Samsung LE32C650

Data: 2011-08-03 01:34:49
Autor: Michal Lukasik
Samsung LE32C650
Dnia 30.7.2011, Budzik napisał(a):

Kupiłem Tv Samsung LE32C650 i martwią mnie 2 sprawy:

podlaczenie z PC jest realizawane przez DLNZ. W komputerze uruchomiłem specjalny program aby udostepnic pewne zasoby.

DLNA to pomyłka, ale jeśli już musisz używać DLAN to nie używaj serwera od
Samsunga. Poszukaj w sieci czegoś lepszego, jak masz 7 to nie musisz
szukać bo masz w OS.

- czy po wgraniu kazdego nowego filmu trzeba przeprowadzac proces udostepniania od nowa? Czy nie da się tego zrobić po standardowym LAN-ie - tak zeby dostepne były wszystkie aktualne zasoby z danego katalogu?

Co do odświeżenia to nie powiem bo nie wiem - nie używam.
Co do LAN to polecam poczytać o SamyGO.

Pytanie drugie - odtwarzanie filmó z napisami z pl znakami skutkuje widokiem krzaczaków zamiast pl-znaków.
Można to jakos poprawić?

Tak. Jak już wszystko inne zawiedzie to RTFM. ;D

Bo na razie wychodzi mi, ze lepiej było kupić TV bez zadnych bajerów typu siec itp a d o tego dokupic jakis fajny sieciowy odtwarzacz...

Te fajne też mają swoje kaprysy. ;D
Ja tam z odtwarzania w Samsungu jestem zadowolony, choć przyznaję nie jest
idealne i nierzadko trzeba kombinować.
--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Samsung LE32C650