Samsung Galaxy S6 graficznie słabszy od iPhone6

Data: 2015-04-04 11:28:31
Autor: Pszemol
Samsung Galaxy S6 graficznie słabszy od iPhone6
Widzieliście już to?

http://www.redmondpie.com/dual-core-iphone-6-demolishes-octa-core-galaxy-s6-in-graphics-performance/

Jak widać 8 dupianych rdzeni CPU jest gorsze niż 2 ale dobre...

Data: 2015-04-04 15:09:46
Autor: A.L.
Samsung Galaxy S6 graficznie słabszy od iPhone6
On Sat, 4 Apr 2015 11:28:31 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Widzieliście już to?

http://www.redmondpie.com/dual-core-iphone-6-demolishes-octa-core-galaxy-s6-in-graphics-performance/

Jak widać 8 dupianych rdzeni CPU jest gorsze niż 2 ale dobre...

Samo przez sie sie rozumie. Nic nie moze byc lepsze od Apple. Z
definicji

A.L.

Data: 2015-04-04 16:42:22
Autor: masti
Samsung Galaxy S6 graficznie słabszy od iPhone6
Pszemol wrote:

Widzieliście już to?

nie. Ale jak widać Ciebie testy podniecają.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-04-04 11:51:08
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mfp49e$t8v$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

Widzieliście już to?

nie. Ale jak widać Ciebie testy podniecają.

Ja podniecenia nie czuję :-)
Raczej rozbawiony jestem jak czytam o telefonie (!)
z procesorem 8-rdzeniowym który jest powolniejszy
od telefonu z 2 rdzeniami. Ktoś idzie na ilość nie jakość.

Data: 2015-04-04 16:51:03
Autor: masti

Pszemol wrote:

Widzieliście już to?

nie. Ale jak widać Ciebie testy podniecają.

Ja podniecenia nie czuję :-)

owszem. jak mkarwan na hasło o żydach

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-04-04 11:58:52
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mfp4pm$v3d$1dont-email.me...
Ja podniecenia nie czuję :-)

owszem. jak mkarwan na hasło o żydach

Każdą interakcję z ludźmi sprowadzasz
do argumentów personalnych? Nie bądź gbur!
Może powiesz coś w meritum sprawy, na poruszany tu temat, co?

Data: 2015-04-04 19:49:15
Autor: AL
Pszemol wrote:

[...]

hasło klucz "native resolution"
i porównaj rozdzielczości ekranów.

Poza tym nie wimy co to za testy, jak robione, etc.
Grosza pewnie nie warte.

Ilość rdzenie też do mnie nie przemawia - bo to też muszą umieć aplikacje wykorzystać - a tego nie wiemy jak owe testowane aplikacje radzą sobie z obliczeniami równoległymi (i czy te obliczenia dobrze się skalują).

Data: 2015-04-04 13:37:41
Autor: Pszemol
Pszemol wrote:

[...]

No i? Co dla ciebie jest ważniejsze?

Poza tym nie wimy co to za testy, jak robione, etc.
Grosza pewnie nie warte.

Fajnie byłoby wiedzieć, fakt.

Ilość rdzenie też do mnie nie przemawia - bo to też muszą umieć aplikacje wykorzystać - a tego nie wiemy jak owe testowane aplikacje radzą sobie z obliczeniami równoległymi (i czy te obliczenia dobrze się skalują).

To jest akurat ciekawe jak sobie radzą te rdzenie w codzinnym użyciu.

Data: 2015-04-05 09:21:48
Autor: szatkus
On Saturday, April 4, 2015 at 8:37:42 PM UTC+2, Pszemol wrote:

> hasło klucz "native resolution"
> i porównaj rozdzielczości ekranów.

No i? Co dla ciebie jest ważniejsze?

Większość gier i tak nie chodzi w natywnych rozdzielczościach, więc lepiej patrzeć na wyniki 1080p.

> Poza tym nie wimy co to za testy, jak robione, etc.
> Grosza pewnie nie warte.

Fajnie byłoby wiedzieć, fakt.

Zwykłe syntetyki a'la 3dmark, które sprawdzają raczej wydajność GPU niż faktyczną przydatność SoCa do gierek.

> [...]

To jest akurat ciekawe jak sobie radzą te rdzenie w codzinnym użyciu.

Raczej słabo. Generalnie ładowanie więcej niż 2 rdzeni do telefonu nie jest zbyt optymalne. Apple o tym wie, Qualcomm o tym wie i Samsung może też (chociaż kto ich tam wiem). Różnica leży w klienteli, Apple sprzedaje swoje sprzęty owieczkom, a Androidowcy to w większości pseudoeksperci, którzy mierzą jakość telefonu ilocznem numerków w specyfikacji.

Data: 2015-04-04 19:09:29
Autor: J.F.
Dnia Sat, 4 Apr 2015 11:28:31 -0500, Pszemol napisał(a):
Widzieliście już to?
http://www.redmondpie.com/dual-core-iphone-6-demolishes-octa-core-galaxy-s6-in-graphics-performance/
Jak widać 8 dupianych rdzeni CPU jest gorsze niż 2 ale dobre...

Nie znasz sie - widac sa lepsze, skoro klienci ich wiecej kupuja.
I sa zadowalaja klientow ! :-)

A tak prawde mowiac, porownywac procesory, na podstawie nieznanych
testow, ch* wie jak napisanych, ch* wie jak sie na jave tlumaczacych, ch* wie ile rdzeni uzywajacych, i czy w ogole, czy tu GPU sie pali.

A tak poza tym, to nie wszystkie wyniki pokazuja wyzszosc procesorow
Apple. A jeszcze poza tym ... jaka gre trzeba zainstalowac, aby zobaczyc
niedostatek mocy obliczeniowej procesora ?
Co innego dokucza w Androidzie ...

J.

Data: 2015-04-05 12:59:10
Autor: Michal Tyrala
On Sat, 4 Apr 2015 11:28:31 -0500, Pszemol wrote:
 Widzieliście już to?

 http://www.redmondpie.com/dual-core-iphone-6-demolishes-octa-core-galaxy-s6-in-graphics-performance/

 Jak widać 8 dupianych rdzeni CPU jest gorsze niż 2 ale dobre...

Ponoć Cię benchmarki nie kręcą?

Znów zmiana poglądów? Czy jest was tam więcej?
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2015-04-05 21:49:17
Autor: marfi
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:mfp3do$pq7$1dont-email.me...
Widzieliście już to?

http://www.redmondpie.com/dual-core-iphone-6-demolishes-octa-core-galaxy-s6-in-graphics-performance/

Jak widać 8 dupianych rdzeni CPU jest gorsze niż 2 ale dobre...

Ale jaja...Dla mnie szok.
   Wobec powyższego zdecydowanie polecam Motorolę Gleam którą używam od kilku lat...
Sporo wolniejsza niż powyższe ale działa w czasie rzeczywistym.

--
marfi

Data: 2015-04-05 20:30:01
Autor: Pszemol
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:552191c0$0$15678$65785112news.neostrada.pl...
Ale jaja...Dla mnie szok.
  Wobec powyższego zdecydowanie polecam Motorolę Gleam
którą używam od kilku lat...
Sporo wolniejsza niż powyższe ale działa w czasie rzeczywistym.

Co rozumiesz przez "ale działa w czasie rzeczywistym" ?

Samsung Galaxy S6 graficznie słabszy od iPhone6