Samsung R590 i5.

Data: 2010-11-24 04:31:43
Autor: Jacek
Samsung R590 i5.
Witajcie.

Prosze o opienie uzytkownikow laptopa jak w temacie.
http://allegro.pl/samsung-r590-i5-450m-4g-500g-gt330-win7-r580-sklep-i1318888350.html

Dziekuje i pozdrawiam.

Data: 2010-11-24 09:30:06
Autor: Nostradamus
Samsung R590 i5.
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6gybbo79x6oc$.ceijfiywy0xg$.dlg@40tude.net...

Witajcie.

Prosze o opienie uzytkownikow laptopa jak w temacie.
http://allegro.pl/samsung-r590-i5-450m-4g-500g-gt330-win7-r580-sklep-i1318888350.html

Prawie ten sam. Cichy, chłodny, wydajny. Na 6 z plusem.

Data: 2010-11-24 12:41:52
Autor: WiesłaW
Samsung R590 i5.
Dnia 24-11-2010 o 04:31 Jacek napisał na pl.comp.pecet:

Witajcie.

Prosze o opienie uzytkownikow laptopa jak w temacie.
http://allegro.pl/samsung-r590-i5-450m-4g-500g-gt330-win7-r580-sklep-i1318888350.html

Dziekuje i pozdrawiam.

Kupiłem kiedyś R560 i mimo tego, że rozlatuje mi się w nim obudowa,
znowu kupiłbym podobnego Samsunga :)
Poczytaj recenzję:
http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Samsung-R590.35958.0.html

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2010-11-24 17:06:20
Autor: Piotr Rezmer
Samsung R590 i5.
Jacek pisze:
Witajcie.

Prosze o opienie uzytkownikow laptopa jak w temacie.
http://allegro.pl/samsung-r590-i5-450m-4g-500g-gt330-win7-r580-sklep-i1318888350.html

Zależy do czego potrzebujesz.
Dla mnie minusy to:
-brak portu dla stacji dokującej, w domu korzystam z zewnętrznego monitora, klawiatury, myszy
-mała rozdzielczość jak na tę przekątną ekranu,
-brak portu szeregowego - niektóre urządzenia wymagają RS232 do programowania.
-OS: Przydałby się Win 7 prof. (na wszelki wypadek) jeśli korzystasz z aplikacji niepisanych pod najnowszy OS

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2010-11-24 20:03:24
Autor: Doxent
Samsung R590 i5.
Dla mnie minusy to:
-brak portu dla stacji dokującej, w domu korzystam z zewnętrznego monitora, klawiatury, myszy
w domu lepiej korzystać ze stacjonarnego komputera.

-mała rozdzielczość jak na tę przekątną ekranu,
fakt brakuje troche 1080 linii ale nie każdemu to potrzebne do szczęścia.

-brak portu szeregowego - niektóre urządzenia wymagają RS232 do programowania.
są przejściówki USB jak kto potrzebuje.  Nie każdy jest też elektronikiem który programuje urządzenia przez RS232. Obecnie to tak samo potrzebne jak stacja FDD czyli w praktyce wcale.

-OS: Przydałby się Win 7 prof. (na wszelki wypadek) jeśli korzystasz z aplikacji niepisanych pod najnowszy OS

nie spotkałem takiej aplikacji która by nie poszłaby na zwykłym Win 7 za wyjątkiem WF-Maga pod dosa którego udało mi się zmusić do pracy w XP.
Szkoda kasy jeżeli nie planujemy odpalania dosowych programów.

Data: 2010-11-25 10:45:28
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Samsung R590 i5.
Dnia 2010-11-24, o godz. 20:03:24
"Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał(a):

nie spotkałem takiej aplikacji która by nie poszłaby na zwykłym Win 7
za wyjątkiem WF-Maga pod dosa którego udało mi się zmusić do pracy w
XP. Szkoda kasy jeżeli nie planujemy odpalania dosowych programów.

A ja spotkałem wczoraj i nie chodziło o programy pod DOS-a. Soft
dołączony do kombajnu HP Color LaserJet CM2320nf odmówił współpracy z
Win7 zarówno w wersji Home jak i Pro. NA WWW jest nowsza wersja - niby
ma obsługę Win7 dodaną ale zobaczymy jak dziś do tego znów siądę.

Zdrówko

Data: 2010-11-24 21:35:55
Autor: animka
Samsung R590 i5.
W dniu 2010-11-24 17:06, Piotr Rezmer pisze:

ZaleĹźy do czego potrzebujesz.
[...]

Do wszystkich prawie niby wypasionych laptopów wciskają HOME zamiast czegoś lepszego - np. Professional. Ponadto w instalce powinien być 32 i 64 bit.

Jeśli chodzi o Sieć LAN - 1 Gbps:
Jeśli ktoś ma kartę sieciową starego typu, np. jakiś Realtek 100 to internet dużo wolniej działa, czy to jednak zależy to od dostawcy internetu do naszego komputera?

--
animka

Data: 2010-11-24 22:28:55
Autor: Doxent
Samsung R590 i5.
Jeśli ktoś ma kartę sieciową starego typu, np. jakiś Realtek 100 to internet dużo wolniej działa, czy to jednak zależy to od dostawcy

wolę Realtek 100 niż jakiś wynalazek z niewiadomo jakimi sterownikami. Ten przynajmniej z marszu idzie na każdym systemie.

Data: 2010-11-24 23:32:59
Autor: animka
Samsung R590 i5.
W dniu 2010-11-24 22:28, Doxent pisze:
Jeśli ktoś ma kartę sieciową starego typu, np. jakiś Realtek 100 to
internet dużo wolniej działa, czy to jednak zależy to od dostawcy

wolę Realtek 100 niż jakiś wynalazek z niewiadomo jakimi sterownikami. Ten
przynajmniej z marszu idzie na kaĹźdym systemie.

Masz rację, ale ja nie wiem jaka jest/może być różnica w prędkości połączenia, bo tamta karta jakaś gigabajtowa.

--
animka

Data: 2010-11-25 10:58:26
Autor: Marrcino
Samsung R590 i5.
W dniu 2010-11-24 23:32, animka pisze:
rzynajmniej z marszu idzie na kaĹźdym systemie.

Masz rację, ale ja nie wiem jaka jest/może być różnica w prędkości
połączenia, bo tamta karta jakaś gigabajtowa.

DĹźizas!

Data: 2010-11-25 14:53:31
Autor: Marrcino
Samsung R590 i5.
W dniu 2010-11-25 14:32, animka pisze:
DĹźizas!

Ĺťe co?

Karta *gigabitowa* a nie gigabajtowa
Poza tym chciałym mieć internet który potrzebuje gigabitowej karty, nie mówiąc juz o ośmiogigabitowej.

Data: 2010-11-26 00:40:15
Autor: animka
Samsung R590 i5.
W dniu 2010-11-25 14:53, Marrcino pisze:
W dniu 2010-11-25 14:32, animka pisze:
DĹźizas!

Ĺťe co?

Karta *gigabitowa* a nie gigabajtowa

A, teraz rozumiem swój bląd.

Poza tym chciałym mieć internet który potrzebuje gigabitowej karty, nie
mówiąc juz o ośmiogigabitowej.

No własnie. Jednak to dotyczy dostawcy szybkości internetu nie karty jak zrozumiałam.

--
animka

Data: 2010-11-25 21:39:05
Autor: Worfik
Samsung R590 i5.
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:icloic$u0v$1node1.news.atman.pl...

Dżizas!

Że co?

Że witki opadają:) Taka slodka jesteś ze szok!:)

Data: 2010-11-25 22:14:05
Autor: Przemysław Ryk
Samsung R590 i5.
Dnia Thu, 25 Nov 2010 21:39:05 +0100, Worfik napisał(a):

[...]

To się nie zdziwię, jak zaraz bluzga, albo plonka od Animki zaliczysz... ;D

[ Moje aukcje na Allegro - http://tinyurl.com/al53a                        ]

Data: 2010-11-26 00:43:43
Autor: animka
Samsung R590 i5.
W dniu 2010-11-25 21:39, Worfik pisze:
UĹźytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisał w wiadomości

DĹźizas!

Ĺťe co?

Że witki opadają:) Taka slodka jesteś ze szok!:)

Powinieneś wytłumaczyć, zwrocić uwagę. Po co te głupie komentarze?
Po to zadałam pytanie chyba?

--
animka

Data: 2010-11-25 18:12:05
Autor: Jacek
Samsung R590 i5.
Dnia Wed, 24 Nov 2010 23:32:59 +0100, animka napisał(a):

[...]

Jezeli kochasz mnie jeszcze, to nie pisz wiecej;)

Data: 2010-11-26 00:42:10
Autor: animka
Samsung R590 i5.
W dniu 2010-11-25 18:12, Jacek pisze:
[...]

A kiedy ja Ci napisałam, że Cię kocham? Hmmm
Pisz konkretnie, a nie miłościami, bo to do mnie nie dociera :-)

--
animka

Data: 2010-11-26 16:03:30
Autor: Jacek
Samsung R590 i5.
Dnia Fri, 26 Nov 2010 00:42:10 +0100, animka napisał(a):

[...]

Nigdy.
To ja przez przypadek sie w Topbie zakochalem;)

Data: 2010-11-26 20:07:20
Autor: animka
Samsung R590 i5.
W dniu 2010-11-26 16:03, Jacek pisze:
Nigdy.
To ja przez przypadek sie w Topbie zakochalem;)

To wrzuć mnie do KF-a i szybko się odkochasz! :-)

--
animka

Data: 2010-12-01 08:09:34
Autor: Yakhub
Samsung R590 i5.
Dnia Fri, 26 Nov 2010 16:03:30 +0100, Jacek napisał(a):

[...]

To jest nas już 2. Zakładamy fanklub?

--
Yakhub

Data: 2010-12-03 20:35:25
Autor: Przemysław Ryk
Samsung R590 i5.
Dnia Wed, 1 Dec 2010 08:09:34 +0100, Yakhub napisał(a):

Dnia Fri, 26 Nov 2010 16:03:30 +0100, Jacek napisał(a):
To jest nas już 2. Zakładamy fanklub?

Animki? Ja już zbieram cytaty co lepsze, z przeznaczeniem do wklejenia w
złotą księgę takowych. :)

[ The genius of the hole: no matter how long you spend climbing out,       ]
[ you can still fall back down in an instant.                  (Max Payne) ]

Data: 2010-11-25 17:29:26
Autor: Jacek
Samsung R590 i5.
Dnia Wed, 24 Nov 2010 17:06:20 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

Jacek pisze:
[...]

Kupilem i sobie chwale.
Co do RSa, to przesadziles... Te juz wyszly z produkcji 10 lat temu.
Rzeczywiscie uzywam laptopa do programowania PLC, ale do tego uzywa sie
obecnie prolink na przyklad. Mam to i dziala wysmienicie. Mozna zmieniac
COM wg woli.
Co do profeslonalnej wersji OS do uzytku niekorporacyjnego, to jest to bez
sensu. Nie bede kupowal dostawczaka, bo moze kiedys w przyszlosci bede sie
przeprowadzal.
Rozdzielczosc satysfakcjonujaca.
Nie wyobrazam sobuie na 15" patrzec na 1600...
Innemi slowy podoba mi sie:)

Data: 2010-11-25 22:31:18
Autor: Piotr Rezmer
Samsung R590 i5.
Piotr Rezmer pisze:

-brak portu szeregowego - niektóre urządzenia wymagają RS232 do
programowania.

U mnie akurat przydaje się do programowania listy kanałów tunera SAT, a także czasami do podpięcia zarządzania jakiegoś switcha, central, jeśli nie daje się czegoś zrobić przez lan.
No i jeszcze zmuszony jestem czasami korzystać z modemów analogowych. W dzisiejszych czasach znaleźć modem analogowy na USB z driverami pod Win 7 64bit to cud, a niestety nie mam modemu wbudowanego w notebooka.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2010-11-26 05:36:02
Autor: Jacek
Samsung R590 i5.
Data: 2010-11-26 11:29:03
Autor: animka
Samsung R590 i5.
W dniu 2010-11-26 05:36, Jacek pisze:
http://allegro.pl/ak50-adapter-usb-na-rs232-com-pl-2303-prolific-i1304636149.html

Takie cos i podpinasz pod co chcesz.

To jest na tylko jedną wtyczkę. Już lepiej kupić coś co by się nadawało na podłączenie paru urządzeń.

--
animka

Data: 2010-11-26 13:10:29
Autor: Marrcino
Samsung R590 i5.
W dniu 2010-11-26 11:29, animka pisze:
[...]

Nono więcej niż jeden RS na raz Pani potrzebny. Niezłe wymagania.

Data: 2010-11-26 16:02:17
Autor: Jacek
Samsung R590 i5.
Dnia Fri, 26 Nov 2010 11:29:03 +0100, animka napisał(a):

[...]

Masz racje.
Szczegolnie przydaloby sie na toster na WiFi i bezprzewodowy czajnik do
kawy;)
Jakbys miala problemy z aplikacja, to napisze takowa stosownie do
sterownikow do w/w urzadzen.

Data: 2010-11-26 20:03:50
Autor: animka
Samsung R590 i5.
W dniu 2010-11-26 16:02, Jacek pisze:

[...]

OK. Na dzień dzisiejszy potrzebuję porady fachowca jak wywalić z telefonu LG GT505 ikonę Navifon, bo jak się okazało toto tylko zawala mi telefon (i wysyła mi sma-y, żeby aktywować...i tak wkółko), a prawidłową aplikacją jest Nawigacja Orange i to to działa. Usunąć dadzą się tylko takie aplikacje jak Opera i Nawigacja Orange, ale one działaja i akurat mi są potrzebne.

--
animka

Data: 2010-11-24 17:08:11
Autor: Piotr Rezmer
Samsung R590 i5.
Jacek pisze:
http://allegro.pl/samsung-r590-i5-450m-4g-500g-gt330-win7-r580-sklep-i1318888350.html

No i jeszcze nieszczęsny GLARE...

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2010-11-25 00:50:47
Autor: CUT_INZ
Samsung R590 i5.
W dniu 24-11-2010 04:31, Jacek pisze:
Witajcie.

Prosze o opienie uzytkownikow laptopa jak w temacie.
http://allegro.pl/samsung-r590-i5-450m-4g-500g-gt330-win7-r580-sklep-i1318888350.html

Poza lakierowaną obudową, małą rozdzielczością i Samsung Recovery Solution wszystko - SUPER.

Data: 2010-11-25 17:54:15
Autor: Jacek
Samsung R590 i5.
Dnia Thu, 25 Nov 2010 00:50:47 +0100, CUT_INZ napisał(a):

[...]

Samsung recovery?
Takie samo, jak kazde.

Data: 2010-11-26 21:06:45
Autor: CUT_INZ
Samsung R590 i5.
W dniu 25-11-2010 17:54, Jacek pisze:

Poza lakierowaną obudową, małą rozdzielczością i Samsung Recovery
Solution wszystko - SUPER.

Samsung recovery?
Takie samo, jak kazde.

Tak?? To spróbuj zainstalować po swojemu system. Spróbuj zmienić rozmiar partycji. Spróbuj założyć inny dysk i odtworzyć na nim system.

POWODZENIA

Odtworzenie partycji recovery 180zł netto. (a koniecznie jest np. przy własnym podziale na partycje)

Data: 2010-11-27 16:42:54
Autor: WiesłaW
Samsung R590 i5.
Dnia 26-11-2010 o 21:06 CUT_INZ napisał na pl.comp.pecet:

[...]

No dobra - wady "Samsung Recovery" już znamy. Teraz napisz jakiego
producenta "recovery" jest lepsze.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2010-11-27 17:58:35
Autor: CUT_INZ
Samsung R590 i5.
W dniu 27-11-2010 16:42, WiesłaW pisze:

No dobra - wady "Samsung Recovery" już znamy. Teraz napisz jakiego
producenta "recovery" jest lepsze.

Każdy inny z którego da się "wyłuskać" instalator Windowsa. Lenovo, Toshiba,

Data: 2010-11-27 19:54:06
Autor: WiesłaW
Samsung R590 i5.
Dnia 27-11-2010 o 17:58 CUT_INZ napisał na pl.comp.pecet:

No dobra - wady "Samsung Recovery" już znamy. Teraz napisz jakiego
producenta "recovery" jest lepsze.

Każdy inny z którego da się "wyłuskać" instalator Windowsa. Lenovo,  Toshiba,

Może konkretniej. Wszystkie znane mi Toshiby i Lenovo mają
podobnie działające programy co Samsunga. System daje się wyłuskać
tylko raz przy pierwszym uruchomieniu "Samsung Recovery Solution
w wersji 4 lub nowszy". To samo tyczy się ustawiania partycji.
W Toshibach można było ustawić jedną partycję, Samsung ustawiał dwie.

Jest to zrobione zapewne po to, aby nie można było tworzyć
nieskończonych ilości "instalek" Windowsa. Zgodnie z licencjami
użytkownik może utworzyć jedną instalacyjną kopię zapasową systemu
i to zostaje mu umożliwione. Później można już tworzyć tylko kopie
zapasowe zainstalowanego systemu.
Ja tego nie robiłem, ponieważ dostałem od Samsunga instalkę Windowsa
na płycie. Mogę więc głosić, że Samsung jest najlepszy? ;)

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2010-11-27 22:00:26
Autor: CUT_INZ
Samsung R590 i5.
W dniu 27-11-2010 19:54, WiesłaW pisze:

[...]

W SAMSUNG RECOVERY SOLUTION nie ma instalatora systemu. Pierwsze uruchomienie polega na odtworzeniu zapisanego OBRAZU juş zainstalowanej instancji Windows. (SYSTEM SIĘ NIE INSTALUJE).

W laptopach Lenovo czy w Toshibach przy pierwszym uruchomieniu system jest instalowany (a nie odtwarzany z obrazu) i można wyłuskać instalator. Umożliwia to chociażby zrobienie kopii zapasowej instalacyjnej wersji systemu na płycie DVD, dowolny poddział na partycje i rezygnację z proponowanego przez producenta rozwiązania recovery (W Samsungu nie ma takiej możliwości).

Oczywiści coś się mogło zmienić w ostatnich miesiącach i firmy o których pisałem wprowadziły "idioto-odporne" rozwiązanie a'la SRS.

Data: 2010-11-28 09:04:18
Autor: Zachu
Samsung R590 i5.

No dobra - wady "Samsung Recovery" już znamy. Teraz napisz jakiego
producenta "recovery" jest lepsze.

Asusa jakiegoś nowego ostatnio widziałem. Recovery było bardzo bezinwazyjne.

--
Zachu

Samsung R590 i5.