Samsung HM320II

Data: 2010-12-12 20:31:26
Autor: Marek Niedoba
Samsung HM320II
Witam!

Kupiłem nowy dysk Samsung HM320II SATA, podłączyłem go do płyty w moim desktopie, BIOS wykrywa go ale nic poza tym nie można z nim zrobić.
Dziś byłem w sklepie komputerowym, chciałem kupic do niego obudowę z wyjściem USB. Ponieważ poprosiłem by sprawdził w niej dysk ale efekt taki sam komputer widzi dysk ale nie ma do niego dostepu.
Czy to jakiś dziwoląg i potrzebuje jakiś ekstra strowników czy objawy wskazują na uszkodzenie.
Może ktoś użytkuje taki dysk? proszę o jakąś poradę,

                                    pozdrawiam Marek

Data: 2010-12-12 20:42:14
Autor: RadoslawF
Samsung HM320II
Dnia 2010-12-12 20:31, Użytkownik Marek Niedoba napisał:

Kupiłem nowy dysk Samsung HM320II SATA, podłączyłem go do płyty w moim desktopie, BIOS wykrywa go ale nic poza tym nie można z nim zrobić.

Jakimś programem do zakładania partycji go potraktowałeś czy czekasz
na krasnoludki ?

Pozdrawiam

Data: 2010-12-12 23:50:46
Autor: RadoslawF
Samsung HM320II
Dnia 2010-12-12 23:11, Użytkownik Marek Niedoba napisał:
[...]

Pytasz o programy do partycjonowania czy krasnoludki ?
I dlaczego robisz to nad cytatem ?
Braki w wykształceniu czy kulturze ?

pozdrawiam

Data: 2010-12-14 11:35:10
Autor: Marek Niedoba
Samsung HM320II

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:ie3jk6$8tt$2node1.news.atman.pl...
[...]

A ja Cię nie pozdrawiam Twoje zachowanie jest co najmniej niegrzeczne!!!!!
Weź sobie na wstrzymanie, jak nie masz nic istotnego do napisania to NIE PISZ NIC.
Mam jednak nadzieję, że krasnoludki są  na świecie i jak będziesz znów chciał napisać szybciej niż myslisz zablokują Ci klawiaturę
A a'propos problemu to poradziłem sobie, w XP narzędzie diskpart.exe
Lub wygodniejszy Partitiom Magic z innych źródeł.
Powyższa informacja dla innych.

                                           Marek

Data: 2010-12-14 12:04:33
Autor: RadoslawF
Samsung HM320II
Dnia 2010-12-14 11:35, Użytkownik Marek Niedoba napisał:

A ja Cię nie pozdrawiam Twoje zachowanie jest co najmniej niegrzeczne!!!!!
Weź sobie na wstrzymanie, jak nie masz nic istotnego do napisania to NIE PISZ NIC.

Nie potrafię brać na wstrzymanie w sytuacji kiedy ktoś płacze
że nowy telewizor podłączony do kontaktu nie gra.
A na pytanie czy go włączył odpowiada że moje pytanie
było niegrzeczne. I nie zapomina na koniec dodać dla innych
ważnej informacji że po włączeniu telewizor działa.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-12-14 16:00:57
Autor: Agaton
Samsung HM320II
W dniu 14-12-2010 11:35, Marek Niedoba pisze:
A a'propos problemu to poradziłem sobie, w XP narzędzie diskpart.exe
Lub wygodniejszy Partitiom Magic z innych źródeł.

I o to pytał Cię RadoslawF. Obrażasz Go bez potrzeby. Niewiedza nie dyskredytuje, niegrzeczność tak.

Pozdrawiam. Agaton

Data: 2010-12-14 16:16:42
Autor: Marek Niedoba
Samsung HM320II

Użytkownik "Agaton" <gigsa_USUN_@wp.pl> napisał w wiadomości news:ie80rq$mbp$1news.onet.pl...
[...]

A możesz Agaton uścislić czym Radosława obrażam? Jeżeli dla kogoś pisanie nad czy pod cytatem jest najwazniejsze, ważniejsze niż treść to ja już nic za to nie mogę. Pełno takich osobników na forach.

                        pozdrawiam Marek
P.S. Nie zamierzam dalej dyskutowac na ten temat.

Data: 2010-12-14 16:43:12
Autor: Agaton
Samsung HM320II
W dniu 14-12-2010 16:16, Marek Niedoba pisze:

[...]

Widzę, że jesteś baaardzo mało krytyczny w stosunku do siebie.

Agaton

Data: 2010-12-14 16:47:45
Autor: Dawid
Samsung HM320II
W dniu 2010-12-14 16:16, Marek Niedoba pisze:

Trafiłeś na idiotę i teraz on i kilku jego dupolizaczy będzie starało zrobić idiotę z Ciebie.Szkoda na nich czasu, jest tu ich paru i niszczą kiedyś dobrą grupę.
Pozdrawiam

Data: 2010-12-14 16:57:49
Autor: Agaton
Samsung HM320II
W dniu 14-12-2010 16:47, Dawid pisze:
[...]

Szkoda, że nie napisałeś do czego się odnosisz. Podejrzewam, że Twoim zamiarem jest obrona "Marek Niedoba'. Jeżeli tak to jest to mocno chybiona obrona. Obrażanie kogoś kto zwrócił uwagę, że nowy HDD powinien być mieć założoną partycję i powinna ona być sformatowana z całą pewnością nie jest oznaką dobrego wychowania.

Agaton

Samsung HM320II