Samsung I5700

Data: 2010-10-06 17:31:22
Autor: Pawel
Samsung I5700
Witam serdecznie

Czy ktoś z Was używa Samsunga I5700, znanego też jako Galaxy Spica?
Szukam jakiegoś telefonu dla żony, a niedługo kończy mi  się umowa w Play, więc przedłużyłbym z tym telefonem :)
Jak wrażenia z użytkowania?
Czy diała szybko, bez zawieszek?

Paweł
Your mouse has moved. Windows must be restarted for the change to take effect.

Data: 2010-10-06 20:11:09
Autor: Rabbit McCroolick
Samsung I5700

Użytkownik "Pawel" <listy@prezydent.pl> napisał w wiadomości news:2733530.OnIixznoZGGentoo...
[...]

Hmmm, po okresie fascynacji widzę poważne mankamenty ale nie samej Spicy, co Androida. Jako telefon jest porządnie wykonana, ekran jest niezły - kąty widzenia genialne, jak wyprowadzisz na wierzch wigdet z regulacją jasności ekranu to nie ma problemu z widocznością na zewnątrz budynków (zwiększasz wtedy podświetlenie a w budynkach zmniejszasz). Odporna, już parę razy fiknęła na ziemię i ani śladu. Bateria niezła, jakość rozmów dobra. Irytują mnie tylko boczne przyciski - regulację głośności łatwo nacisnąć przypadkiem a przycisk odblokowania działa według własnego uznania, co można zwalić na system. No właśnie Android 2.1 to wciąż jakaś wczesna beta, a nie dopracowany system. Muli się często i zdecydowanie za często wiesza. Aplikacje instalujesz tylko w pamięci wewnętrznej, która szybko się zapełnia i telefon krzyczy o braku pamięci. Oczywiście jest na to sposób, czyli rootowanie dzięki któremu ominiesz wiele niedogodności, ale wątpię by żona chciała się w to bawić.

Samsung I5700