Samsung SGH D-780 - jak usun膮膰 niekt贸re d藕w i臋ki?

Data: 2011-08-04 21:48:51
Autor: Rex
Samsung SGH D-780 - jak usun膮膰 niekt贸re d藕w i臋ki?
Witam,

mam pytanie, jak usun膮膰 d藕wi臋k w Samsungu D-780, kt贸ry pojawia si臋 po usuni臋ciu smsa?

Taki sam d藕wi臋k pojawia si臋 r贸wnie偶 po tym gdy odblokuj臋 zablokowan膮 klawiatur臋 (odblokuj -> gwiazdka).

Nie chc臋 tych d藕wi臋k贸w. Szuka艂em w ustawieniach, ale niestety nie wiem jak si臋 ich pozby膰.

Prosz臋 o pomoc.
Z g贸ry dzi臋ki.

Pozd,
Rex

Data: 2011-08-04 22:19:03
Autor: Animka
W dniu 2011-08-04 21:48, Rex pisze:
[...]

A jak dzwonisz czy piszesz to klawiatura wydaje d藕wi臋ki?

--
animka

Data: 2011-08-05 13:36:07
Autor: Rex
W dniu 2011-08-04 22:19, Animka pisze:
[...]

Nie, gdy dzwoni臋 lub pisz臋 klawiatura nie wydaje 偶adnych d藕wi臋k贸w. Do niedawna telefon nie wydawa艂 tych d藕wi臋k贸w o kt贸rych napisa艂em wy偶ej, ale najwidoczniej co艣 musia艂em przez pomy艂k臋 przestawi膰 i teraz nie wiem jak to odkr臋ci膰.

Pozd,
Rex

Samsung SGH D-780 - jak usun膮膰 niekt贸re d藕w i臋ki?