Samsung R522 - opinie

Data: 2009-09-14 19:18:09
Autor: Marcin
Samsung R522 - opinie
Witam

Zastanawiam sie nad zakupem notebooka:
Samsung R522 (NP-R522-FS06PL) w promocji Vobis:
http://www.vobis.pl/oferta/notebooki/tft_15_-16/876464_laptop_samsung_r522_t6500.aspx
z zewnetrznym tunerem tv.
Moze ktos ma takiego laptopa/zastanawial sie nad jego zakupem
i moze polecic albo wrecz przeciwnie odradzic.
Do tej pory nie mialem doczynienia z komputerami Samsunga.
Jedynie kiedys mialem CD-ROM Samsunga (x24) i nie wspominam
go zbyt dobrze :)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-10-12 13:50:54
Autor: Tomáš (R)
Samsung R522 - opinie
On 14 Wrz, 19:18, "Marcin" <unk...@unknown.eu> wrote:
[...]

sam się zastanawiam nad tym lapkiem

parametry tego modelu są według mnie dobre (szczególnie procesor, co
do grafiki nie jestem znawcą dedykowanych kart ale chyba też da radę)
jedyne czego się boję to sama marka - mi się zawsze samsung kojarzył z
szajsungiem :( przynajmniej jeżeli chodzi o telefony
w laptopach samsung robi od niedawna więc nie wiem czego się można po
nich spodziewać choć dwóch znajomych ma notebooki właśnie z tej firmy
i nie mają powodów do narzekań

Samsung R522 - opinie