Samsung Galaxy SII - GPS

Data: 2011-08-02 20:21:38
Autor: Viking
Samsung Galaxy SII - GPS
wyjechalo mi sie poza granice kraju, wylaczylem w opcjach mozliwosc
komunikowania sie tel w ramach roamingu z internetem ale co sie rowniez
okazalo wszelkie gps padl rowniez. W htc gps dzialal niezaleznie czy
polczenie z netem bylo czy nie da sie tak rowniez zmusic tego samsunga?

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393

Data: 2011-08-02 22:23:46
Autor: atm
Samsung Galaxy SII - GPS
On 2011-08-02 21:21, Viking wrote:
[...]

Czy korzystales z nawigacji online?

Data: 2011-08-02 22:07:32
Autor: Viking
Samsung Galaxy SII - GPS
On Tue, 02 Aug 2011 22:23:46 +0200, atm wrote:

On 2011-08-02 21:21, Viking wrote:
[...]

to moje drugie zapytanie:)
nie kozystalem z nawigacji wcale bo nie musialem, ale probowalme sie
zlokalizowac na paru mapach i dostalem ze to niemozliwe mimo ze np mapa
byla wgrana
a drugie pytanie jaka jest dobra nawigacja na androida?

Data: 2011-08-03 00:40:09
Autor: atm
Samsung Galaxy SII - GPS

[...]

Przez jakis czas meczylem sie z Sygic Aura, mam jak najgorsze doswiadczenia. Program w dosc nietypowy sposob wytycza trase a od
pewnego czasu regularnie wyklada system na SGS. Nie jestem jedyny,
na ich forum jest watek ze skargami z tego powodu.
Niedawno Kupilem CoPilot Live Europe. poki co bardzo dobrze sie sprawdza i jest o wile bardziej przymyslany. Oba oczywiscie sa offline.
Kilkanascie dni temu przeczytalem informacje, ze Polska jest juz obslugiwana przez nawigacje Googla, ktora masz zapewne firmowo zainstalowana, tyle ze to online.

Data: 2011-08-03 11:22:13
Autor: AL
Samsung Galaxy SII - GPS
W dniu 2011-08-03 00:40, atm pisze:

[...]

Oprocz Aury jest tez normalny Sygic (ten w przeciwienstwie do Aury dziala OK)

Z innych nagigacji offline na androida: Navigon, iGo

[...]

a moze ma ktos doswiadczenia z nawigacja jaka jest preinstalowana na HTC Desire Z ?

Probowalem tego uzywac - ale jakos bardzo pokrecone i malo intuicyjne.
Nawet nazwy nie znam, bo nigdzie wprost producent nie podaje.
Wchodzi sie w to przez 'Panel samochodowy' lub 'Locations'.
Wyglada jakby bylo zintegrowane z HTC Sense (bo z roznych miejsc sa do tego odnosniki (footprints), mapy offline mozna sciagnac z calego swiata)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-02-05 21:52:43
Autor: Michal Tyrala
Samsung Galaxy SII - GPS
On Wed, 03 Aug 2011 11:22:13 +0200, AL wrote:
 a moze ma ktos doswiadczenia z nawigacja jaka jest preinstalowana na HTC  Desire Z ?

U mnie na Sensation, ale to chyba to samo.

 Probowalem tego uzywac - ale jakos bardzo pokrecone i malo intuicyjne.
 Nawet nazwy nie znam, bo nigdzie wprost producent nie podaje.
 Wchodzi sie w to przez 'Panel samochodowy' lub 'Locations'.

Ja kilka razy z tym jechałem, po prostu ok. Ale odniesienie mam tylko do
recznego Garmina, wiec prosze na to brac poprawke ;)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Samsung Galaxy SII - GPS