Samsung Omnia II vs. HTC Touch Diamond II - ktoś porad zi?

Data: 2009-11-29 00:10:07
Autor: Czabu
Samsung Omnia II vs. HTC Touch Diamond II - ktoś porad zi?
Witam,

czy ktoś z obecnych na p.m.t.g miał w ręku Omnię II oraz HTC TD II i mógłby napisać kilka słów na korzyść któregoś z wymienionych aparatów? Najbardziej mnie interesuje reakcja na dotyk, szybkość działania. Recenzje w sieci są pozytywne dla obu pda, a ja już mam mętlik i nie wiem na co się zdecydować...

Pozdrawiam
Czabu

Samsung Omnia II vs. HTC Touch Diamond II - ktoś porad zi?