Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?

Data: 2009-12-08 09:47:33
Autor: zho
Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?

Chodzi mi po glowie ten telefonik, Wlasniei konczy mi sie cyrograf w Plusie, abo dla firm telefonik na papierze wyglada fajnie dlugie czasy czuwania i rozmow, wszystkie bajery z GPS wlacznie, wiec jest nadzieja ze nie zabladze w drodze do domu.
Ma ktos moze, uzywa i moze powiedziec czy warto, a mzoe co innego wybrac?
--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

Data: 2009-12-08 15:25:37
Autor: Jan Strybyszewski
zho pisze:

[...]

Jest to niemal zwykla Omnia I w nowej obudowie jesli jest poprawiona to warto o ile nie jest specjalnie droga. Omnie I na allegro leca na łeb jak kazdy WM bo to dziadostwo najwyzszej klasy

Data: 2009-12-08 15:32:16
Autor: Amir
[...]

Popieram, sam się starałem przekonać do WM6.1 i 6.5
poddałem się po 3 miesiącach

Przykładowo do Androida po kilku dniach przywykłem, symbian równiez klasa, IPone tez wporządku
Moze jak by w telefonie z WM  był jakis procesor DuoCore 2 to bym się przekonał :)

Data: 2009-12-08 15:59:44
Autor: zho

Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hflo1i$9ne$1inews.gazeta.pl...

[...]

Czyli to co na papierze to tez bajer dla naiwnych?
Jakies typy warte uwagi z oferty plusa dla firm?

Data: 2009-12-08 19:48:25
Autor: Flo
zho pisze:

Jakies typy warte uwagi z oferty plusa dla firm?

Jaki abonament (taryfa) i jakie masz oczekiwania co do słuchawki?

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-12-08 21:45:36
Autor: zho
Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?
Wymagania:
1. Bateria przy normalnym uzytkowaniu ma byc w miare trwala a nie jak to ma miejsce w niektorych sluchawcach w polowie dnia po kilku rozmowach uzyszkodnik nerwowo rozglada sie za jakims pradem do ladowania. :)
2. Ma byc niezawodny, znaczy nie chciec co chwile widzec serwisu bo np glosniczek sie obluzowuje czy cos podobnego. Byc w miare odpornym na okazjonalne upadki i tym podobne nieszczescia.
3. Ma nie byc go wstyd wyjac z kieszeni za powiedzmy 2 lata. Spadek wartosci telefonu po zakupie zupelnie mnie nie interesuje, bo chce go dla siebie a nie na handel.
4. Dobrze zeby mial GSM i mozliwosc wgrania w miare sensownych map i wifi bo w pracy mam dostep do sieci wifi a nie zawsze warto mi odpalac kompa zeby sprawdzic niektore informacje.
Samsung Omnia lite na papierze spelnia te oczekiwania, ale ....... no wlasnie czy ktos tego uzywa i jak mu sie to podoba?
Obecnie mam SE K800i i po wstepnej wizycie w serwisie i juz osobistym wykonaniu debrandingu uwazam go za w miare przyzwoity telefonik do telefonikowania. Skoro chca dac nowa sluchawke z Plusa to czemu nie?

Data: 2009-12-08 22:53:09
Autor: ALEX John Calder
Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?
zho ni au koto ha itsumo tanosii

3. Ma nie byc go wstyd wyjac z kieszeni za powiedzmy 2 lata. Spadek
wartosci telefonu po zakupie zupelnie mnie nie interesuje, bo chce go
dla siebie a nie na handel.

Moralnie każdy sprzęt zużyje się najpóźniej po roku. No chyba że będziesz miał coś pokroju Touch Diamond HD2, albo N97. Ja mam Touch Diamonda i 6220 classic, i zupełnie mi one wystarczają. Widać mam mało kumatych kumpli, ale na widok tych wynalazków robili oczy jak 5zł z rybakiem.

--
ALEX John Calder, generał lejtnant,
212. batalion specjalny OsNaz NKWD

Data: 2009-12-09 10:24:47
Autor: Jan Strybyszewski
ALEX John Calder pisze:

[...]

Apropo 5zł z rybakiem... to byla tak cienka blaszka ze orzelek odbijal sie pod pacha rybaka tworzac cos jak zachodzace slonce. Serio serio znany blad  mennicy :) a pozatym akurat rybak jest tani :) i znowu nie taki duzy

Data: 2009-12-09 10:42:45
Autor: Jeremiasz
[...]

Jesli pamietasz jeszcze 5zł z rybakiem to poprostu pewnie masz krąg kumpli z mniej wrażliwej na obciach i trendy dekady;-))

JA

Data: 2009-12-09 11:01:03
Autor: Jan Strybyszewski
Jeremiasz pisze:
[...]

Moze .... jest numizmatykiem :)jak ja :)

Data: 2009-12-09 14:26:25
Autor: Jeremiasz
Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?
Jesli pamietasz jeszcze 5zł z rybakiem to poprostu pewnie masz krąg kumpli z mniej wrażliwej na obciach i trendy dekady;-))

Moze .... jest numizmatykiem :)jak ja :)

A ja myslalem ze oni wymarli razem z filatelistami;-)

Data: 2009-12-09 14:37:50
Autor: Jan Strybyszewski
Jeremiasz pisze:
Jesli pamietasz jeszcze 5zł z rybakiem to poprostu pewnie masz krąg kumpli z mniej wrażliwej na obciach i trendy dekady;-))
Moze .... jest numizmatykiem :)jak ja :)

A ja myslalem ze oni wymarli razem z filatelistami;-)

Zartujesz .... nie ma nic piekniejszego niz trzymanie polgrosza Jagielly ktorym moze ktos placil w burdelu pod Grunwaldem

Data: 2009-12-09 08:32:50
Autor: Jeremiasz
Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?
Popieram, sam się starałem przekonać do WM6.1 i 6.5
poddałem się po 3 miesiącach

A na czym testowałeś tego WM?

Data: 2009-12-08 21:44:14
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:
Omnie I na allegro leca na łeb
jak kazdy WM bo to dziadostwo najwyzszej klasy

Kultura wymaga żeby napisać _moim zdaniem_ to dziadostwo bo...
Widzisz moim zdaniem to windows dla PCjest dziadowstwem, ale nie biegam
z takim transparentem po ulicy.

gsmarena zeznaje ze jest 7 telefonów pod nazwą omnia. OBaj wiemy ze parę
z nich z Omnią jeden ma wspólną tylko nazwę. Niemniej jednak jest to
naturalne ze pierwszy z lini telefonów tanieje. Wypadałoby ( jak na
intelignetnego człowieka, nie trola) napisać: kosztował tyle i tyle a po
 roku już.... NAtomiast nokia, albo iPhone - trzyma cene lepiej niz
złoto! Niestety. Ty piszesz jakbyś był Bogiem a Twoi czytelnicy głupkami.

Do twórcy wątku. Cokolwiek z WM bedzie bardziej przypominać komputer,
miej telefon. jak miałeś telefon do dzwonienia- zostań z nim. jak
potrzebujesz czegoś bardziej zaawansowanego - ruch w dobrą strone. jak
bajerów - posłuchaj Jana, iPhona/androida "oswoisz" (podobno) w 3 dni.
NA WM w 3 dni poznasz 20% ston z użytecznym oprogramowaniem:)
Co do samej Omni. jak mozesz kupić tanio starą omnie z licencją na
automape - być moze bezie to korzystniejsze rozwiazanie.

ToMasz

Data: 2009-12-08 21:54:18
Autor: zho

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:hfmcbf$k0n$1news.interia.pl...
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Skoro chca mi dac w Plusie sluchawke to szukam czegos sensownego, omnia lite zdaje sie uscislajac B7300 na papierze wydaje sie lepszym rozwiazaniem niz HTC Touch 2 z tej samej strefy cenowej i Nokia E52 do ktorej po moich przygodach z Nokiami jakos nie pale sie. Ale jesli grupa uzna ze E52 bije na glowe pod wzgledem funkcjonalnosci, niezawodnosci, trwalosci baterii bije reszte towarzystwa no to czemu nie zaryzykuje.

Data: 2009-12-08 21:02:42
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 8 Dec 2009 21:54:18 +0100, zho napisał(a):

[...]

Trwałości baterii jak najbardziej tak. Pozostałe cechy - oczywiście nie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-08 22:34:54
Autor: zho

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:wwrqr32dnejx.dlglepper.institute.com...
[...]

No to co brac Nokie E52? Cos mi tam w necie switalo ze awaryjna bestia jest a przy moim szczesciu do "danych zakupow" to trafi mi sie egzemplarz z drobna ale upierdliwa cacha np samorzutnego rozlaczania sie z siecia mimo prawidlowego poziomu sygnalu w otoczeniu albo z czescia radiowa jakosci powiedzmy w dolnej strefie normy i bede dalej uzywal starego fona bo z nowego sobie u mnie na wsi nie pogadam :) jak to mialo onegdaj miejsce gdy kupilem SE T610 od oranzady :) Sygnal byl w jednym miejscu na podworku :)
 Po zakonczeniu cyrografu juz nie wracalem do tej sieci. :)

Data: 2009-12-08 21:37:12
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 8 Dec 2009 22:34:54 +0100, zho napisał(a):

[...]

Skoro nie masz wyraźnego faworyta, to moze warto by zachować się jak
rozsądny człowiek, określić niezbędne funkcje oraz dobrać do tego
urządzenie?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-08 22:48:26
Autor: zho
Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?

Skoro nie masz wyraźnego faworyta, to moze warto by zachować się jak
rozsądny człowiek, określić niezbędne funkcje oraz dobrać do tego
urządzenie?

Dobra HTC odrzucmy bo bo odrzucamy go za caloksztalt i za to co widzialem gdy bylem w wakacje we Wroclawiu, gdzie kolega nerwowo szukal pradu.
Omnia lite ma system operacyjny ktory znam i do ktorego mozna w necie znalezc sporo darmowego softu, ktory na dodatek dziala.
E52 no coz nie mam wyrobionego zdania o jego jakosci wykonania, nie znam Symbiana, ale ostatecznie moge sie nauczyc. Wyraznie slabsza na papierze bateria.
Potrzebne bardziej lub mniej mi funkcje maja oba. A miedzy nami mowiac nie mam ochoty kupowac osobnej nawigacji tylko dlatego ze nie znam miasta X ale bywam w nim raz na 2 lata i moze sie zdarzyc ze w koncu bede tam sam bez przewodnika i co wtedy :)

Data: 2009-12-08 22:18:23
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 8 Dec 2009 22:48:26 +0100, zho napisał(a):

Dobra HTC odrzucmy bo bo odrzucamy go za caloksztalt i za to co widzialem gdy bylem w wakacje we Wroclawiu, gdzie kolega nerwowo szukal pradu.

Równie dobrze mogło pisać w Bravo Girl!
Nowe telefony z dużymi ekranami i szybkimi procesorami tak już mają - bez
wyjątku. HTC i tak bije na głowę konkurencję, np. Touch HD2 spokojnie
wytrzymuje dwa dni, podczas gdy słynny iPoo z mniejszym ekranem i
wolniejszym procesorem ma cieżko wytrzymać dzień. Dzień, nie dobę.

Omnia lite ma system operacyjny ktory znam i do ktorego mozna w necie znalezc sporo darmowego softu, ktory na dodatek dziala.

Ale HTC też to ma, w dodatku E52 również.

E52 no coz nie mam wyrobionego zdania o jego jakosci wykonania, nie znam Symbiana, ale ostatecznie moge sie nauczyc. Wyraznie slabsza na papierze bateria.

Na papierze. W telefonie jest znacznie lepsza, bo telefon mniej pradu
bierze.

[...]

Konkretne funkcje i konkretne programy. Typu Automapa czy Vox Track. I
wybór staje się łatwiejszy

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-08 23:35:18
Autor: zho
Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?
Automape znam i doceniam, Vox Traxa nigdy nie widzialem i nawet nie wiem czy chcialbym widziec.
Jakis czas temu mialem do testow navigacje, ktora do 3mia100 chciala mnie koniecznie dorga krajowa nr 1 prowadzic a gdy zboczylem na droge nr 222 to dosyc szybko uznala ze jestem w polu, i pokazywala szara plame. :(

Widze ze uscislamy potrzeby. :)

Data: 2009-12-08 22:40:21
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 8 Dec 2009 23:35:18 +0100, zho napisał(a):

Automape znam i doceniam, Vox Traxa nigdy nie widzialem i nawet nie wiem czy chcialbym widziec.

To są po prostu przykłady programów które definiują od razu wybór sprzętu.
Tak jak Tomtom i serwer Exchange dla mnie.

Jakis czas temu mialem do testow navigacje, ktora do 3mia100 chciala mnie koniecznie dorga krajowa nr 1 prowadzic a gdy zboczylem na droge nr 222 to dosyc szybko uznala ze jestem w polu, i pokazywala szara plame. :(

ale to jest kwestia uaktualnienia map a nie oprogramowania.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-09 00:17:08
Autor: zho

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1cfm9tcewytwy$.dlglepper.institute.com...
[...]

Znaczy sugerujesz jednak E52?

Data: 2009-12-09 10:22:53
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

W plusie nie ma zadnego HTC poza Touch2 wiec nie ma o czym gadac.

Omnia lite ma system operacyjny ktory znam i do ktorego mozna w necie znalezc sporo darmowego softu, ktory na dodatek dziala.

Ale HTC też to ma, w dodatku E52 również.

E52 to ma lufcik nie ekran :)

Data: 2009-12-09 00:29:48
Autor: ToMasz
[...]

weź telefon z ekranem dotykowym i 20 razy wybierz do siebie numer
telefonu; jak nie popełnisz błędu, jak dasz rade, i "spasi Ci" to biorąc
pod uwage znajomośc automapy - bierz Omnie. Chyba ze chcą Ci
zaproponowac inny telefon.
Bateria - temat rzeka. im wiekszy ekran, tom gorzej. PRzykład.
pojechałem coś załatwić - 200km i w połowie drogi okazało sie ze mam
dodatkowe zadania. w sumie ok 30 minut rozmów.(plus to co zwykle) JA
jechałem z i780, z 3 godziny zAutomapą. w firmie była używana Omnia.
PRzegadali mniejwiecej tyle co ja. obydwa telefony (tak samo ładowane)
ledwo przetrwały 24godziny, z tym ze ten mniejszy nawigował pół dniówki
:)

ToMasz

Data: 2009-12-09 10:56:55
Autor: Jeremiasz
[...]

kurcze...mógłbyć jakoś tak po prostu napisać co miał pokazać ten wywód?

Data: 2009-12-09 18:29:15
Autor: ToMasz
Jeremiasz pisze:
[...]

sory. wywód stąd, ze niezawsze trafie na inteligentnego czytelnika i
często dostaje kontre: a moja nokia to tydzień "trzyma". Więc pokazałem
realny przykład.

ToMasz

Data: 2009-12-14 08:47:57
Autor: Jeremiasz
[...]

Problem w tym, ze ciezko wykumac z tego wywodu co wlasciwie ma pokazac ten przyklad...?

Data: 2009-12-09 10:21:24
Autor: Jan Strybyszewski
[...]

Omnia Lite jest LEPSZA od Touch2 bez dyskusyjnie. Jesli ma byc nowa to polecam zapewne Omnia II i Omnia Pro jest sporo drozsza, jesli jednak jest niewiele drozsza to bierz Omnie II lub Pro.  Nic z HTC innego w Plusie nie ma. Pomysl nad iphonem podobno w Plusie jest "spod lady dla firm"

Data: 2009-12-09 17:15:13
Autor: WaldekEg

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hfnq8j$bec$3inews.gazeta.pl...

Omnia Lite jest LEPSZA od Touch2 bez dyskusyjnie.

Czy moglbys rozwinac te mysl? Nie to zebym nie wierzyl, ale wlasnie stoje przed podobnym wyborem jak autor watku i zastanawiam sie nad Touch2.

Data: 2009-12-09 16:23:18
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 9 Dec 2009 17:15:13 +0100, WaldekEg napisał(a):

Czy moglbys rozwinac te mysl? Nie to zebym nie wierzyl, ale wlasnie stoje przed podobnym wyborem jak autor watku i zastanawiam sie nad Touch2.

Nie wiem czy chcesz - on dopiero co skończył atakować pl.misc.samochody
postami o wyższości Renault Thalii... Niestety, wrócił tutaj, a już taki
spokój był.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-10 10:02:03
Autor: Jan Strybyszewski
WaldekEg pisze:
[...]

Touch 2 ma 2,8 cala 240x320 i dziadostwo Qualcomm MSM7225 528MHz
omnia lite ma 3 cale 240 x400 i 667MHz od Samsunga

Data: 2009-12-10 01:24:08
Autor: Janeo
On 10 Gru, 10:02, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
WaldekEg pisze:

> [...]

Touch 2 ma 2,8 cala 240x320 i dziadostwo Qualcomm MSM7225 528MHz
omnia lite ma 3 cale 240 x400 i 667MHz od Samsunga

Jak ktoś lubi dotykowce, osobiście wybrałbym Omnia Lite:
1. większy ekran 3", a jednocześnie węższy (51,8mm) od Touch2 - mimo
większej przekątnej ma inny kształt ekranu, więc lepiej leży w ręku i
kieszeni
2. Gdzieś niedawno czytałem, że nowy WM 6.5 jest szybszy od
poprzednich wersji, i jak dodać jeszcze całkiem szybki procesor 667
MHz, to fon będzie chodził na WM wreszcie zupełnie normalnie (nie
trzeba Corel Duo :-)).
ps: niewiem w czym Omnia Lite jest tym samym, co Omnia I. Inne
wymiary, gorszy procesor
Pozdr. - J

Data: 2009-12-10 09:34:32
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 10 Dec 2009 01:24:08 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

[...]

Zupełnie normalnie to chodził HTC Artemis ze 196 MHz. Wystarczyło nie
ładować każdego znalezionego w internecie badziewia. Oraz używać choćby
poprawnie tylko napisanego oprogramowania. Winienie Windows Mobile za ślimaczenie się programowych potworków typu
Ałtomałpa świadczy jedynie o kompletnej ignorancji piszącego.

Niemniej bardzo podobają mi się powszechne opinie, że WM6.5 jest szybszy od
WM6.1 To nic, że system jest DOKŁADNIE ten sam, a przeprojektowano jedynie
stronę wizualną, w dodatku na bardziej graficzną niż do tej pory (czyli
bardziej obciążającą). To tylko mówi o poziomie zabobonów u ludzi. Później
jeszcze przyjdzie paru oszołomów jak iStrybyszewski i już jest komplet

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-10 10:42:15
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:

[...]

Jesli aplikacja zabija system to znaczy ze system jest do bani. I zadne ochy achy nie pomaga w zaklinaniu rzeczywistosci przez M$Waldka

[...]

WM6.5 nie jest ZADNA ZMIANA poza zepsuciem i tak zepsutego

Data: 2009-12-10 10:37:04
Autor: Jan Strybyszewski
WaldekEg pisze:

[...]

Touch jest wiekszy bo ma te zoombar czyli popierdolke pierwszej wody.

ps: niewiem w czym Omnia Lite jest tym samym, co Omnia I. Inne
wymiary, gorszy procesor

Ale kto ma gorszy ? Marvell jest porownywalny z Samsungiem jak nie lepszy za to Marvelle nie maja modolow HSDPA stad dodatkowy uklad i 15gram wiecej wazy Omnia I w stosunku do Lite

Data: 2009-12-09 10:19:38
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Jesli pisze ... JA ... to chyba oczywiste ze ... JA ... tak uwazam.

[...]

Omnia I "Złomnia" tanieje. A Omnia Lite jest kopia Omnii jeden.
Dlatego byc moze zamiast kupowaz Lite trzeba kupic Omnie I zaleznie od roznicy w cenie.

A z tym oprogramowaniem to przesadziles w koncu nawet MS udalo sie
skopiowac rozwiazanie Androida i Appla (co prawda marnie ale zawsze cos)

Data: 2009-12-09 18:40:32
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:
ToMasz pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

dziwne. jak JA pisze ze 2+2=4 to tak jest i koniec. JEśli jednak napisze
ze moim zdaniem Thalia jest lepsza od Zaporozca to mozesz przedstawić
przeciwna, ciekawą opinie. To sie nazywa dyskusja, w przeciwieństwie do
narzucania jedynej słuszniej opinii.

złoto! Niestety. Ty piszesz jakbyś był Bogiem a Twoi czytelnicy głupkami.

Omnia I "Złomnia" tanieje. A Omnia Lite jest kopia Omnii jeden.
powtarzasz sie. powtarzanie nie spowoduje ze Twoja opinia bedzie bliższa
prawdze. Teraz tupnij nóżką, przeczytaj pytania zawarte w moich
poprzednich postach, i (jak to zwykle robisz) odnieś sie rzeczowo do
dowolnego z nich(najprawdopodobniej wybierzesz najmniej istotne)
Dlatego byc moze zamiast kupowaz Lite trzeba kupic Omnie I zaleznie od
roznicy w cenie.
mercedesy tanieją, BMw też, golfy, nawet Thalie. i co z tego?
A z tym oprogramowaniem to przesadziles w koncu nawet MS udalo sie
skopiowac rozwiazanie Androida i Appla (co prawda marnie ale zawsze cos)
Sugerujesz ze w sklepie z softem MS znajduje sie chociaż 20% całości
softu na WM?
pogadaj sobie z Sergiuszem. dowiesz sie jaka jest róznica miedzy
telefonem a PDA - na przykładzie iPhona. JEśli ktoś chce kupić dowolnego
PDA i nie korzystać z zewnętrznego softu - moim zdaniem jest szpanerem.
Wiem ze sprzedają sie telefony dotykowe, z minimalnymi możliwościami
instalacji dodatkowego softu. Ni pies ni wydra. PDA z tego nie zrobisz,
telefon też taki sobie....

ToMasz

Data: 2009-12-10 09:56:05
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:

[...]

Ja nie narzucam tylko stwierdzam FAKT WM to szajs. To tak oczywiste jak 2+2=4 wiec o czym dyskutowac ?

[...]

To ze "topowy model" sprzed roku to dokladnie to samo co sredni z tego roku. I mozna kupic zlogi magazynowe w wersji TOP.

Mam mnostwo takich przykladow ze swiata WM bryluje w tym HTC.

Sugerujesz ze w sklepie z softem MS znajduje sie chociaż 20% całości
softu na WM?

To do mnie masz pretensje ze nawet sklepu Microsoft zrobic nie potrafi ?

pogadaj sobie z Sergiuszem. dowiesz sie jaka jest róznica miedzy
telefonem a PDA - na przykładzie iPhona. JEśli ktoś chce kupić dowolnego
PDA i nie korzystać z zewnętrznego softu - moim zdaniem jest szpanerem.

Bzdura ale jesli chce korzystac z zewnetrznego softu to i w Androidzie i w iphponie jest latwiej dostepny i w przyjazniejszej formie. Wiec prosze nie kop juz tego WM stojacego nad grobem

Wiem ze sprzedają sie telefony dotykowe, z minimalnymi możliwościami
instalacji dodatkowego softu. Ni pies ni wydra. PDA z tego nie zrobisz,
telefon też taki sobie....

I pewnie dlatego hitem sprzedazy jest Samsung Avila.... ale spoko przeciez wszyscy to idioci tylko jeden ToMasz wie lepiej

Data: 2009-12-10 10:38:58
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:
ToMasz pisze:

[...]

(...)
I pewnie dlatego hitem sprzedazy jest Samsung Avila.... ale spoko
przeciez wszyscy to idioci tylko jeden ToMasz wie lepiej

tak oczywiście:)

ToMasz

Data: 2009-12-10 10:42:55
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:

I pewnie dlatego hitem sprzedazy jest Samsung Avila.... ale spoko
przeciez wszyscy to idioci tylko jeden ToMasz wie lepiej

tak oczywiście:)

Fajnie,  ale ten syf ktorych wachasz szkodzi Ci.

Data: 2009-12-10 16:03:16
Autor: zho

Użytkownik "zho" <biuro@playfish.com> napisał w wiadomości news:hfl4fk$ith$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]
A ja tylko chcialem tak naprawde wiedziec cazy papierowe parametry onych telefonow zgadzaja sie z rzeczywistoscia, wszak paier i internet przyjmie wszystko.

Data: 2009-12-10 21:15:29
Autor: Janeo
On 10 Gru, 16:03, "zho" <bi...@playfish.com> wrote:
Użytkownik "zho" <bi...@playfish.com> napisał w wiadomościnews:hfl4fk$ith$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

telefonow zgadzaja sie z rzeczywistoscia, wszak paier i internet przyjmie
Nie chciałeś 'Onych', a Omnia Lite. Tu masz test:
http://www.gsmarena.com/samsung_b7300_omnialite-review-410.php
Pozdr. - J

Data: 2009-12-11 09:39:05
Autor: zho

Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bd0df8d-9752-42b5-a5bd-5b39f7d811f8s31g2000yqs.googlegroups.com...
> [...]

wszystko.
Nie chciałeś 'Onych', a Omnia Lite. Tu masz test:

Miodzio tescik :) wielkie dzieki. Nie doczytalem do konca ale raczej utwierdzam sie w przekonaniu ze raczej omnie za 180 pln wezme.

Data: 2009-12-12 04:05:24
Autor: Janeo
On 11 Gru, 09:39, "zho" <bi...@playfish.com> wrote:
Miodzio tescik :) wielkie dzieki. Nie doczytalem do konca ale raczej
utwierdzam sie w przekonaniu ze raczej omnie za 180 pln wezme.
Osobiście cieszę się z tendencji produkowania prostych smartfonów nie
wyglądających jak PDA, tzn. że WM 6.5 jest telefono- , a nie komputero-
podobny. Samsunga OmniaLite zauważam jako chyba pierwszy telefon innej
firmy - obok Nokii - nowoskonstruowany z SO bardziej jako telefon, a
nie PDA.
Natomiast video 15fps, zupełny brak flesza przy kamerze i słabsza
jasność wyświetlacza mnie totalnie odrzucają.
Pozdr. - J

Data: 2010-01-12 08:38:33
Autor: zho
Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?
Sprawdzilem faktyczna trwalosc baterii Omnia Lite
W cyklu telefon spi gdy ja spie trzeba go ladowac co 2 dni, gdyz 3 dnai czesto brakuje mu sil do dotrwania do wieczora :(
Umiarkowane rozmowy, nie uzywam go jako odtwarzacza, gps okazjonalnie ale jak juz odpale to na kilka godzin.

Data: 2010-01-12 09:10:38
Autor: Jan Strybyszewski
zho pisze:
[...]

Z Omnia Lite jest ten sam problem co z HTC Touch2.

Omnia I i HTC Diamond sa poprostu od nich tansze i co z tego ze modele z 2008roku jak sa lepsze a nowe egzemplarze obu sa tansze.

Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?