Samsung Galaxy Young GT-S6312 - jedna SIM czy dwie ?

Data: 2020-12-16 13:43:03
Autor: universis
Samsung Galaxy Young GT-S6312 - jedna SIM czy dwie ?
Chcę kupić jaki¶ mały telefon na dwie karty SIM - jedna koniecznie w 3G lub wyżej. Namierzyłem na razie: Samsung Galaxy Young GT-S6312. Po jakich takich poszukiwaniach parametrów nadal nie jestem pewny czy ten telefon ma dwie karty SIM w opcji czy też w standarcie. Jedni pisz± nawet że to jest odmiana wersji 6310N. W końcu nie wiem jak to jest  z tymi kartami. Może kto¶ z was jest w tym dobrze zorientowany - w  takim przypadku proszę o pomoc.

Data: 2020-12-16 23:32:12
Autor: Animka
W dniu 2020-12-16 o 22:43, universis pisze:
[...]

Tu możesz sobie porównać czy wyszukać.
https://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxyyoungduos/

--
animka

Data: 2020-12-16 23:38:02
Autor: Animka
[...]

Niedrogi
https://www.ceneo.pl/24592440

--
animka

Data: 2020-12-17 00:24:45
Autor: Soeralgenos Tamosoll
Jedna SIM czy dwie?
universis <universis@wp.pl> wrote...
czy ten telefon ma dwie karty SIM

Ma jedn± "szufladkę/ramkę" w której można
umie¶cić dwa 'sim' lub  jeden 'sim' i jedna 'sd'

--
Soeralgenos Tamosoll

oo  https://bit.ly/3lEEEpF  oo

Samsung Galaxy Young GT-S6312 - jedna SIM czy dwie ?