Samsung S5 - nagrywanie rozmów i BT.

Data: 2017-11-04 21:49:11
Autor: 2late
Samsung S5 - nagrywanie rozmów i BT.
On 04/11/2017 08:46 PM, Adam wrote:
Jest jakaś aplikacja, która sobie poradzi z nagrywaniem także BT? Może być płatna.

Mam to:  https://play.google.com/store/apps/details?id=org.skvalex.cr.unlock
i od lat nie mam problemow na HTC

http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-emails-behalf-nsa/index.html

Data: 2017-11-05 10:16:55
Autor: Adam
W dniu 2017-11-04 o 22:49, 2late pisze:
[...]

Dzięki za propozycje.

Niestety, ani program proponowany przez Dominika, ani Twój nie nagrywa rozmowy prowadzonej przez słuchawkę BT.
Testowałem wszystkie opcję, włącznie z restartem telefonu po zmianach.

Wygląda na to, że API jest blokowane przez coś.

Przy okazji:
Czy na Androidzie 6 jest możliwość zobaczenia dat instalacji aplikacji?

Na PlayGoogle widzę tylko instalacje płatnych programów, bezpośrednio w telefonie nie udało mi się takich informacji odnaleźć.

Aczkolwiek IMO małe jest prawdopodobieństwo, aby jakaś aplikacja tak zaingerowała w system, że nie można nagrywać z BT.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-11-05 11:10:56
Autor: J.F.
Dnia Sun, 5 Nov 2017 10:16:55 +0100, Adam napisał(a):
[...]

Te telefony zyja wlasnym zyciem :-(

Samsung ma tez swoje aplikacje - moze tam sie cos zaktualizowalo ?

J.

Data: 2017-11-05 15:01:24
Autor: Adam
W dniu 2017-11-05 o 11:10, J.F. pisze:
[...]

Niestety, to prawda.
W zasadzie "co chwilę" mam powiadomienie, że jakaś aplikacja zaktualizowała się.

Samsung ma tez swoje aplikacje - moze tam sie cos zaktualizowalo ?

Na razie zauważyłem, że systemowy S Voice nie pozwala się uruchomić, blokuje telefon.
W wolnej chwili spróbuję jeszcze coś poszukać.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-11-06 22:51:17
Autor: J.F.
Dnia Sun, 5 Nov 2017 15:01:24 +0100, Adam napisał(a):
[...]

To mozna wylaczyc i przejsc na aktualizacje reczne, ale te samsungowe
to sie aktualizuja swoim kanalem ..

J.

Data: 2017-11-07 00:07:17
Autor: Animka
W dniu 2017-11-06 o 22:51, J.F. pisze:
[...]

Ja mam wyłaczone. Nic mi się nie ma prawa instalować, aktualizować bez mojej wiedzy i ochoty na jakąś aktualizację.

--
animka

Samsung S5 - nagrywanie rozmów i BT.