Samsung I8000 czy HTC T8282 do testow softu na WM6

Data: 2010-09-21 09:32:39
Autor: -=K=-
Samsung I8000 czy HTC T8282 do testow softu na WM6
Witam. Mam mozliwosc kupienia z demobilu w
atrakcyjnej cenie Samsunga Omnie II lub HTC HD
ale nie moge sie zdecydowac. Czy ktos z doswiadczenia
moze cos doradzic. Im czytam wiecej opinii i ogladam tzw. Review
to wiadomo, ze chcialbym HTC HD2... ale budzet ogranicza mnie
do tych dwoch modeli.

Ktory z nich wybrac, aby zagwarantowa sobie w miare plynna prace?

Nie zamierzam pracowac na zbrandowanym sofcie wiec od razu
moge wgrac inne ROMy. Wizualnie interfejs bardziej mi sie podoba
z HTC... ale obrazy na Omnii wygladaja o niebo lepiej.

Tak wiec licze na rade. Na wybranym telefonie bede testowal
soft napisany przeze mnie na Windows Mobile 6... Nie potrzebuje
zadnych gier itp.

--
Pozdr. K.

PS Zalezy mi na WM6 wiec fony z Androidem, Symbianem itp. odpadaja

Data: 2010-09-21 10:06:13
Autor: Adramelech
Samsung I8000 czy HTC T8282 do testow softu na WM6
"-=K=-" <konio@spamowicz.pl> Odpowiedz na news:doynh$xbanews.bigfoot.com:

[...]

HD jest znany ze swojej mułowatości. i8000 ma znacznie szybszy procesor, wszystko (prócz HTC Sense 2.5) smiga na niej. Problem jest tylko z aplikacjami pod OpenGL. Jezeli zamierzasz takowe pisać to Omnia 2 zdecydowanie się do tego nie nadaje. Do ES1.0 nie ma sterownika, a do ES2.0 nie ma "offline shader compiler".
http://philippewechsler.ch/News.php?artid=11&search=&page=&catid=#01id11

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Samsung I8000 czy HTC T8282 do testow softu na WM6