Samsung Galaxy smartfony - mnozenie modeli

Data: 2014-12-20 14:50:43
Autor: adresss
Samsung Galaxy smartfony - mnozenie modeli
czesc,

tego Samsunga to chyba pop............. z tymi modelami smartfonow

Chcialem kupic corce Samsung Galaxy S3 Neo ze wzgledu na to, ze ma dwa
zlacza SIM. Przyszla paczka....i  okazalo sie, ze jest to
jednoSIMowiec. Wczytujac sie zauwazylem ze sa modele:

Samsung GT-I9301I (1xSIM) i Samsung GT-I9301L (2xSIM)

Mysle, ze jest tak nie tylko z tym jednym modelem.

Czy jest jeszcze jakas roznica miedzy tymi telefonami, bo jeszcze ten
1xSIM okazaju sie drozszy !!! od tego 2XSIM

--
ThinkXtra

Data: 2014-12-20 15:16:27
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
W dniu 20.12.2014 o 14:50, adresss@poczta.pl pisze:
[...]

Nie tylko Samsung przegina.
To co robi ceneo w wynikach wyszukiwania, to dopiero wkurwia...
http://www.ceneo.pl/Telefony_i_akcesoria;szukaj-Neo+i9301L

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-12-20 16:50:34
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Samsung Galaxy smartfony - mnozenie modeli
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Henryk
"Plumski" Plumowski naskrobał(a):

To co robi ceneo w wynikach wyszukiwania, to dopiero wkurwia...

Ceneo? A kto tego używa?
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulicą, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych

Data: 2014-12-20 17:08:12
Autor: Piotr Rezmer
Samsung Galaxy smartfony - mnozenie modeli
W dniu 2014-12-20 o 16:50,  ...:::WISKOLER:::... pisze:

Ceneo? A kto tego używa?

Ja, a co lepszego polecasz? Mam na myśli nie tylko telefony

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-12-20 20:10:26
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Samsung Galaxy smartfony - mnozenie modeli
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Piotr Rezmer
naskrobał(a):

Ja, a co lepszego polecasz? Mam na myśli nie tylko telefony

skapiec.pl IMHO o niebo lepszy choć tez można się przyczepić do rzetelności
ocen w nim prezentowanych. Ceneo strona grupy alledrogo i głównie pod nich
robiona...
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz uciekając przed Gestapo wbiegł na dach. Noga mi się jednak

Data: 2014-12-20 20:50:45
Autor: Krystek
W dniu 2014-12-20 20:10,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]

Kiedyś krozystałem ze Skąpca, ale przestałem gdy poszukiwałem pewnej konkretnej rzeczy i w Skąpcu było tak żenująco mało wyników w porównaniu do Ceneo, a Ceneo były dla tej rzeczy dobre oferty w atrakcyjnych cenach. Teraz korzystam sporadycznie, gdy chcę sprawdzić, czy Skąpiec pokaże mi jakiś inny sklep, którego nie ma Ceneo. Zdarza się, że pokazuje, ale oferta w nim przeważnie nie jest jakaś powalająca na kolana.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-12-20 21:50:24
Autor: Titus Atomicus
Samsung Galaxy smartfony - mnozenie modeli
In article <m74jul$bn9$1@node1.news.atman.pl>,
 Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> wrote:

> [...]

Kiedyś krozystałem ze Skąpca, ale przestałem gdy poszukiwałem pewnej konkretnej rzeczy i w Skąpcu było tak żenująco mało wyników w porównaniu do Ceneo, a Ceneo były dla tej rzeczy dobre oferty w atrakcyjnych cenach. Teraz korzystam sporadycznie, gdy chcę sprawdzić, czy Skąpiec pokaże mi jakiś inny sklep, którego nie ma Ceneo. Zdarza się, że pokazuje, ale oferta w nim przeważnie nie jest jakaś powalająca na kolana.

A ja dla mnie to co wyswietla ceneo, skapiec czy nokaut jest bardzo zblizone...
--
TA

Data: 2014-12-21 10:51:16
Autor: dizel
On Sat, 20 Dec 2014 14:50:43 +0100, adresss@poczta.pl wrote:

[...]

Samsung Galaxy S skończył się na S2

Pozdrawiam

Data: 2014-12-22 16:40:17
Autor: J.F.
Dnia Sat, 20 Dec 2014 14:50:43 +0100, adresss@poczta.pl napisał(a):
[...]

Nie umiesz odroznic Neo od Duo, a Samsung winny ? Ale Samsung faktycznie pierdolca dostal z tymi oznaczeniami.
Nie chwala sie numerkami, na kazdym rynku inne, znak "I" nie wiadomo - duze i, male L czy 1. GT-i9301 i GT-i9301i.
No ale to wszyscy tak maja.

Gdzie znalazles tego GT-I9301L (2xSIM) ?

Czy jest jeszcze jakas roznica miedzy tymi telefonami, bo jeszcze ten
1xSIM okazaju sie drozszy !!! od tego 2XSIM

Moze ten na 2sim o ile w ogole istnieje, to jest odchudzony z pamieci
czy czegos innego.

J.

Samsung Galaxy smartfony - mnozenie modeli