Samsung Galaxy S3 mini

Data: 2014-08-05 13:58:50
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-04 14:12, GAD Zombie pisze:
Trochę ta Lumia 520, o którą ostatnio pytałem, mnie nie przekonała na
tyle, bym poszedł ją kupić i szukam dalej.
Stwierdziłem, że głównie zależy mi na dość dobrym aparacie, a widziałem
przykładowe zdjęcia z Lumii i nie są zachwycające. Lepiej prezentują się
zdjęcia z SGS3 mini, choć też szału nie ma. Cena wyższa, ale w miarę
akceptowalna. W zasadzie w tym telefonie wszystko wydaje się być dobrze
(chyba, że czegoś nie dostrzegłem), jednak zastanawia mnie to, że w
opiniach w sieci bardzo często powtarzają się te same narzekania, że
telefon często się zawiesza. To jest właśnie to, czego chciałbym
uniknąć, wspominając mojego dawnego Siemensa SL45i ;) który to właśnie
też cierpiał na tę przypadłość.
Podobno jest na nim zainstalowany Android 4.1. Czy może to być wina tej
wersji systemu, że się często wiesza i po zakupie można go będzie szybko
zupgradować, aby problem zniknął? A może to raczej wina sprzętu?
Macie jakieś doświadczenia z tym telefonem, albo z takimi sytuacjami?

Panowie, chyba wybrałem. Mam nadzieję, że wybór okaże się słuszny.
Samsung Galaxy Core I8260

Np tu https://www.youtube.com/watch?v=71jmYiM4uAs
jest całkiem pozytywnie omówiony. Oczywiście nie oceniam samej recenzji, bo szału nie ma. W sieci piszą o nim znacznie lepiej niż o S3 mini. Nikt nie narzeka na częste zawieszanie się.

Dzięki wszystkim za pomoc i cierpliwość :).

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-08-05 14:04:08
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini

[...]

Fajniejsza wielkosc ekranu w Core; 4.3" to dobry kompromis miedzy wielkoscia urzadenia a wialkoscia ekranu. Powodzenia :]

Samsung Galaxy S3 mini