Samsung Galaxy S5 - Wasze wrazenia?

Data: 2014-02-25 10:38:56
Autor: atm
Samsung Galaxy S5 - Wasze wrazenia?
Moje pierwsze wrazenie to duze rozczarowanie designem....
Ile mozna odgrzewac ten sam kotlet. Chyba to nie jest kwestia
malej pensji dla projektanta?
Jednak koniec koncow urzadzenie przechodzi dobra ewolucje (poza wygladem):
-dluzszy czas pracy na baterii, tryb maksymalnej oszczednosci energii, -ciekawe funkcje aparatu (w praniu okaze sie czy DOF nie jest jarmarcznym efektem),
-wodoszczelnosc
-fitness wraz z obsluga ANT+ (choc patrzac na roziary telefonu mam watpliwosci czy jest to odpowiednie urzadzenie do uprawiania sportu)
-knox

Sporo ciekawych elementow, ale zycie zweryfikuje czy bedzie to dzialalo zgodnie z oczekiwaniami.
W przypadku Samsunga chetnie zobaczylbym opcje Compact zamiast Mini.

Data: 2014-02-25 11:46:03
Autor: AL
On 2014-02-25 10:38, atm wrote:

W przypadku Samsunga chetnie zobaczylbym opcje Compact zamiast Mini.

to samo sobie pomyslalem - niech zrobia cos na wzor Sony Xperia Z1 Compact.

Samsung Galaxy S5 - Wasze wrazenia?