Samsung New PC Studio, czy to takie badziewie?

Data: 2009-11-01 20:08:04
Autor: counter
Samsung New PC Studio, czy to takie badziewie?
Korzystam z tego programu we wspolpracy z telefonem C5212 Duoz. Nie da sie napisac dlugiego sms-s, w polu mam miejsce tylko na 160 znakow. Opcja redagowania MMS-ow wogole nie aktywna. Smsy wyslane wogole nie sa zapisywane w telefonie. Probowalem tez przeslac grafike do telefonu, nic z tego. Czy ten program nic nie potrafi czy wymaga jakiejs zaawansowanej konfiguracji. Swego czasu kozystalem z PCSyncManager dla chinskich telefonow, moglem mms-a utworzyc na kompie, dlugie smsy tez bez problemu.

Data: 2009-11-01 22:33:45
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "counter" <jk@kj.pl> napisał w wiadomości news:hckkvi$knk$1news.interia.pl...

[...]

podziwiam cię, że w ogóle z tym guanem próbujesz walczyć.
mnie to zniechęciło po dwóch uruchomieniach, i dałem sobie spokój z tym programem.

Data: 2009-11-02 08:58:13
Autor: counter
Samsung New PC Studio, czy to takie badziewie?
podziwiam cię, że w ogóle z tym guanem próbujesz walczyć.
mnie to zniechęciło po dwóch uruchomieniach, i dałem sobie spokój z tym programem.

Juz go odinstalowalem. Jakie sa dobre alternatywne programy tego typu, oczywiscie mam na mysli uniwersalne. Testuje Mobile Master, juz znacznie lepiej, ale co jeszcze polecacie?

Samsung New PC Studio, czy to takie badziewie?