Samsung Galaxy S3 mini

Data: 2014-08-08 21:46:22
Autor: atm
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-04 14:12, GAD Zombie wrote:
Trochę ta Lumia 520, o którą ostatnio pytałem, mnie nie przekonała na
tyle, bym poszedł ją kupić i szukam dalej.

http://www.spidersweb.pl/2014/08/aplikacje-windows-phone.html

Data: 2014-08-09 11:49:03
Autor: GAD Zombie
Samsung Galaxy S3 mini
On 2014-08-04 14:12, GAD Zombie wrote:
Trochę ta Lumia 520, o którą ostatnio pytałem, mnie nie przekonała na
tyle, bym poszedł ją kupić i szukam dalej.

http://www.spidersweb.pl/2014/08/aplikacje-windows-phone.html

Brzmi zachęcająco, ale gość pisze, że używa Lumii 930, która kosztuje 2300PLN ;). A ja patrzyłem na 520 za 440PLN. Inna kategoria. Galaxy Core jakoś bardziej mnie przekonał, mimo, że kosztuje 650PLN.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Samsung Galaxy S3 mini