Samsung Galaxy S9 (dystrybucja PlusGSM) - brak mo żliwość wyboru własnego dźwięku SMS'a

Data: 2018-08-16 14:30:26
Autor: Trybun
Samsung Galaxy S9 (dystrybucja PlusGSM) - brak mo żliwość wyboru własnego dźwięku SMS'a
W dniu 2018-08-15 o 22:44, Irokez pisze:
Witam

Pacjent to Szmatasung Galaxy S9 z androidem 8.0
Nie istnieje jakakolwiek możliwość wyboru własnego dźwięku SMS'a. Dźwięku dzwonka tak, ale nie SMS. Telefon z dystrybucji Plusa z samoistnie instalującym się bez jakiejkolwiek akceptacji KNOX zaraz po pierwszym włączeniu od wyjęcia z pudełka.

Mniejsza z tym, telefon nie mój.
Wracając do SMS.
Po co PlusGSM zablokował możliwość wyboru własnego dźwięku SMS'a?

PS. tak, próbowałem z /media/audio/notifications zarówno na karcie SD jak i wewnętrznej pamięci. Jednak po wejściu w menu wyboru dźwięku po prawej u góry mam opcję wyboru innych własnych dzwonków, po wejściu w sygnały SMS nie istnieje taka opcja.

Może istnieje możliwość wyboru pliku poprzez menu kontekstowe.

Mam co prawda inny telefon ale u mnie jedna wystarczyła jedna operacja, różnica taka że folder notications z własnymi dźwiękami umieściłem nie w jakichś podkatalogach a w głównym katalogu Androida.

Data: 2018-08-16 18:58:02
Autor: Irokez
W dniu 2018-08-16 o 14:30, Trybun pisze:

[...]

Też tak było na początku i to działało z S7 i starszymi.
W S9 brak możliwości wyboru innych dźwięków SMS poza systemowymi.
Poza tym wykonana została migracja aplikacją Samsunga z S7 na S9 i dosłownie wszystko się pięknie sklonowało i identycznie poustawiało oprócz właśnie dźwięku SMS który został domyślny.

Jest gdzieś w internecie wirtualny Android 8.0 abym sobie mógł poklikać?
Nie mam teraz tego telefonu, w weekend dopiero pewnie będę miał możliwość go dotknąć. Może galaxy S9 gdzieś indziej to zostało ukryte i kompletnie inaczej przebudowane dlatego własne dźwięki SMS przestały działać.
Chyba że customizacja i KNOX made in PlusGSM spowodowała że to nie działa dopóki nie rozwiąże się umowy z PlusGSM i telefon przejdzie kompletnie na własność.

--
Irokez

Data: 2018-08-17 14:19:27
Autor: Trybun
W dniu 2018-08-16 o 18:58, Irokez pisze:
[...]

Ja też nie miałem możliwości wyboru swoich dźwięków dla SMSów. Po zamontowaniu folderu "notications" w głównym katalogu Androida, moje dźwięki pojawiły się na liście wśród tych systemowych dla SMSów.

Nie, nie mam pojęcia. Nigdy nawet nie szukałem w internecie takich rozwiązań.

Data: 2018-08-22 13:57:28
Autor: Irokez
W dniu 2018-08-17 o 14:19, Trybun pisze:

Ja też nie miałem możliwości wyboru swoich dźwięków dla SMSów. Po zamontowaniu folderu "notications" w głównym katalogu Androida, moje dźwięki pojawiły się na liście wśród tych systemowych dla SMSów.

Spróbowałem jeszcze raz, ponownie założyłem te foldery (Ringtones i Notifications) w głównym katalogi i dzwonki wróciły.
Nie mam pojęcia, czemu na początku ich nie widział.

zdrówko

--
Irokez

Samsung Galaxy S9 (dystrybucja PlusGSM) - brak mo żliwość wyboru własnego dźwięku SMS'a