Samsung Magician i zewnetrzny SSD EVO

Data: 2019-06-03 17:52:20
Autor: ń
Samsung Magician i zewnetrzny SSD EVO
Chciałem poprzez Samsung Magician założyć 10% provisioning na SSD EVO 860 podpiętym przez zewnętrzną kieszeń USB (3.0).
Win 10 dysk widzi, ale dla Magiciana tego SSD jakby nie było, lecz widzi jedynie wewnętrzny EVO.
Domyślam się więc, że Magician z definicji nie obsługuje dysków "usuwalnych" podpiętych przez USB (nie wiem, co kierowało Samsungiem).
PYTANIE:
Czy ktoś próbował Samsung Magician przez zewnętrzną kieszeń eSata (-> port eSata), i jeśli tak to czy w ten sposób Magician widział SSD Samsunga i pozwolił na operacje na nim?

Samsung Magician i zewnetrzny SSD EVO