Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?

Data: 2009-12-10 16:03:16
Autor: zho
Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?

Użytkownik "zho" <biuro@playfish.com> napisał w wiadomości news:hfl4fk$ith$1nemesis.news.neostrada.pl...

Chodzi mi po glowie ten telefonik, Wlasniei konczy mi sie cyrograf w Plusie, abo dla firm telefonik na papierze wyglada fajnie dlugie czasy czuwania i rozmow, wszystkie bajery z GPS wlacznie, wiec jest nadzieja ze nie zabladze w drodze do domu.
Ma ktos moze, uzywa i moze powiedziec czy warto, a mzoe co innego wybrac?
A ja tylko chcialem tak naprawde wiedziec cazy papierowe parametry onych telefonow zgadzaja sie z rzeczywistoscia, wszak paier i internet przyjmie wszystko.

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

Data: 2009-12-10 21:15:29
Autor: Janeo
On 10 Gru, 16:03, "zho" <bi...@playfish.com> wrote:
Użytkownik "zho" <bi...@playfish.com> napisał w wiadomościnews:hfl4fk$ith$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

telefonow zgadzaja sie z rzeczywistoscia, wszak paier i internet przyjmie
Nie chciałeś 'Onych', a Omnia Lite. Tu masz test:
http://www.gsmarena.com/samsung_b7300_omnialite-review-410.php
Pozdr. - J

Data: 2009-12-11 09:39:05
Autor: zho

Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bd0df8d-9752-42b5-a5bd-5b39f7d811f8s31g2000yqs.googlegroups.com...
> [...]

wszystko.
Nie chciałeś 'Onych', a Omnia Lite. Tu masz test:

Miodzio tescik :) wielkie dzieki. Nie doczytalem do konca ale raczej utwierdzam sie w przekonaniu ze raczej omnie za 180 pln wezme.

Data: 2009-12-12 04:05:24
Autor: Janeo
On 11 Gru, 09:39, "zho" <bi...@playfish.com> wrote:
Miodzio tescik :) wielkie dzieki. Nie doczytalem do konca ale raczej
utwierdzam sie w przekonaniu ze raczej omnie za 180 pln wezme.
Osobiście cieszę się z tendencji produkowania prostych smartfonów nie
wyglądających jak PDA, tzn. że WM 6.5 jest telefono- , a nie komputero-
podobny. Samsunga OmniaLite zauważam jako chyba pierwszy telefon innej
firmy - obok Nokii - nowoskonstruowany z SO bardziej jako telefon, a
nie PDA.
Natomiast video 15fps, zupełny brak flesza przy kamerze i słabsza
jasność wyświetlacza mnie totalnie odrzucają.
Pozdr. - J

Samsung Omnia Lite z cyklu czy warto?