Samsung RF710 i dołożenie drugiego dysku.

Data: 2011-07-06 16:29:37
Autor: Norbert
Samsung RF710 i dołożenie drugiego dysku.
Pisalem do samsunga jaki max dysk moge doozyc do tego laptopa, otrzymalem lakoniczna odpowiedz ze komputer obsluguje do terabajta pamieci.
Nie moglem sie domyslic czy do 1TB jeden dysk czy lacznie bo w kompie jest juz dysk 640GB... zadzwonilem na infolinie gdzie z kolei powiedziano mi ze niedawno w opisie zmienilo sie z DO na PONAD ale to tez mi nic nie mowi... bo nie mowi mi to czy moge dolozyc max 500GB czy spokojnie 1TB dysk tez zostanie obsluzony... inzynierownie samsunga ( smiesznie brzmi ) maja sie dowiedziec w piatek i mam znowu sie ich pytac... paranoja.
Moze ktos ma ten lapek i sprawdzil czy dolozenie drugiego dysku 1TB zakonczy sie powodzeniem?

Samsung RF710 i dołożenie drugiego dysku.