Samsung Galaxy S3 mini

Data: 2014-08-04 20:55:04
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 14:12, GAD Zombie pisze:
Trochę ta Lumia 520, o którą ostatnio pytałem, mnie nie przekonała na
tyle, bym poszedł ją kupić i szukam dalej.
Stwierdziłem, że głównie zależy mi na dość dobrym aparacie, a widziałem
przykładowe zdjęcia z Lumii i nie są zachwycające. Lepiej prezentują się
zdjęcia z SGS3 mini, choć też szału nie ma. Cena wyższa, ale w miarę
akceptowalna. W zasadzie w tym telefonie wszystko wydaje się być dobrze
(chyba, że czegoś nie dostrzegłem), jednak zastanawia mnie to, że w
opiniach w sieci bardzo często powtarzają się te same narzekania, że
telefon często się zawiesza. To jest właśnie to, czego chciałbym
uniknąć, wspominając mojego dawnego Siemensa SL45i ;) który to właśnie
też cierpiał na tę przypadłość.
Podobno jest na nim zainstalowany Android 4.1. Czy może to być wina tej
wersji systemu, że się często wiesza i po zakupie można go będzie szybko
zupgradować, aby problem zniknął? A może to raczej wina sprzętu?
Macie jakieś doświadczenia z tym telefonem, albo z takimi sytuacjami?

Rzucił mi się jeszcze w oczy Samsung Galaxy Core. Ma zbliżone parametry do S3 mini. W zasadzie to chyba niespecjalnie się od siebie różnią. W cenie też.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-08-04 21:17:32
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini

Rzucił mi się jeszcze w oczy Samsung Galaxy Core. Ma zbliżone parametry
do S3 mini. W zasadzie to chyba niespecjalnie się od siebie różnią. W
cenie też.

Poszukaj tez info o ostatniej wersji softu na te telefony, bo w budzetowych wersjach (mini itd) ciezko o custom romy. Wiec co dostaniesz z tym bedziesz zyl.

Data: 2014-08-04 21:31:04
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 21:17, atm pisze:

[...]

Co to oznacza? Bo nie za bardzo rozumiem. W sensie, że nie można zupgradować potem systemu, czy nie można wrzucić innego niż ten domyślny od producenta?

Data: 2014-08-04 23:35:00
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-04 21:31, GAD Zombie wrote:
[...]

W przypadku flagowcow kucharze custom romow chetnie je biora na warsztat i tworza nowe romy, natomiast wszystkie te mini i tym podobne nie ciesza sie zbyt duza popularnoscia. Czasami jednak dobrze jest miec mozliwosc zaktualizowania telefonu w ten sposob. CM jest stabilny jak firmowy, wyczyszczony z tych wszystkich FB, dodano tez sporo malych ale przydatnych ficzerow.
Kupujac wszelkie mini mozesz oczywiscie zaktualizowac oficjalny system ale...producenci szybko o tego typu telefonach zapominaja i moze sie okazac, ze nie bedzie nawet jednej aktualizacji w najgorszym wypadku.
Poza tym jesli sie zdecydujesz na dosc stary telefon jakim jest S3 mini nie liczylbym na prezenty od Samsunga ;]

Data: 2014-08-05 00:11:00
Autor: J.F.
Samsung Galaxy S3 mini
Dnia Mon, 04 Aug 2014 23:35:00 +0200, atm napisał(a):
[...]

Mowisz ze Nokia lepsza ?
Czy tamto to byl zart ?

J.

Data: 2014-08-05 00:13:35
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-05 00:11, J.F. wrote:
[...]

Zart niekoniecznie, Nokia inna.

Data: 2014-08-05 19:46:13
Autor: jerzu
Samsung Galaxy S3 mini
On Mon, 04 Aug 2014 23:35:00 +0200, atm <_@vp.pl> wrote:

CM jest stabilny jak firmowy

Nie zawsze. I często coś nie działa dobrze, albo wcale nie działa. A
to WiFi, a to BT, a to inna pierdoła.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-08-05 19:52:54
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-05 19:46, jerzu wrote:
On Mon, 04 Aug 2014 23:35:00 +0200, atm <_@vp.pl> wrote:

CM jest stabilny jak firmowy

Nie zawsze. I często coś nie działa dobrze, albo wcale nie działa. A
to WiFi, a to BT, a to inna pierdoła.

W SGS2 nie moge narzekac, zreszta i firmowy potrafi cos wywinac.
Oczywiscie instaluje tylko stable.

Data: 2014-08-04 21:31:17
Autor: ToMasz
Samsung Galaxy S3 mini

Rzucił mi się jeszcze w oczy Samsung Galaxy Core. Ma zbliżone parametry
do S3 mini. W zasadzie to chyba niespecjalnie się od siebie różnią. W
cenie też.

obawiam się, że "pełne wersje" dadzą radę, ale s3 mini i wszelkie core i inne - już nie. Nie miałem nigdy wersji mini, ale mam znajomego który twierdzi ze w zasadzie nie potrzebuje wypasionego telefonu, więc jego mini wersje odwdzięczają mu się niskim komfortem.
Popatrz na recenzje na youtube, ten test antutu jest wmiarę, tak w przybliżeniu miarodajny.
najtańszy jaki znalazłem:

http://www.standardgsm.com/product-pol-8879-Samsung-Galaxy-SII-i9100.html#nclid=16f5b7a17feed39c55a9a4bf8f684105

O poczekaniu mówiłem w tym sensie, że raz na miesiąc wypada jakaś promocja i wtedy telefon jest 99zł tańszy :)
Ja tak czekałem na s4 mini, aż trafił się s3 za 100zł taniej

ToMasz

Data: 2014-08-04 21:38:25
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 21:31, ToMasz pisze:
obawiam się, że "pełne wersje" dadzą radę, ale s3 mini i wszelkie core i

W jakim sensie "dadzą radę"? Myślisz, że do niczego się to nie nadaje?

inne - już nie. Nie miałem nigdy wersji mini, ale mam znajomego który
twierdzi ze w zasadzie nie potrzebuje wypasionego telefonu, więc jego
mini wersje odwdzięczają mu się niskim komfortem.

A konkretniej? W czym się niski komfort objawia?

[...]

Czekaj, bo chyba nie złapałem skrótu myślowego. Mówimy o SGS3 mini i SG Core, a tu pokazujesz opis S2.

O poczekaniu mówiłem w tym sensie, że raz na miesiąc wypada jakaś
promocja i wtedy telefon jest 99zł tańszy :)
Ja tak czekałem na s4 mini, aż trafił się s3 za 100zł taniej

Aha. Mogę się przyczaić, bo aż tak mi się nie pali. W jakich to sklepach są takie promocje?

Data: 2014-08-04 22:00:40
Autor: ToMasz
Samsung Galaxy S3 mini
A konkretniej? W czym się niski komfort objawia?

to trudno opisać. Ludzie mają 4 rdzenie i pstrykają fotki, telefonują i basta. ja od czasu windows mobile mam jakieś chore nawigacje, przedziwne programy które społeczeństwu nie są do niczego potrzebne. niemniej czasem ktoś mówi - fajną masz tą mapę, możesz mi ją zainstalować? (akurat ostatnio to był osmand z marketu + mapa polski UMP) no i albo za mało pamięci na "dysku" albo wczytanie mapy wywala telefon albo ubija wszystko inne, i najszybsze wyjście z mapy to reset. Gdzieś tam się wifi rozłączało po 1 minuce bezczynności... cały czas mowa o telefonach samsunga i podobnych, a nie z ebaya. Trudno mi to opisać, ale jak tylko telefonujesz, nic nie instalujesz, to będzie na 99% ok. jak zaczniesz coś sam grzebać, czegoś wymagać od urządzenia - nie telfonu - mogą zacząć się kłopoty. np w xperii, aby ją nakłonić do normalnej pracy, trzeba było podzielić kartę SD na 2 partycje i jedną z partycji "przypisać" jako pamięć wewnętrzną.

a tu pokazujesz opis S2.
cena! znacznie tańszy niż Ty znalazłeś

[...]

nie pamiętam. Zakup przez internet, odbiór w stacjonarnej placówce. X-kom chyba i tego drugiego... naprawdę nie pamiętam.
ToMasz

Data: 2014-08-05 11:37:16
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 22:00, ToMasz pisze:
[...]

Przyznam, że solidnie zniechęcasz do zakupu takiego telefonu :).

a tu pokazujesz opis S2.
cena! znacznie tańszy niż Ty znalazłeś

No tak. Ale ta cena znacznie przekroczyła przewidziane na to pieniądze, a poza tym jest biały :).

Data: 2014-08-04 21:47:40
Autor: ToMasz
Samsung Galaxy S3 mini
to też nie byle jaki telefon, w każdym razie lepszy niż s3mini
http://www.gsmarena.com/lg_optimus_l9_ii-5650.php
jest rekordowo mały jak na taki duży ekran!

firma z olkusza vat23%, czyli jest normalna gwarancja
http://allegro.pl/nowy-lg-l9-ii-d605-optimus-gw-24-m-ce-fv-black-i4483599003.html
a tych by trzeba sprawdzić, na zasadzie.... witam, kupiłem u was telefon, zepsuł się co teraz?

http://allegro.pl/lg-l9-ii-d605-gw24-bez-simlocka-i4483071727.html

Rzuć przyjaznym okiem na innych dużych producentów
ToMasz

Data: 2014-08-05 11:45:56
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 21:47, ToMasz pisze:
to też nie byle jaki telefon, w każdym razie lepszy niż s3mini
http://www.gsmarena.com/lg_optimus_l9_ii-5650.php
jest rekordowo mały jak na taki duży ekran!

Patrzyłem na niego. Cena zbyt wysoka i trochę za duży.

firma z olkusza vat23%, czyli jest normalna gwarancja
> [...]

Sprzedawcy z Allegro mnie nie interesują. Każdy ma garść nieciekawych komentarzy, które skutecznie zniechęcają. Z pewnością pójdę do sklepu i wolę dopłacić za spokój przy ew. wymianie/naprawie niż mieć tanio i niepewnie.

Rzuć przyjaznym okiem na innych dużych producentów

Rzucam. Przejrzałem ze 3 modele LG, ze 3 Motorole, kilka Samsungów i Nokie. Wiem, że HTC był kiedyś chwalony, ale nie wiem jakie modele z tej półki cenowej (~600 PLN) są warte uwagi. Jakie jeszcze marki i modele byłyby godne polecenia?

O Samsung Galaxy Core na razie nikt się tu nie wypowiedział. Pewnie nikt z Was nie ma takiego. W sieci raczej ma dobre opinie i zastanawiam się, czy nie wypada lepiej niż S3 mini, mimo zbliżonej ceny. To prawie to samo, ale nie widzę tylu narzekań na zawieszanie się go bez powodu.

Data: 2014-08-05 13:21:27
Autor: John Kołalsky
Samsung Galaxy S3 mini

Użytkownik "GAD Zombie" <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>

> [...]

Sprzedawcy z Allegro mnie nie interesują. Każdy ma garść nieciekawych komentarzy, które skutecznie zniechęcają. Z pewnością pójdę do sklepu i wolę dopłacić za spokój przy ew. wymianie/naprawie niż mieć tanio i niepewnie.

Ale to wolisz iść do sklepu, gdzie nie możesz przeczytać komentarzy bo nie ma takiego systemu ?

Data: 2014-08-05 13:43:38
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-05 13:21, John Kołalsky pisze:

> [...]

niepewnie.

Ale to wolisz iść do sklepu, gdzie nie możesz przeczytać komentarzy bo

Wolę iść do normalnego sklepu (nie mówię o punktach sprzedaży komórek/komisach prowadzonych zwykle przez szerokich karków), gdzie obejrzę telefon przed zakupem, sprawdzę go, dostanę normalną gwarancję itd.

Data: 2014-08-05 13:50:08
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-05 13:43, GAD Zombie wrote:
> [...]

komórek/komisach prowadzonych zwykle przez szerokich karków), gdzie
obejrzę telefon przed zakupem, sprawdzę go, dostanę normalną gwarancję itd.

Nie jest tak zle :]
W sieci/ na Allegro spokojnie znajdziesz sklepy, ktore mozesz zweryfikowac wlasnie poprzez komentarze; normalna jest tez rzecza, ze przy 1k/10k znajdzie sie kilka negatywow. Towar mozesz pomacac w MM a przy zakupie w sieci masz 10 dni na zwrot.

Data: 2014-08-05 14:03:59
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-05 13:50, atm pisze:
[...]

Sporo kupuję na Allegro, ale nie takich rzeczy. Tu liczy się też łatwość oddania na gwarancji i brak z tym problemów.

Żona kiedyś kupiła któregoś SE, chyba K850i. Telefon słaby, sypał się zdrowo i w serwisie był 2 czy 3 razy. Kupiła na Allegro od gościa, który miał raczej dobre opinie. Faktem jest, że serwis gwarancyjny zapewnił, ale każda naprawa to było odsyłanie telefonu na własny koszt, dłuższy czas oczekiwania i przez to więcej zmartwień. W przypadku telefonu to dość znaczące, bo jak człowiek już go używa i nagle ma oddać do serwisu na 3 tygodnie, to nie jest łatwo.

Data: 2014-08-05 14:12:29
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini

[...]

No tak, ale gwarancja realizowana jest w autoryzowanym serwisie w Twoim miescie. Sprzedawca bylby potrzebny w przypadku niezgodnosci towaru z umowa. W tym momencie pojawia sie kwestia pieniedzy: ile warto doplacic za teoretycznie bezproblemowa mozliwosc skorzystania z niezgodnosci.

Data: 2014-08-05 14:40:43
Autor: Chris
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-05 14:12, atm pisze:

[...]

Tylko co to zmieni oprócz wydłużonego czasu reklamacji ??

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-05 12:16:50
Autor: Chris
Samsung Galaxy S3 mini
[...]

Instrukcja w języku obcym
Na telefony udzielamy 24 Miesięcznej gwarancji

Sprowadzony i reklamacje robione przez ich firmę a potem oni to ślą pewnie do GB.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-05 12:26:06
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-05 12:16, Chris wrote:
[...]

Tego wlasnie obawialbym sie. W tym wypadku wole wziac od sprzedawcy, ktory oferuje sprzet z PL dystrybucji dzieki czemu bede mogl oddac telefon do naprawy w dowolnym autoryzowanym punkcie serwisowym.

Data: 2014-08-05 12:39:06
Autor: Chris
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-05 12:26, atm pisze:
On 2014-08-05 12:16, Chris wrote:
[...]

Dwa tygodnie temu sprzedałem swojego S3 (kupiony w dystrybucji PL/nie z sieci) który już miał półtora roku (zostało 6 miesięcy gwarancji) za 700 zł gdzie na alledrogo super nówki z 24m gwarancji ale z GB chodzą po 550 zł. Więc jak widać dystrybucja PL ma znaczenie bo tylko taka jest honorowana w serwisie PL.

Tak samo sprawdził bym te sklepy z ceneo/googla czy to co oferują jest z dystrybucji PL i czy są to nówki a nie GB albo z abonamentów.

Jako ciekawostka ceny NETTO w dystrybucji PL:

SAMSUNG I8190 GALAXY SIII MINI - 553,46 PLN
SAMSUNG GALAXY S DUOZ S7562 4GB - 427,30 PLN
NOKIA LUMIA 520 - 405,00 PLN
LG L65 (D280n) - 389,00 PLN
LG L90 (D405n) - 675,00 PLN
HTC DESIRE 310 - 470,75 PLN
SONY XPERIA E1 Dual Sim D2105 - 469,00 PLN
SONY XPERIA L C2105 - 570,00 PLN

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-05 13:27:25
Autor: John Kołalsky
Samsung Galaxy S3 mini

Użytkownik "atm" <_@vp.pl>

[...]

.... jest faktem, że kiedyś chyba chciałem kupić telefon od jakiejś firmy z Olkusza i okazało się, że może i oferuje go polska firma, ale sprowadza z GB niby i trzeba czekać długo bo nie ma go na stanie. To takie kupowanie faktycznie wątpliwe jest. A kupiłem w jakimś komisie z polskiej dystrybucji po bardzo atrakcyjnej cenie HTC 8x (WP8). Tylko na okazję jednak chwilę trzeba się poczaić.

Data: 2014-08-05 13:38:48
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-05 13:27, John Kołalsky wrote:

Użytkownik "atm" <_@vp.pl>

[...]

To prawda, trzeba byc czujnym w tej kwestii. Mam takie "szczescie", ze kazdy moj smartfon byl juz w serwisie z powodu mniejszych lub wiekszych problemow. Posiadajac dowod zakupu i podbita gwarancje nie bylo zadnych klopotow.
Jakis czas temu czytalem, ze faktura/marza tez moze byc mina, nawet jesli telefon jest z PL dystrybucji. Producenci chca w ten sposob uniknac sztucznego wydluzania okresu gwarancyjnego.

Samsung Galaxy S3 mini