

--
animka

Data: 2014-05-05 21:25:13
Autor: animka
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-le tniej dziewczynki
W dniu 2014-05-05 20:09, Tomek pisze:

Czy Ty sieroto rozumiesz,

Tak, jestem sierotą. Matka mi niedawno umarła i mam serce rozerwane na strzępy.
Eot.

--
animka

Data: 2014-05-05 22:18:23
Autor: Marek
W dniu 2014-05-05 19:55, animka pisze:

Może Ty się zastanów nad swoim zdrowiem. Ja od już dosyć dawna wiem, że
z TobÄ… coĹ› nie tak.

Tomek, miałeś rację! Wiszę Ci piwo :-D

Teraz pierwszy szurnąłeś do mnie i czekałeś na
oklaski.

Zapewniam Cię, że nie tylko ja i nie pierwszy raz. Słyniesz na forum ze swojego olewnictwa tego co do Ciebie piszą. W wielu przypadkach czegoś nie doczytasz, nie zrozumiesz i Twoje komentarze stają się z d... wzięte. Nie tylko ja Ci na to uwagę zwracałem. Chyba nie potrzebujesz cytatów z poszczególnych sytuacji? Wiele osób krytykuje Cię właśnie za nie przykładanie się do zrozumienia treści dyskusji.

Zauważ, ze w tym przypadku stanąłem w Twojej obronie. Napisałem, że problem z czytnikiem ma ktoś inny. Twoja odpowiedź była impertynencka i zdumiewająca swoją nieadekwatnością do sytuacji. Gdyby to była jedna wpadka, to ok, mi tez się zdarza coś zrozumieć inaczej. Ale Ty to czynisz zazwyczaj. To co chciałem Ci przekazać, to przyłóż się w końcu dziewczyno do czytania tego co piszemy. Jeśli masz problemy z dys-cośtam, to przeczytaj 3x zanim odpowiesz.

Marek

Data: 2014-05-06 01:37:13
Autor: animka
W dniu 2014-05-05 22:18, Marek pisze:
[...]

Zapewniam CiÄ™, ĹĽe nie tylko ja i nie pierwszy raz. SĹ‚yniesz na forum ze
swojego olewnictwa tego co do Ciebie piszÄ…. W wielu przypadkach czegoĹ›
nie doczytasz, nie zrozumiesz i Twoje komentarze stajÄ… siÄ™ z d...
[...]

Pisz w imieniu swoim nie cudzym, kultury trochÄ™ nie zaszkodzi.
Siedziałeś już w KF-ie u mnie, szczególnie jak się chwaliłeś zdjęciami systemowymi z ATI Catalyst jako swoimi i chciałeś je przerabiać. Bodajże latarenki za słabo świecily.
Wskakujesz ponownie do KF-a bo nie mogę Cię czytać. Mdli mnie.
PLONK

--
animka

Data: 2014-05-06 10:52:55
Autor: Marek
W dniu 2014-05-06 01:37, animka pisze:

Pisz w imieniu swoim nie cudzym,

Nie pomniejszaj swoich zasług w kształtowaniu własnego wizerunku. Jeśli podzielisz grono osób, które zwracało Ci uwagę na Twoje wypowiedzi na poszczególne jednostki, a zdanie jednostki się nie liczy więc tym samym zyskasz usprawiedliwienie dla swojej impertynencji?

kultury trochÄ™ nie zaszkodzi.

Rozumiem, że mam zastosować wzorzec Twojej kultury? Cytuję:

"Chyba mózg ci się rozdzielił na kilkanaście kawałków."

Siedziałeś już w KF-ie u mnie, szczególnie jak się chwaliłeś zdjęciami
systemowymi z ATI Catalyst jako swoimi i chciałeś je przerabiać.

Jesteś jedyna w swoim rodzaju. Znów coś pokręciłaś. Nie wiem co to jest ATI Catalyst i jeśli gdziekolwiek powoływałem się na nie swoje prace, to nie przypisywałem sobie praw własności.

BodajĹĽe
latarenki za słabo świecily.

Pamiętam temat. Chodziło o coś zupełnie innego niż teraz piszesz. Musiałaś po raz kolejny coś przekręcić.

Wskakujesz ponownie do KF-a bo nie mogę Cię czytać. Mdli mnie.
PLONK

Zanim to uczynisz, zapytaj na forum jak się zabrać za tą czynność abyś sobie i otoczeniu krzywdy nie zrobiła. :-D

Marek

Data: 2014-04-27 11:41:50
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-26 04:00, Budzik pisze:
[...]

Niedobrze, zaczynasz widzieć rzeczy które istniej± tylko w twojej wyobraĽni...

Data: 2014-04-27 10:00:40
Autor: Budzik
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
Użytkownik Trybun Ilich@jahu.com ...

[...]

Mam rozumieć, ze Wy nie macie kazdego słowa podzielone myslnikiem i ze to moj czytnik płata jakies figle?

Data: 2014-04-27 12:07:01
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-27 12:00, Budzik pisze:
[...]

Nie, wiadomo¶ć Animki wy¶wietla się u mnie poprawnie.

Data: 2014-04-27 11:00:28
Autor: Budzik
[...]

No i to jest dopiero ciekawostka.
Dziekuję za podpowiedĽ.
Musze poszukać, który człon zespołu sciagaj±co-dekoduj±co-wyswietlaj±cego powoduje taki chocholik.

Data: 2014-04-27 11:07:58
Autor: spc
On 2014-04-27, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
UĹĽytkownik Trybun Ilich@jahu.com ...

Dziew­czyn­ka spo­koj­nie ba­wi­ła się w ogro­dzie, kiedy jej
ro­dzi­ce nagle usły­sze­li prze­ra­ża­ją­cy krzyk. Gdy
przy­bie­gli do dziec­ka, oka­za­ło się, że te­le­fon naj­pierw
za­pa­lił się, a potem wy­buchł w kie­sze­ni spodni dziew­czyn­ki.
Są­siad ro­dzi­
CoĹ›-ci-sie-po-pier-dzie-lilo-z-dzie-le-niem-slow...
Niedobrze, zaczynasz widzieć rzeczy które istnieją tylko w twojej
wyobraĹşni...

Mam rozumieć, ze Wy nie macie kazdego słowa podzielone myslnikiem i
ze to moj czytnik płata jakies figle?

Nie, wiadomość Animki wyświetla się u mnie poprawnie.

No i to jest dopiero ciekawostka.
DziekujÄ™ za podpowiedĹş.
Musze poszukać, który człon zespołu sciagająco-dekodująco-wyswietlającego powoduje taki chocholik.

U mnie też każde słowo jest podzielone, prawie każde, bo "nagle" jest OK.

Data: 2014-04-27 14:00:28
Autor: Budzik
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
Użytkownik spc spaceman@mydevil.mydevil.net ...

[...]

Czyli jednak co¶ jest na rzeczy.
Pytanie czy to nasze czytniki sa niedostosowane do nowej rzeczywisto¶ci?

Data: 2014-04-27 20:56:31
Autor: John Kołalsky
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

U+00AD

­

c2 ad

SOFT HYPHEN

Data: 2014-04-27 19:24:11
Autor: animka
W dniu 2014-04-27 13:07, spc pisze:
On 2014-04-27, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
[...]

To może zacznij korzystać teraz z jakiegoś afrykańskiego serwera to będziesz lepiej widział niż tu, u siebie:

--
animka

Data: 2014-04-29 15:26:19
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-27 13:00, Budzik pisze:

[...]

Tak z ciekaw¶ci - po co sie męczysz z tak muzealnym czytnikiem zamiast używać choćby Thunderbirda?

Data: 2014-04-29 17:34:23
Autor: Budzik
[...]

Wygoda, przyzwyczajenie...
kiedys thunderbirda próbowałem i jakos sie nie przekonałem.

Xnews obsłguje w całosci z klawiatury, przy reinstalacji systemu po prostu przenosze katalog i działa itd.

Do tego score, który musiałbym przepisywać do thunderbirda.

W czym thunderbird bedzie lepszy?

Data: 2014-04-29 19:59:57
Autor: gawfron
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
W dniu 2014-04-29 19:34, Budzik pisze:
\

W czym thunderbird bedzie lepszy?

W odczytywaniu postów Animki :)

Data: 2014-04-29 21:00:17
Autor: Budzik
Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
Użytkownik gawfron gawfron@spamik.pl ...

W czym thunderbird bedzie lepszy?

W odczytywaniu postów Animki :)

Przewaznie posty animki widze ok. Ten był wyj±tkowy.

Data: 2014-05-01 12:40:46
Autor: Trybun
[...]

Wła¶nie pierwszym punktem który przytoczyłe¶ - wygod±. a także możliwo¶ciami przeróżnej konfiguracji pod swoje potrzeby.

Data: 2014-05-01 11:48:52
Autor: Budzik
[...]

A co¶ konkretniej? W czym ta wygoda się objawia?

Data: 2014-05-06 11:04:34
Autor: Trybun
W dniu 2014-05-01 13:48, Budzik pisze:

Wła¶nie pierwszym punktem który przytoczyłe¶ - wygod±. a także
możliwo¶ciami przeróżnej konfiguracji pod swoje potrzeby.

A co¶ konkretniej? W czym ta wygoda się objawia?

Zróbmy lepiej tak - zapytaj konkretnie czego oczekujesz a ja ci odpowiem cze takie co¶ jest dostępne w Thunderbirdzie.

Data: 2014-05-06 10:45:43
Autor: Budzik
[...]

I tu jest pies pogrzebany... :)
Oczekuję dokładnie tego co daje xnews - wygodnej obsługi z klawiatury, score, kolorowanie cytatów.
Jedyne z czym sobie nie radzi to kodowanie ale do tego mam mproxy oraz jak widać czasami posty typu ten od ktorego zaczęła się dyskusja.

Ale może o czym nie wiem. Może thunder ma jakas funkcję, która nawet nie przyszła mi do głowy a okazuje sie byc bardzo przydatna i wygodna.

Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki