Samsung Galaxy S3 mini

Data: 2014-08-04 14:12:09
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
Trochę ta Lumia 520, o którą ostatnio pytałem, mnie nie przekonała na tyle, bym poszedł ją kupić i szukam dalej.
Stwierdziłem, że głównie zależy mi na dość dobrym aparacie, a widziałem przykładowe zdjęcia z Lumii i nie są zachwycające. Lepiej prezentują się zdjęcia z SGS3 mini, choć też szału nie ma. Cena wyższa, ale w miarę akceptowalna. W zasadzie w tym telefonie wszystko wydaje się być dobrze (chyba, że czegoś nie dostrzegłem), jednak zastanawia mnie to, że w opiniach w sieci bardzo często powtarzają się te same narzekania, że telefon często się zawiesza. To jest właśnie to, czego chciałbym uniknąć, wspominając mojego dawnego Siemensa SL45i ;) który to właśnie też cierpiał na tę przypadłość.
Podobno jest na nim zainstalowany Android 4.1. Czy może to być wina tej wersji systemu, że się często wiesza i po zakupie można go będzie szybko zupgradować, aby problem zniknął? A może to raczej wina sprzętu?
Macie jakieś doświadczenia z tym telefonem, albo z takimi sytuacjami?

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-08-04 14:49:26
Autor: Skylla
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 o 14:12, GAD Zombie pisze:
[...]

Lumia 520 to bardzo udany budżetowy smartfon. Zdjęcia w dobrym oświetleniu też są ok. Jeśli  nie jesteś uzależniony od androida, to nie ma się nad czym zastanawiać. Wszystkie "firmowe" androidowce mają problemy z płynnością działania, zwłaszcza po kilku miesiącach użytkowania, a zdjęcia są też w sumie podobnej jakości.
S.

Data: 2014-08-04 14:50:38
Autor: Skylla
Samsung Galaxy S3 mini
P.S. Oczywiście chodzi o adnroidowca w cenie ok. 500zł.:-)

Data: 2014-08-04 19:38:30
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 14:50, Skylla pisze:
P.S. Oczywiście chodzi o adnroidowca w cenie ok. 500zł.:-)

Ja tam od niczego nie jestem uzależniony, bo do tej pory mam telefon, który nie bardzo wie co to system operacyjny ;).
Androida już widziałem, wiem czego się spodziewać. WP nie i stąd tyle wątpliwości.

Data: 2014-08-04 21:55:41
Autor: John Kołalsky
Samsung Galaxy S3 mini

Użytkownik "GAD Zombie" <gad@gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

Androida już widziałem, wiem czego się spodziewać. WP nie i stąd tyle wątpliwości.

Jeszcze jeden system mobilny i tyle. Mało aplikacji, ograniczenia, taki IPhone.

Data: 2014-08-04 15:42:45
Autor: qrt
Samsung Galaxy S3 mini
Dnia Mon, 04 Aug 2014 14:12:09 +0200, GAD Zombie napisał(a):

[...]

tak sie składa ze moje dziecko ma 520 a żona sgs3 mini :) Zona nic na telfonie nie instaluje, z funkcji smartfonowych korzysta z
przeglądarki i  nawigacji wiec tel. działa akceptowalne. Aparat w
porównaniu z 520 na pewno lepszy nie jest. Czy sie zawiesza czesto? chyba nie ale jak pisałem żona praktycznie nie ma
zadnych dodatkowych aplikacji.

Data: 2014-08-04 19:34:04
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 15:42, qrt pisze:
tak sie składa ze moje dziecko ma 520 a żona sgs3 mini :)

;)

[...]

I oboje sobie chwalą oba te telefony?
Oglądałem przykładowe zdjęcia z obu aparatów na stronie http://www.mgsm.pl i wyglądało na to, że z s3mini zdjęcia są nieco lepszej jakości. Poza tym totalny brak lampy błyskowej w Lumii trochę mnie zniechęca, chociaż żona w swoim ma lampę ledową i efekty z niej są marne, więc i tak szału nie ma.
Mógłbyś spytać żonę, czy jej się ten telefon zawiesza? Ja też nie będę raczej miał multum aplikacji, bo nie jestem aż takim gadżeciarzem. Raczej od czasu do czasu gierka w kiblu, pogodynka, budzik i głównie fotografie od czasu do czasu, bo nie zawsze mam przy sobie aparat foto.

Data: 2014-08-04 19:41:02
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-04 19:34, GAD Zombie wrote:
[...]

Zaszalej i kup Nokie N8 w swietnej obecnie cenie.
Bedziesz mial jeden z najlepszych aparatow w telefonach kom. i niejednokrotnie lepszy niz kompaktach. Solidne, estetyczne wykonanie.
Maly rozmiar (niestety jeszcze mniejszy ekran: 3.5"), swietny ekran, calkiem niezle widoczny w sloncu, patenty znane z Nokii itd.
Oczywiscie w zestawie dostaniesz martwy system i w tym momencie trzeba sie zastanowic w ktora strone pojsc:
http://allegro.pl/nokia-n8-symbian-amoled-gwarancja-wyprzedaz-20-i4459982279.html

Data: 2014-08-04 19:43:01
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini

http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone1=3252&idPhone2=5033&idPhone3=5322

Data: 2014-08-04 20:18:49
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 19:43, atm pisze:

[...]

Propozycja ciekawa, nie patrzyłem na ten telefon nawet. Tylko ten Symbian mnie odstrasza. Wolałbym coś z przyszłością, a nie coś, co się już kończy :).

http://allegro.pl/nokia-n8-symbian-amoled-gwarancja-wyprzedaz-20-i4459982279.html

No, ten sprzedawca to nie ma najlepszej reputacji ;)

http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone1=3252&idPhone2=5033&idPhone3=5322

O, i tu fajnie widać porównanie zdjęć z SGS3 mini i Lumii 520, gdzie widać, że zdjęcie z SGS3 jest lepszej jakości od Lumii. Co smutne, ta super Nokia N8 nie zrobiła jakoś wyjątkowo pięknego tego zdjęcia. Może nie ma tych artefaktów obecnych na programowo poprawianych zdjęciach z telefonów z marnym aparatem, ale zdjęcie wydaje się mało ostre i 12 Mpix mu nie pomaga.
Szczerze mówiąc wygląda, jakby ktoś po prostu powiększył z resamplingiem zdjęcie z SGS3 mini.
I to by mnie też przekonywało do tego telefonu.

Jeszcze tylko jakby ktoś mi mógł potwierdzić, jak to jest z tym jego rzekomym zawieszaniem, to by mi pomogło podjąć decyzję.

Wielkie dzięki, chłopaki :).

Data: 2014-08-04 20:53:25
Autor: qrt
Samsung Galaxy S3 mini
Dnia Mon, 04 Aug 2014 19:34:04 +0200, GAD Zombie napisał(a):

[...]

Dziecko ma od niedawna i sie nim cieszy, z kolei żonie już sie moralnie
zużył, znudził, podrapał i porysował wiec ich aktualne opinie sa siłą żeczy
dość niemiarodajne :)

[...]

mówi ze owszem. Czy często - nie wie - czasami :) Ale najbardziej irytuje w takiej sytuacji ze rozmawia z kimś i jest kolejne
połączenie przychodzące - wówczas się potrafi zawieśić. Kiedyś tak nie było
teraz tak sie zrobiło.
Ja też nie będę raczej miał multum aplikacji, bo nie jestem aż takim gadżeciarzem. Raczej od czasu do czasu gierka w kiblu, pogodynka, budzik i głównie fotografie od czasu do czasu,

Do fotografii to IMO oba sa średnie...  Ja kiedyś miałem lumie 620 i fotografie były takie se, choć w odpowiednich
warunkach przy dobrym świetle dało rade osiągać dobre całkiem rezultaty. Teraz mam 930 i powiedzmy ze nawet w trudniejszych warunkach (duzy kontrast
sceny, kadr pod światło,wieksza dynamika) da rade coś z tego sensownego
wyciągnać. Szału jeszcze nie ma, do zaawansowanych kompaktów podejścia nie ma ale jako
coś podręcznego już sie nadaje.

Data: 2014-08-04 21:02:34
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 20:53, qrt pisze:
[...]

No tak, znudzona :). Rozumiem. Moja kupiła którąś Xperię ze 2 lata temu. Już pół roku później mówiła, że chciałaby coś nowego, bo się znudził... ;) Haha, ja mojego SE mam 6 lat i wymieniam tylko dlatego, że szwankuje.

[...]

To trochę zniechęca. Ciekawe czy aktualizacja Androida by pomogła, czy nie. Może to wina zainstalowanych aplikacji?

[...]

Niestety to prawda, każdy telefon do fotografii jest średni. Do dobrej fotografii to aparat i tyle. Ale telefon zawsze mam pod ręką, a aparat nie. Wówczas biorę telefon i pstrykam i chcę, żeby na zdjęciu było dobrze widać to, co fotografuję. Mój SE K800 robi niezłe zdjęcia, chociaż ma tylko 3,2Mpix. Ale na zewnątrz robiłem nim już setki, jak nie tysiące zdjęć i naprawdę niektóre wyszły bardzo udane i trudno uwierzyć, że z telefonu. Nawet część z nich drukowałem na papierze u fotografa i wyglądają naprawdę pięknie. Chciałbym w nowym telefonie mieć co najmniej taką jakość. Lepsza być nie musi, chociaż mogłaby być.

[...]

Zapewne. Tylko pułap cenowy już za wysoki :)

Data: 2014-08-04 21:07:43
Autor: qrt
Samsung Galaxy S3 mini
Dnia Mon, 04 Aug 2014 21:02:34 +0200, GAD Zombie napisał(a):

[...]

ale ona nic nie ma. Jakas latarka, bank, coś tam jeszcze i tyle. Ale fakt ze troche przeżył. wpadł np. kiedyś właczony do wody i dalej
działa. Poza tym sporo upadków ect. To też może robić

[...]

Pomyliło mi sie - mam lumie 925 a nie 930 wiec aż tak drogi telefon to nie
jest :)

Data: 2014-08-04 21:33:15
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 21:07, qrt pisze:
[...]

Możliwe. Jednak w opiniach w sieci bardzo często powtarza się to samo narzekanie, że się wiesza i dlatego się jeszcze waham. Patrzyłem na tego Galaxy Core, który ma zbliżone parametry, ale w jego przypadku tak wiele narzekań na zawieszanie nie znalazłem.

Zapewne. Tylko pułap cenowy już za wysoki :)

Pomyliło mi sie - mam lumie 925 a nie 930 wiec aż tak drogi telefon to nie
jest :)

O paaaanie, 1200 PLN to z całą pewnością za wiele :)

Data: 2014-08-04 18:45:20
Autor: ToMasz
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 04.08.2014 14:12, GAD Zombie pisze:
Macie jakieś doświadczenia z tym telefonem, albo z takimi sytuacjami?
nie chciałem uczestniczyć w ostatnim wątku, żeby nie być posądzony o stronniczość, ale darzę Cię szacunkiem więc nie mogę powstrzymać się od dorzucenia moich 3 groszy. każdy telefon kóry kupisz, będzie za słaby, za mały, za wolny, marnie łapał fixa itp. tak będzie do momentu dotarcia do pewnej granicy. granicą wyświetlacza jest.. czy ja wiem, jakieś 1200 punktów w poziomie (dla sokolich oczu), granicą szybkiego fixa - agps+glonass, szybkości.... niema granicy szybkości. można powiedzieć że komfort odczuwa się przy 20 tyś punktów w anturu (pi razy oko)
Wspominałeś o zwiechach czy resetach. niestety sl-ka tak juz miała że ledwo żyła po paru upadkach. Teraz jest podobnie. jak telefon walnie o glebę, zaleje się lekko, to mu się przerwy robią, i losowo traci przewodnictwo. na stole będzie dobrze, ale zmiana temperatury, wilgotności, jakiś nacisk, będzie skutkował błędami a niektóre z nich zwiechami. Stąd radzę kupowac nówki, prawie nówki, albo od odpowiedzialnych znajomych.
Czy masz działalność gospodarczą? Może ktoś z rodziny ma i może kupić na faktrurę? W takim przypadku możesz odliczyć VAT (odrazu) a netto wpisać w koszty. S3 można było kupić (teraz niewidzę) za 799zł  czyli 649zł netto - czy niedałbyś rady tyle dozbierać? Może poczekaj miesiąc i kup pełną s3? Zdeczko szybszy jest S4mini, ale on chyba lepiej trzyma cene. Tańsza powinna być s2ka, która o dziwo daje radę, ale ja bym radził coś szybszego.  Może warto poczekać aż stanieją? Może jakiś lG2? xperia, albo motoG? jeśli jednak naprawdę ani trochę niemasz kasy, to sciągnij sobie telefon z ebaya. jest taki model star w450 i jego wszelkie wariacje (landvo L900) Kosztuje 90 usd plus ewentualny vat jak się przyczepi celnik. ten telefon "wyciąga" prawie tyle punktów co s3, ale aparat foto ma zaćmę, a gps zamiast glonassu ma różdżkę

ToMasz

Data: 2014-08-04 20:07:30
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 18:45, ToMasz pisze:
[...]

A skąd stronniczość? Masz któryś z tych telefonów? Mnie wystarczy, że każdy wypowie swoje zdanie, a ja już wyciągam własne wnioski.

[...]

Dzięki. Myślę, że nie jest aż tak źle, ponieważ ja nie oczekuję, że telefon zastąpi komputer i nie potrzebuję pod maską 8 rdzeni i 64GB RAMu ;). Chcę, by dało się na tym instalować nowe aplikacje, a nie tylko takie sprzed 5 lat i żeby one działały względnie normalnie. Nie będę na tym odpalał nowych super gier 3D, bo nie do tego służy telefon. GPS nie potrzebuję, Full HD nie potrzebuję. Stąd celuję w tańsze modele, ale nie chcę, żeby miały jakieś istotne wady, które wymieniałem.

Wspominałeś o zwiechach czy resetach. niestety sl-ka tak juz miała że
ledwo żyła po paru upadkach. Teraz jest podobnie. jak telefon walnie o

Oj, SL45i taki był od zakupu, nigdy mi nie upadł. W serwisie stwierdzili, że nic mu nie dolega. Tak po prostu miał.

[...]

Patrzę tylko i wyłącznie po sklepach. Nie kupię używanego nigdy, bo nie mam do tego zaufania. Nie kupię też od podejrzanego sprzedawcy z Allegro, ani nie pakuję się już w abonamenty. Szukam tylko w normalnych sklepach.

Czy masz działalność gospodarczą? Może ktoś z rodziny ma i może kupić na
faktrurę? W takim przypadku możesz odliczyć VAT (odrazu) a netto wpisać
w koszty. S3 można było kupić (teraz niewidzę) za 799zł  czyli 649zł

Nie mam działalności, ale ceneo pokazuje ceny rzędu 900-1000 PLN, a nie tyle, ile podajesz. S3 mini kosztuje 599 w wielu sklepach teraz, więc znacznie mniej, choć i tak więcej niż Lumia 520.

netto - czy niedałbyś rady tyle dozbierać? Może poczekaj miesiąc i kup
pełną s3? Zdeczko szybszy jest S4mini, ale on chyba lepiej trzyma cene.
Tańsza powinna być s2ka, która o dziwo daje radę, ale ja bym radził coś

Chciałem S2, bo ktoś już tu mi go polecił, ale po pierwsze nowego już nie bardzo da się znaleźć w sklepach. Na Allegro bywa, ale tam zakupy mnie nie kuszą z uwagi na podejrzanych sprzedawców. Ceny i tak są wyższe od S3 mini.

szybszego.  Może warto poczekać aż stanieją? Może jakiś lG2? xperia,

Warto czekać, ale tak czekać to można w nieskończoność, bo ciągle pojawiają się nowe modele, a stare wypadają z rynku. A mnie trochę sytuacja przyciska, bo mój obecny SE ma już z 6 lat i powoli odmawia współpracy :)

albo motoG? jeśli jednak naprawdę ani trochę niemasz kasy, to sciągnij

Patrzyłem na tego Moto G, ale jest droższy, nie ma wejścia na kartę (dziwne), a aparat też nie poraża jakością, z tego co widziałem/czytałem, więc zrezygnowałem.

[...]

Hehe, a nie, dzięki ;). Nie chcę tego typu telefonów z firmy, której nazwa nic nie mówi, a do tego w razie potrzeby oddania na gwarancji, nie wiadomo gdzie go oddać, bo przyszedł z zagranicy. Uparłem się na zakup w Polsce. Chcę normalną gwarancję.
Oglądałem różne już modele z tej półki, nawet przejrzałem jakieś LG, czy Acer, ale w sumie z tych, które mnie zainteresowały to Lumia 520, SGS3 mini, SGS2 (trudnodostępny)

Data: 2014-08-04 20:09:22
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 20:07, GAD Zombie pisze:
[...]

Aha, jeszcze jedna kwestia. Ten pełny S3 jest trochę za duży. To ma być telefon i być poręczny, do schowania w kieszeni. Nie chcę dachówki :)

Data: 2014-08-04 20:13:48
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini

Oglądałem różne już modele z tej półki, nawet przejrzałem jakieś LG, czy
Acer, ale w sumie z tych, które mnie zainteresowały to Lumia 520, SGS3
mini, SGS2 (trudnodostępny)

Dorzuc do listy jeszcze SGS2 Plus: http://allegro.pl/samsung-i9105p-galaxy-s-ii-plus-127373?buyNew=1&order=p&string=s2+plus&bmatch=seng-v6-p-2-e-0718&counters=1
Chyba troche szybszy od SGS2 i obsluguje Glonass, wada jest chyba brak wsparcia Cyanogenmod, musialbys sprawdzic jesli zainteresuje Cie ten model.

Data: 2014-08-04 20:35:37
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 20:13, atm pisze:

[...]

Pewnie lepszy, ale cena znowu w górę. Na Allegro nie patrzę, ale w sklepach widzę ok. 750PLN. To kolejny krok cenowy w górę, a zacząłem od Lumii za ~440PLN :). Niestety za drogo.

Data: 2014-08-04 20:40:04
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-04 20:35, GAD Zombie wrote:
[...]

Hehe, bedziesz mial zgryz. Moze faktycznie poza Lumia 520 ten S3 mini to najlepsza opcja z najgorszych (w sensie taniego Androida).

Data: 2014-08-04 20:58:08
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 20:40, atm pisze:
Hehe, bedziesz mial zgryz. Moze faktycznie poza Lumia 520 ten S3 mini to
najlepsza opcja z najgorszych (w sensie taniego Androida).

No, chyba koło tego się kręcę i dalej nie wykręcę, ale to dobrze. Coś powoli wybieram.

Data: 2014-08-05 01:17:30
Autor: the_foe
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 20:58, GAD Zombie pisze:
[...]

to moze sony xperia L? 650 zł.

--
@foe_pl

Data: 2014-08-05 10:12:44
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-05 01:17, the_foe pisze:
[...]

Czytałem sporo niepochlebnych opinii na jego temat, więc jakoś w ogóle nie patrzę na te Xperie.

Data: 2014-08-05 18:15:02
Autor: jerzu
Samsung Galaxy S3 mini
On Tue, 05 Aug 2014 01:17:30 +0200, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

to moze sony xperia L? 650 zł.

Boże broń :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-08-05 20:35:03
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-05 18:15, jerzu pisze:
On Tue, 05 Aug 2014 01:17:30 +0200, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

to moze sony xperia L? 650 zł.

Boże broń :)

Nie, żebym chciał go kupić, ale może napiszesz coś więcej, dlaczego tak?

Data: 2014-08-06 20:49:59
Autor: jerzu
Samsung Galaxy S3 mini
On Tue, 05 Aug 2014 20:35:03 +0200, GAD Zombie
<gad@gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> wrote:

Nie, żebym chciał go kupić, ale może napiszesz coś więcej, dlaczego tak?

Pękająca przednia obudowa - do wymiany razem z szybką i dotykiem, bo
tak sobie producent wymyslił - tanio nie jest. Dodam, że telefon nie
spadł mi ani razu, po prostu sobie obudowa popękała sama.
Problemy z drenażem baterii - jedynie root i edycja plików systemowych
pomoże, inaczej przez noc ze 100% potrafi się rano ostać tylko 20% -
problemem jest tu wiszący proces "telefon".
Problemy z zawieszającym się po rozmowie czujnikiem zbliżeniowym - też
ładnie żre prąd.
Tyle na szybko mi do głowy przyszło.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-08-06 21:27:00
Autor: animka
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-06 20:49, jerzu pisze:
[...]

Problemy z drenaĹźem baterii - jedynie root i edycja plikĂłw systemowych
[...]

Po co Ci czujnik zbliżeniowy jak nie robisz w danej chwili zdjęcia?

--
animka

Data: 2014-08-06 22:20:40
Autor: jerzu
Samsung Galaxy S3 mini

?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-08-06 22:29:18
Autor: marfi
Samsung Galaxy S3 mini

Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:lru0a0$t4r$1node1.news.atman.pl...
[...]

  Bo robi zdjęcie wnętrza ucha w trybie makro :)

--
marfi

Data: 2014-08-07 17:51:49
Autor: animka
Samsung Galaxy S3 mini
[...]

Sorry, Jerzy i Marfi. Już wiem o co chodzi. Jak się odstawia telefon od ucha to się pokazuje opcja klawiatury i można numer wybrać (tak jak np. jakaś sekretarka na infolinii poleca: wybierz 1, 2 czy 3 itd).

--
animka

Data: 2014-08-05 01:09:50
Autor: the_foe
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 20:07, GAD Zombie pisze:

Patrzyłem na tego Moto G, ale jest droższy, nie ma wejścia na kartę
(dziwne), a aparat też nie poraża jakością, z tego co
widziałem/czytałem, więc zrezygnowałem.

http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone1=5033&idPhone2=5831&idPhone3=4238

jezeli chodzi o aparat do moto G ma IMO taka samą jakość jak SG3 mini. Moto jak widać bardziej filtruje zanieczyszczenia. Dla jednych to wada dla drugich zaleta.
Poza tym wydajnoscia Moto G bije SG3 mini o długość.
Jak masz wziąc samsunga to juz lepiej wziac Motkę. Tzreba przezyć brak slotu na kartę ,ale czy ktos wykorzystał te 16GB?
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5033&idPhone2=5831

--
@foe_pl

Data: 2014-08-05 11:32:36
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-05 01:09, the_foe pisze:
[...]

Tylko cenowo wychodzi drożej. Patrzyłem na wersję 8GB, nie 16. I ta 8 GB kosztuje ok. 670PLN, a 16GB za prawie 800PLN. SGS3 mini jest za 600PLN.

W zasadzie gdyby było taniej, to bym brał tę opcję pod uwagę, ale to jednak trochę przekracza mój budżet. Nie chciałbym przekraczać ceny 600 PLN, bo i tak początkowo chciałem dać ok. 450 ;). A tu nagle 800, to prawie 2x więcej.

Data: 2014-08-04 19:03:17
Autor: the_foe
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 14:12, GAD Zombie pisze:
[...]

jak zalezy Ci na foto to pełny S3 ma wciąż jeden z lepszych aparatów na rynku.

--
@foe_pl

Data: 2014-08-04 19:39:40
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 19:03, the_foe pisze:
[...]

No, to jest dobra informacja. Ale mocno przekracza przeznaczony na to budżet :). Cenniki mówią, że to koszt rzędu 900-1000PLN. Stąd patrzyłem na wersję mini, która też jest niezła, ale tańsza.

Data: 2014-08-04 20:55:04
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
[...]

Rzucił mi się jeszcze w oczy Samsung Galaxy Core. Ma zbliżone parametry do S3 mini. W zasadzie to chyba niespecjalnie się od siebie różnią. W cenie też.

Data: 2014-08-04 21:17:32
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini

Rzucił mi się jeszcze w oczy Samsung Galaxy Core. Ma zbliżone parametry
do S3 mini. W zasadzie to chyba niespecjalnie się od siebie różnią. W
cenie też.

Poszukaj tez info o ostatniej wersji softu na te telefony, bo w budzetowych wersjach (mini itd) ciezko o custom romy. Wiec co dostaniesz z tym bedziesz zyl.

Data: 2014-08-04 21:31:04
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 21:17, atm pisze:

[...]

Co to oznacza? Bo nie za bardzo rozumiem. W sensie, że nie można zupgradować potem systemu, czy nie można wrzucić innego niż ten domyślny od producenta?

Data: 2014-08-04 23:35:00
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-04 21:31, GAD Zombie wrote:
[...]

W przypadku flagowcow kucharze custom romow chetnie je biora na warsztat i tworza nowe romy, natomiast wszystkie te mini i tym podobne nie ciesza sie zbyt duza popularnoscia. Czasami jednak dobrze jest miec mozliwosc zaktualizowania telefonu w ten sposob. CM jest stabilny jak firmowy, wyczyszczony z tych wszystkich FB, dodano tez sporo malych ale przydatnych ficzerow.
Kupujac wszelkie mini mozesz oczywiscie zaktualizowac oficjalny system ale...producenci szybko o tego typu telefonach zapominaja i moze sie okazac, ze nie bedzie nawet jednej aktualizacji w najgorszym wypadku.
Poza tym jesli sie zdecydujesz na dosc stary telefon jakim jest S3 mini nie liczylbym na prezenty od Samsunga ;]

Data: 2014-08-05 00:11:00
Autor: J.F.
Samsung Galaxy S3 mini
Dnia Mon, 04 Aug 2014 23:35:00 +0200, atm napisał(a):
[...]

Mowisz ze Nokia lepsza ?
Czy tamto to byl zart ?

J.

Data: 2014-08-05 00:13:35
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-05 00:11, J.F. wrote:
[...]

Zart niekoniecznie, Nokia inna.

Data: 2014-08-05 19:46:13
Autor: jerzu
Samsung Galaxy S3 mini
On Mon, 04 Aug 2014 23:35:00 +0200, atm <_@vp.pl> wrote:

CM jest stabilny jak firmowy

Nie zawsze. I często coś nie działa dobrze, albo wcale nie działa. A
to WiFi, a to BT, a to inna pierdoła.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-08-05 19:52:54
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-05 19:46, jerzu wrote:
On Mon, 04 Aug 2014 23:35:00 +0200, atm <_@vp.pl> wrote:

CM jest stabilny jak firmowy

Nie zawsze. I często coś nie działa dobrze, albo wcale nie działa. A
to WiFi, a to BT, a to inna pierdoła.

W SGS2 nie moge narzekac, zreszta i firmowy potrafi cos wywinac.
Oczywiscie instaluje tylko stable.

Data: 2014-08-04 21:31:17
Autor: ToMasz
Samsung Galaxy S3 mini

Rzucił mi się jeszcze w oczy Samsung Galaxy Core. Ma zbliżone parametry
do S3 mini. W zasadzie to chyba niespecjalnie się od siebie różnią. W
cenie też.

obawiam się, że "pełne wersje" dadzą radę, ale s3 mini i wszelkie core i inne - już nie. Nie miałem nigdy wersji mini, ale mam znajomego który twierdzi ze w zasadzie nie potrzebuje wypasionego telefonu, więc jego mini wersje odwdzięczają mu się niskim komfortem.
Popatrz na recenzje na youtube, ten test antutu jest wmiarę, tak w przybliżeniu miarodajny.
najtańszy jaki znalazłem:

http://www.standardgsm.com/product-pol-8879-Samsung-Galaxy-SII-i9100.html#nclid=16f5b7a17feed39c55a9a4bf8f684105

O poczekaniu mówiłem w tym sensie, że raz na miesiąc wypada jakaś promocja i wtedy telefon jest 99zł tańszy :)
Ja tak czekałem na s4 mini, aż trafił się s3 za 100zł taniej

ToMasz

Data: 2014-08-04 21:38:25
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 21:31, ToMasz pisze:
obawiam się, że "pełne wersje" dadzą radę, ale s3 mini i wszelkie core i

W jakim sensie "dadzą radę"? Myślisz, że do niczego się to nie nadaje?

inne - już nie. Nie miałem nigdy wersji mini, ale mam znajomego który
twierdzi ze w zasadzie nie potrzebuje wypasionego telefonu, więc jego
mini wersje odwdzięczają mu się niskim komfortem.

A konkretniej? W czym się niski komfort objawia?

[...]

Czekaj, bo chyba nie złapałem skrótu myślowego. Mówimy o SGS3 mini i SG Core, a tu pokazujesz opis S2.

O poczekaniu mówiłem w tym sensie, że raz na miesiąc wypada jakaś
promocja i wtedy telefon jest 99zł tańszy :)
Ja tak czekałem na s4 mini, aż trafił się s3 za 100zł taniej

Aha. Mogę się przyczaić, bo aż tak mi się nie pali. W jakich to sklepach są takie promocje?

Data: 2014-08-04 22:00:40
Autor: ToMasz
Samsung Galaxy S3 mini
A konkretniej? W czym się niski komfort objawia?

to trudno opisać. Ludzie mają 4 rdzenie i pstrykają fotki, telefonują i basta. ja od czasu windows mobile mam jakieś chore nawigacje, przedziwne programy które społeczeństwu nie są do niczego potrzebne. niemniej czasem ktoś mówi - fajną masz tą mapę, możesz mi ją zainstalować? (akurat ostatnio to był osmand z marketu + mapa polski UMP) no i albo za mało pamięci na "dysku" albo wczytanie mapy wywala telefon albo ubija wszystko inne, i najszybsze wyjście z mapy to reset. Gdzieś tam się wifi rozłączało po 1 minuce bezczynności... cały czas mowa o telefonach samsunga i podobnych, a nie z ebaya. Trudno mi to opisać, ale jak tylko telefonujesz, nic nie instalujesz, to będzie na 99% ok. jak zaczniesz coś sam grzebać, czegoś wymagać od urządzenia - nie telfonu - mogą zacząć się kłopoty. np w xperii, aby ją nakłonić do normalnej pracy, trzeba było podzielić kartę SD na 2 partycje i jedną z partycji "przypisać" jako pamięć wewnętrzną.

a tu pokazujesz opis S2.
cena! znacznie tańszy niż Ty znalazłeś

[...]

nie pamiętam. Zakup przez internet, odbiór w stacjonarnej placówce. X-kom chyba i tego drugiego... naprawdę nie pamiętam.
ToMasz

Data: 2014-08-05 11:37:16
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 22:00, ToMasz pisze:
[...]

Przyznam, że solidnie zniechęcasz do zakupu takiego telefonu :).

a tu pokazujesz opis S2.
cena! znacznie tańszy niż Ty znalazłeś

No tak. Ale ta cena znacznie przekroczyła przewidziane na to pieniądze, a poza tym jest biały :).

Data: 2014-08-04 21:47:40
Autor: ToMasz
Samsung Galaxy S3 mini
to też nie byle jaki telefon, w każdym razie lepszy niż s3mini
http://www.gsmarena.com/lg_optimus_l9_ii-5650.php
jest rekordowo mały jak na taki duży ekran!

firma z olkusza vat23%, czyli jest normalna gwarancja
http://allegro.pl/nowy-lg-l9-ii-d605-optimus-gw-24-m-ce-fv-black-i4483599003.html
a tych by trzeba sprawdzić, na zasadzie.... witam, kupiłem u was telefon, zepsuł się co teraz?

http://allegro.pl/lg-l9-ii-d605-gw24-bez-simlocka-i4483071727.html

Rzuć przyjaznym okiem na innych dużych producentów
ToMasz

Data: 2014-08-05 11:45:56
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 21:47, ToMasz pisze:
to też nie byle jaki telefon, w każdym razie lepszy niż s3mini
http://www.gsmarena.com/lg_optimus_l9_ii-5650.php
jest rekordowo mały jak na taki duży ekran!

Patrzyłem na niego. Cena zbyt wysoka i trochę za duży.

firma z olkusza vat23%, czyli jest normalna gwarancja
> [...]

Sprzedawcy z Allegro mnie nie interesują. Każdy ma garść nieciekawych komentarzy, które skutecznie zniechęcają. Z pewnością pójdę do sklepu i wolę dopłacić za spokój przy ew. wymianie/naprawie niż mieć tanio i niepewnie.

Rzuć przyjaznym okiem na innych dużych producentów

Rzucam. Przejrzałem ze 3 modele LG, ze 3 Motorole, kilka Samsungów i Nokie. Wiem, że HTC był kiedyś chwalony, ale nie wiem jakie modele z tej półki cenowej (~600 PLN) są warte uwagi. Jakie jeszcze marki i modele byłyby godne polecenia?

O Samsung Galaxy Core na razie nikt się tu nie wypowiedział. Pewnie nikt z Was nie ma takiego. W sieci raczej ma dobre opinie i zastanawiam się, czy nie wypada lepiej niż S3 mini, mimo zbliżonej ceny. To prawie to samo, ale nie widzę tylu narzekań na zawieszanie się go bez powodu.

Data: 2014-08-05 13:21:27
Autor: John Kołalsky
Samsung Galaxy S3 mini

Użytkownik "GAD Zombie" <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>

> [...]

Sprzedawcy z Allegro mnie nie interesują. Każdy ma garść nieciekawych komentarzy, które skutecznie zniechęcają. Z pewnością pójdę do sklepu i wolę dopłacić za spokój przy ew. wymianie/naprawie niż mieć tanio i niepewnie.

Ale to wolisz iść do sklepu, gdzie nie możesz przeczytać komentarzy bo nie ma takiego systemu ?

Data: 2014-08-05 13:43:38
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-05 13:21, John Kołalsky pisze:

> [...]

niepewnie.

Ale to wolisz iść do sklepu, gdzie nie możesz przeczytać komentarzy bo

Wolę iść do normalnego sklepu (nie mówię o punktach sprzedaży komórek/komisach prowadzonych zwykle przez szerokich karków), gdzie obejrzę telefon przed zakupem, sprawdzę go, dostanę normalną gwarancję itd.

Data: 2014-08-05 13:50:08
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-05 13:43, GAD Zombie wrote:
> [...]

komórek/komisach prowadzonych zwykle przez szerokich karków), gdzie
obejrzę telefon przed zakupem, sprawdzę go, dostanę normalną gwarancję itd.

Nie jest tak zle :]
W sieci/ na Allegro spokojnie znajdziesz sklepy, ktore mozesz zweryfikowac wlasnie poprzez komentarze; normalna jest tez rzecza, ze przy 1k/10k znajdzie sie kilka negatywow. Towar mozesz pomacac w MM a przy zakupie w sieci masz 10 dni na zwrot.

Data: 2014-08-05 14:03:59
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-05 13:50, atm pisze:
[...]

Sporo kupuję na Allegro, ale nie takich rzeczy. Tu liczy się też łatwość oddania na gwarancji i brak z tym problemów.

Żona kiedyś kupiła któregoś SE, chyba K850i. Telefon słaby, sypał się zdrowo i w serwisie był 2 czy 3 razy. Kupiła na Allegro od gościa, który miał raczej dobre opinie. Faktem jest, że serwis gwarancyjny zapewnił, ale każda naprawa to było odsyłanie telefonu na własny koszt, dłuższy czas oczekiwania i przez to więcej zmartwień. W przypadku telefonu to dość znaczące, bo jak człowiek już go używa i nagle ma oddać do serwisu na 3 tygodnie, to nie jest łatwo.

Data: 2014-08-05 14:12:29
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini

[...]

No tak, ale gwarancja realizowana jest w autoryzowanym serwisie w Twoim miescie. Sprzedawca bylby potrzebny w przypadku niezgodnosci towaru z umowa. W tym momencie pojawia sie kwestia pieniedzy: ile warto doplacic za teoretycznie bezproblemowa mozliwosc skorzystania z niezgodnosci.

Data: 2014-08-05 14:40:43
Autor: Chris
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-05 14:12, atm pisze:

[...]

Tylko co to zmieni oprócz wydłużonego czasu reklamacji ??

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-05 12:16:50
Autor: Chris
Samsung Galaxy S3 mini
[...]

Instrukcja w języku obcym
Na telefony udzielamy 24 Miesięcznej gwarancji

Sprowadzony i reklamacje robione przez ich firmę a potem oni to ślą pewnie do GB.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-05 12:26:06
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-05 12:16, Chris wrote:
[...]

Tego wlasnie obawialbym sie. W tym wypadku wole wziac od sprzedawcy, ktory oferuje sprzet z PL dystrybucji dzieki czemu bede mogl oddac telefon do naprawy w dowolnym autoryzowanym punkcie serwisowym.

Data: 2014-08-05 12:39:06
Autor: Chris
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-05 12:26, atm pisze:
On 2014-08-05 12:16, Chris wrote:
[...]

Dwa tygodnie temu sprzedałem swojego S3 (kupiony w dystrybucji PL/nie z sieci) który już miał półtora roku (zostało 6 miesięcy gwarancji) za 700 zł gdzie na alledrogo super nówki z 24m gwarancji ale z GB chodzą po 550 zł. Więc jak widać dystrybucja PL ma znaczenie bo tylko taka jest honorowana w serwisie PL.

Tak samo sprawdził bym te sklepy z ceneo/googla czy to co oferują jest z dystrybucji PL i czy są to nówki a nie GB albo z abonamentów.

Jako ciekawostka ceny NETTO w dystrybucji PL:

SAMSUNG I8190 GALAXY SIII MINI - 553,46 PLN
SAMSUNG GALAXY S DUOZ S7562 4GB - 427,30 PLN
NOKIA LUMIA 520 - 405,00 PLN
LG L65 (D280n) - 389,00 PLN
LG L90 (D405n) - 675,00 PLN
HTC DESIRE 310 - 470,75 PLN
SONY XPERIA E1 Dual Sim D2105 - 469,00 PLN
SONY XPERIA L C2105 - 570,00 PLN

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-05 13:27:25
Autor: John Kołalsky
Samsung Galaxy S3 mini

Użytkownik "atm" <_@vp.pl>

[...]

.... jest faktem, że kiedyś chyba chciałem kupić telefon od jakiejś firmy z Olkusza i okazało się, że może i oferuje go polska firma, ale sprowadza z GB niby i trzeba czekać długo bo nie ma go na stanie. To takie kupowanie faktycznie wątpliwe jest. A kupiłem w jakimś komisie z polskiej dystrybucji po bardzo atrakcyjnej cenie HTC 8x (WP8). Tylko na okazję jednak chwilę trzeba się poczaić.

Data: 2014-08-05 13:38:48
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-05 13:27, John Kołalsky wrote:

Użytkownik "atm" <_@vp.pl>

[...]

To prawda, trzeba byc czujnym w tej kwestii. Mam takie "szczescie", ze kazdy moj smartfon byl juz w serwisie z powodu mniejszych lub wiekszych problemow. Posiadajac dowod zakupu i podbita gwarancje nie bylo zadnych klopotow.
Jakis czas temu czytalem, ze faktura/marza tez moze byc mina, nawet jesli telefon jest z PL dystrybucji. Producenci chca w ten sposob uniknac sztucznego wydluzania okresu gwarancyjnego.

Data: 2014-08-05 13:58:50
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
[...]

Panowie, chyba wybrałem. Mam nadzieję, że wybór okaże się słuszny.
Samsung Galaxy Core I8260

Np tu https://www.youtube.com/watch?v=71jmYiM4uAs
jest całkiem pozytywnie omówiony. Oczywiście nie oceniam samej recenzji, bo szału nie ma. W sieci piszą o nim znacznie lepiej niż o S3 mini. Nikt nie narzeka na częste zawieszanie się.

Dzięki wszystkim za pomoc i cierpliwość :).

Data: 2014-08-05 14:04:08
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini

[...]

Fajniejsza wielkosc ekranu w Core; 4.3" to dobry kompromis miedzy wielkoscia urzadenia a wialkoscia ekranu. Powodzenia :]

Data: 2014-08-05 19:23:42
Autor: Uncle Pete
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-04 14:12, GAD Zombie wrote:
[...]

Mam od roku S3 mini, korzystam aktywnie i ani razu się nie zawiesił. Niektóre aplikacje czasami zawieszają się (np. Targeo), ale to raczej nie jest wina telefonu. Jedyna dostrzeżona wada - przy dużych zmianach w poborze prądu, np. przy częstym korzystaniu z trybu hot spot, wariuje wskaźnik naładowania baterii - pokazuje zbyt szybkie rozładowanie. Należy wtedy rozładować telefon do końca (żeby się wyłączył) i ponownie naładować.

Piotr

Data: 2014-08-05 20:36:35
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-05 19:23, Uncle Pete pisze:
[...]

To fajnie, że chociaż niektórym działa bez zarzutu. Mnie się podobał ten telefon, ale przeczytałem zbyt wiele złych opinii na jego temat i miałem przez to zbyt wiele obaw. Zdecydowałem się już na Core.

Data: 2014-08-06 01:21:04
Autor: J.F.
Samsung Galaxy S3 mini
Dnia Tue, 05 Aug 2014 20:36:35 +0200, GAD Zombie napisał(a):
To fajnie, że chociaż niektórym działa bez zarzutu. Mnie się podobał ten telefon, ale przeczytałem zbyt wiele złych opinii na jego temat i miałem przez to zbyt wiele obaw. Zdecydowałem się już na Core.

A swoja droga to paranoja u Samsunga. Core, Ace, S, Note - zwariowac
mozna, jak sie probuje czlowiek dowiedziec czym sie roznia..

J.

Data: 2014-08-06 08:17:19
Autor: Chris
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-06 01:21, J.F. pisze:
[...]

Niczym ale łatwiej sprzedać 100 modeli niż 10

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-06 15:30:57
Autor: J.F.
Samsung Galaxy S3 mini
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości
W dniu 2014-08-06 01:21, J.F. pisze:
A swoja droga to paranoja u Samsunga. Core, Ace, S, Note - zwariowac
mozna, jak sie probuje czlowiek dowiedziec czym sie roznia..

Niczym ale łatwiej sprzedać 100 modeli niż 10

Niekoniecznie, bo klient, patrzy, patrzy, a w koncu mowi "a w d* to mam, kupuje co innego".

Owszem, jak operator sprzedawal telefony, to wtedy bylo istotne, zeby zapewnic mu unikalny model.

J.

Data: 2014-08-06 15:35:32
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-06 15:30, J.F. pisze:
[...]

Z tego, co ja się zorientowałem, to każdy ma jakąś wadę ;). Pewnie ma to pozwolić na wybranie mniejszego zła, albo przymusić do kupienia droższego modelu, który żadnej z tych wad nie ma.
Jeden ma mniej pamięci (np. 512 lub 768 MB), drugi ma słabszy procesor, trzeci słaby aparat, czwarty nie ma wejścia na kartę, piąty ma wejście na dwa simy itd. Żaden nie ma wszystkiego. Chyba, że wydamy na to 2000PLN - wtedy będzie dość dobrze.

Data: 2014-08-06 17:05:49
Autor: J.F.
Samsung Galaxy S3 mini
Użytkownik "GAD Zombie"  napisał w wiadomości
[...]

To sa modele z roznych czasow, byc moze z roznym przeznaczeniem (np tani),
a jeszcze maja numerki.
No i wersje mini czesto jednak ubozsze.

trzeci słaby aparat, czwarty nie ma wejścia na kartę, piąty ma wejście na dwa simy itd. Żaden nie ma wszystkiego. Chyba, że wydamy na to 2000PLN - wtedy będzie dość dobrze.

Nie martw sie - drozszy, "pelny" model glownie sie bardziej grzeje i szybciej baterie doi :-)

J.

Data: 2014-08-06 21:24:39
Autor: ToMasz
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 06.08.2014 01:21, J.F. pisze:
[...]

główna pełna wersja- ok

  Core, Ace, S,
do bani, nie kupować :)

Note

dachówka z rysikiem, rysik ma laga takiego że normalnie jak na PDA nieda się pisać

- zwariowac
mozna, jak sie probuje czlowiek dowiedziec czym sie roznia..
powinieneś skorzystać z pomocy prawdziwego konsultanta, ale oni też nie wiedzą o co kaman....
GADa zapytaj, on przez parę tygodni studiował wady i zalety

ToMasz

PS
Byłem dzisiaj w Pleju załatwić cesje. polazłem z synem i tak bez okazji dali mu gratis.... Samsunga galaxy core! Niestety tylko atrapę...

Data: 2014-08-06 21:45:56
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-06 21:24, ToMasz pisze:
  Core, Ace, S,
do bani, nie kupować :)

O Core na razie czytałem prawie same dobre opinie. Niedługo, mam nadzieję, będę miał własną.

- zwariowac
mozna, jak sie probuje czlowiek dowiedziec czym sie roznia..
powinieneś skorzystać z pomocy prawdziwego konsultanta, ale oni też nie
wiedzą o co kaman....

Zależy jaki konsultant. Jeśli z jakiejś super infolinii w Polsce to zapomnij o ich wiedzy. Pewnie nic nie wiedzą, jak zwykle. Musiałby być ktoś, kto się tym po prostu na poważnie zajmuje, testował każdy z nich.

GADa zapytaj, on przez parę tygodni studiował wady i zalety

No może nie parę, góra ze dwa ;).
Ace podobno mulą.
S-ki mini są gorsze od ich wersji bez mini, S3 mini sporo się podobno wiesza (ale nie każdy to potwierdza)
S-ki są najlepsze, ale to nic nowego
Note - nie wiem, nie przeglądałem
Core - na razie brzmi optymistycznie
Core Plus - wbrew nazwie, to nie lepszy Core, tylko okrojony Core!

Każdy z nich występuje też z różnymi numerami, a tu wszystkich nie przejrzałem, bo patrzyłem też na ceny. Jak cena szła do ponad 700PLN to już nawet nie czytałem.

PS
Byłem dzisiaj w Pleju załatwić cesje. polazłem z synem i tak bez okazji
dali mu gratis.... Samsunga galaxy core! Niestety tylko atrapę...

Haha ;) Co za GEST!

Data: 2014-08-08 21:46:22
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini

http://www.spidersweb.pl/2014/08/aplikacje-windows-phone.html

Data: 2014-08-09 11:49:03
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-04 14:12, GAD Zombie wrote:
Trochę ta Lumia 520, o którą ostatnio pytałem, mnie nie przekonała na
tyle, bym poszedł ją kupić i szukam dalej.

http://www.spidersweb.pl/2014/08/aplikacje-windows-phone.html

Brzmi zachęcająco, ale gość pisze, że używa Lumii 930, która kosztuje 2300PLN ;). A ja patrzyłem na 520 za 440PLN. Inna kategoria. Galaxy Core jakoś bardziej mnie przekonał, mimo, że kosztuje 650PLN.