Samsung I780 - pytanie

Data: 2009-07-21 10:53:30
Autor: Piotr
Samsung I780 - pytanie
Witam
Chciałbym zmienić telefon na taki z Windows Mobile. Jako, że Samsung I780 zbiera dość dużo pozytywnych opinii przymierzam siędo jego zakupu, chciałem zapytać, czy znajdę na niego aplikacje ( właściwie odpowiedniki, mogą być płatne ), które do tej miałem w Nokii z symbianem.
Profile czasowe
Profile dzwoniących ( używałem Phone Pilot ), odrzucanie, przekierowanie, w zależności od pory dnia, tygodnia
Wyświetlanie zdjęcia dzwoniącego lub wybieranego numeru
Nagrywanie rozmów bez sygnału "BEEP"
Ewentualnie jakiś automat to wysyłania SMS o zadanej godzinie

Żadnego programu do GPS nie potrzebuje, bo mam do tego dedykowane urządzenie.

Pozdrawiam
Piotr

Samsung I780 - pytanie