Samsung Galaxy S3 mini

Data: 2014-08-05 19:23:42
Autor: Uncle Pete
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-04 14:12, GAD Zombie wrote:
Trochę ta Lumia 520, o którą ostatnio pytałem, mnie nie przekonała na
tyle, bym poszedł ją kupić i szukam dalej.
Stwierdziłem, że głównie zależy mi na dość dobrym aparacie, a widziałem
przykładowe zdjęcia z Lumii i nie są zachwycające. Lepiej prezentują się
zdjęcia z SGS3 mini, choć też szału nie ma. Cena wyższa, ale w miarę
akceptowalna. W zasadzie w tym telefonie wszystko wydaje się być dobrze
(chyba, że czegoś nie dostrzegłem), jednak zastanawia mnie to, że w
opiniach w sieci bardzo często powtarzają się te same narzekania, że
telefon często się zawiesza. To jest właśnie to, czego chciałbym
uniknąć, wspominając mojego dawnego Siemensa SL45i ;) który to właśnie
też cierpiał na tę przypadłość.
Podobno jest na nim zainstalowany Android 4.1. Czy może to być wina tej
wersji systemu, że się często wiesza i po zakupie można go będzie szybko
zupgradować, aby problem zniknął? A może to raczej wina sprzętu?
Macie jakieś doświadczenia z tym telefonem, albo z takimi sytuacjami?

Mam od roku S3 mini, korzystam aktywnie i ani razu się nie zawiesił. Niektóre aplikacje czasami zawieszają się (np. Targeo), ale to raczej nie jest wina telefonu. Jedyna dostrzeżona wada - przy dużych zmianach w poborze prądu, np. przy częstym korzystaniu z trybu hot spot, wariuje wskaźnik naładowania baterii - pokazuje zbyt szybkie rozładowanie. Należy wtedy rozładować telefon do końca (żeby się wyłączył) i ponownie naładować.

Piotr

Data: 2014-08-05 20:36:35
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-05 19:23, Uncle Pete pisze:
[...]

To fajnie, że chociaż niektórym działa bez zarzutu. Mnie się podobał ten telefon, ale przeczytałem zbyt wiele złych opinii na jego temat i miałem przez to zbyt wiele obaw. Zdecydowałem się już na Core.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-08-06 01:21:04
Autor: J.F.
Samsung Galaxy S3 mini
Dnia Tue, 05 Aug 2014 20:36:35 +0200, GAD Zombie napisał(a):
To fajnie, że chociaż niektórym działa bez zarzutu. Mnie się podobał ten telefon, ale przeczytałem zbyt wiele złych opinii na jego temat i miałem przez to zbyt wiele obaw. Zdecydowałem się już na Core.

A swoja droga to paranoja u Samsunga. Core, Ace, S, Note - zwariowac
mozna, jak sie probuje czlowiek dowiedziec czym sie roznia..

J.

Data: 2014-08-06 08:17:19
Autor: Chris
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-06 01:21, J.F. pisze:
[...]

Niczym ale łatwiej sprzedać 100 modeli niż 10

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-06 15:30:57
Autor: J.F.
Samsung Galaxy S3 mini
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości
W dniu 2014-08-06 01:21, J.F. pisze:
A swoja droga to paranoja u Samsunga. Core, Ace, S, Note - zwariowac
mozna, jak sie probuje czlowiek dowiedziec czym sie roznia..

Niczym ale łatwiej sprzedać 100 modeli niż 10

Niekoniecznie, bo klient, patrzy, patrzy, a w koncu mowi "a w d* to mam, kupuje co innego".

Owszem, jak operator sprzedawal telefony, to wtedy bylo istotne, zeby zapewnic mu unikalny model.

J.

Data: 2014-08-06 15:35:32
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-06 15:30, J.F. pisze:
[...]

Z tego, co ja się zorientowałem, to każdy ma jakąś wadę ;). Pewnie ma to pozwolić na wybranie mniejszego zła, albo przymusić do kupienia droższego modelu, który żadnej z tych wad nie ma.
Jeden ma mniej pamięci (np. 512 lub 768 MB), drugi ma słabszy procesor, trzeci słaby aparat, czwarty nie ma wejścia na kartę, piąty ma wejście na dwa simy itd. Żaden nie ma wszystkiego. Chyba, że wydamy na to 2000PLN - wtedy będzie dość dobrze.

Data: 2014-08-06 17:05:49
Autor: J.F.
Samsung Galaxy S3 mini
Użytkownik "GAD Zombie"  napisał w wiadomości
[...]

To sa modele z roznych czasow, byc moze z roznym przeznaczeniem (np tani),
a jeszcze maja numerki.
No i wersje mini czesto jednak ubozsze.

trzeci słaby aparat, czwarty nie ma wejścia na kartę, piąty ma wejście na dwa simy itd. Żaden nie ma wszystkiego. Chyba, że wydamy na to 2000PLN - wtedy będzie dość dobrze.

Nie martw sie - drozszy, "pelny" model glownie sie bardziej grzeje i szybciej baterie doi :-)

J.

Data: 2014-08-06 21:24:39
Autor: ToMasz
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 06.08.2014 01:21, J.F. pisze:
[...]

główna pełna wersja- ok

  Core, Ace, S,
do bani, nie kupować :)

Note

dachówka z rysikiem, rysik ma laga takiego że normalnie jak na PDA nieda się pisać

- zwariowac
mozna, jak sie probuje czlowiek dowiedziec czym sie roznia..
powinieneś skorzystać z pomocy prawdziwego konsultanta, ale oni też nie wiedzą o co kaman....
GADa zapytaj, on przez parę tygodni studiował wady i zalety

ToMasz

PS
Byłem dzisiaj w Pleju załatwić cesje. polazłem z synem i tak bez okazji dali mu gratis.... Samsunga galaxy core! Niestety tylko atrapę...

Data: 2014-08-06 21:45:56
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
W dniu 2014-08-06 21:24, ToMasz pisze:
  Core, Ace, S,
do bani, nie kupować :)

O Core na razie czytałem prawie same dobre opinie. Niedługo, mam nadzieję, będę miał własną.

- zwariowac
mozna, jak sie probuje czlowiek dowiedziec czym sie roznia..
powinieneś skorzystać z pomocy prawdziwego konsultanta, ale oni też nie
wiedzą o co kaman....

Zależy jaki konsultant. Jeśli z jakiejś super infolinii w Polsce to zapomnij o ich wiedzy. Pewnie nic nie wiedzą, jak zwykle. Musiałby być ktoś, kto się tym po prostu na poważnie zajmuje, testował każdy z nich.

GADa zapytaj, on przez parę tygodni studiował wady i zalety

No może nie parę, góra ze dwa ;).
Ace podobno mulą.
S-ki mini są gorsze od ich wersji bez mini, S3 mini sporo się podobno wiesza (ale nie każdy to potwierdza)
S-ki są najlepsze, ale to nic nowego
Note - nie wiem, nie przeglądałem
Core - na razie brzmi optymistycznie
Core Plus - wbrew nazwie, to nie lepszy Core, tylko okrojony Core!

Każdy z nich występuje też z różnymi numerami, a tu wszystkich nie przejrzałem, bo patrzyłem też na ceny. Jak cena szła do ponad 700PLN to już nawet nie czytałem.

PS
Byłem dzisiaj w Pleju załatwić cesje. polazłem z synem i tak bez okazji
dali mu gratis.... Samsunga galaxy core! Niestety tylko atrapę...

Haha ;) Co za GEST!