Data: 2009-11-06 09:50:53 | |
Autor: Telesfor | |
Samsung LCD LE32B651 - problem | |
Bardzo dziekuje kolegom zarowno za proby pomocy jak i rzeczywista pomoc. Istotnie, support techniczny Samsunga zadzialal wzorowo - odpowiedz na mail z pytaniem otrzymalem po ok. godzinie. W instrukcji "papierowej" dolaczonej do odbiornika nie ma nawet wzmianki o sposobie przelaczania pomiedzy trybami dom-sklep, natomiast w jej elektronicznej formie informacji nie znalazłem (ktos twierdzil ze tam sie znajduje). Zupelnie nie rozumiem dlaczego porzadny produkt za jaki uwazam telewozor Samsunga nie zostal wyposazony w kompletna dokumentacje.
Pozdrawiam Telesfor |
|
Data: 2009-11-13 03:53:11 | |
Autor: Santana | |
Samsung LCD LE32B651 - problem | |
Użytkownik "Telesfor" <ip_telesfor@interia.pl> napisał w wiadomości news:hd0o1e$2550$1news2.ipartners.pl... Bardzo dziekuje kolegom zarowno za proby pomocy jak i rzeczywista pomoc. Istotnie, support techniczny Samsunga zadzialal wzorowo - odpowiedz na mail z pytaniem otrzymalem po ok. godzinie. W instrukcji "papierowej" dolaczonej do odbiornika nie ma nawet wzmianki o sposobie przelaczania pomiedzy trybami dom-sklep, natomiast w jej elektronicznej formie informacji nie znalazłem (ktos twierdzil ze tam sie znajduje). Zupelnie nie rozumiem dlaczego porzadny produkt za jaki uwazam telewozor Samsunga nie zostal wyposazony w kompletna dokumentacje. Czy po pierwszym włączeniu tv "nie zapytał" w jakim trybie (sklep-dom) chcesz go używać? Albo przeoczyłeś to pytanie, albo tv był w trybie "sklep" ponieważ wcześniej służył w sklepie jako demo :( Jest taka żelazna zasada: sprzedawca odpieczętowuje sprzęt przy Tobie, albo dziękujemy za zakup :) Ewentualnie znacząca obniżka ża odpakowany (w domyśle używany) sprzęt jeśli komuś to oczywście odpowiada :) |
|