Samsung LE32C650

Data: 2011-08-01 05:49:46
Autor: Budzik
Samsung LE32C650
Osobnik posiadający mail budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Kupiłem Tv Samsung LE32C650 i martwią mnie 2 sprawy:

podlaczenie z PC jest realizawane przez DLNZ. W komputerze uruchomiłem
specjalny program aby udostepnic pewne zasoby.
Nakazałem mu udostepnienie katalogu z filmami, komp pomielił 10-20
minut, wytzucil jakiśdziwny wbłąd i katalogu nie udostepnił.
No to wrzuciłem do katalogu tylko 5 filmów i udostepniłem  to się
udało, ale trwało to jakies 2-3 minut.
Pytanie:
- czy po wgraniu kazdego nowego filmu trzeba przeprowadzac proces udostepniania od nowa? Czy nie da się tego zrobić po standardowym
LAN-ie - tak zeby dostepne były wszystkie aktualne zasoby z danego
katalogu?
i jeszcze ciekawostka - proces wiselinkpro odpowiadajacy za postawienie serwera dlna zajmuje 200MB RAM... Nieźle...

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2011-08-01 13:42:54
Autor: Kell a
Samsung LE32C650
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

i jeszcze ciekawostka - proces wiselinkpro odpowiadajacy za postawienie serwera dlna zajmuje 200MB RAM... Nieźle...

Bo uzywasz badziewia samsungowego. To po pierwsze.
Po drugie DLNA to syf sam w sobie, wiec cudow nawet
na innych serwerach nie bedzie.  Co do rozjezdzania
sie napisow z filmem - jesli uzywasz plikow txt, to
w pierwszej linii musisz dopisac:

{1}{1} 25.00    (gdzie 25 to ilosc klatek na sekunde
- ustawiasz zgodnie z tym, ile gilm ma rzeczywiscie).
W ten sposob telewizor bedzie wiedzial, z jaka predkoscia
jest zakodowany film i odpowiednio bedzie dopasowywal
 automatycznie napisy.

 Alternattywnie uzywasz plikow srt i tez bedzie ok.

Data: 2011-08-02 06:57:26
Autor: Budzik
Samsung LE32C650
Osobnik posiadający mail kella@niematakiejdomeny.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

musze kiedys usiasc i poczytac, jak wlaczyc dostep via LAN

[...]

akurat na synchronizacji znam siębardzo dobrze, próbowałem napisy dostsować do wymagań formatu wlasnie przez dodanie fps (w moim filmie 29.970) i niestety efekt ten sam - napisy się rozjezdzają.
Musze spróbować srt ale to już nie dziś.
 --
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Samsung LE32C650