Samsung SGH-i780 - problem z Wi-Fi

Data: 2011-02-27 13:52:16
Autor: Adrian
Samsung SGH-i780 - problem z Wi-Fi
Witam

Mam problem z telefonem SGH-i780, a dokładniej z Wi-Fi.
Jak włączam sieć Wi-Fi to ona działa przez jakieś 2 do 3 minut, czasami nawet z 5, a potem... ZONK. Nie może nawiązać połączenia. Muszę ponownie podłączyć się do sieci (rozłączyć połączenie i połączyć się na nowo).
Sprawdzałem połączenie Wi-Fi na kilku routerach i na wszystkich jest tak samo.

Dodam, że połączenie poprzez operatora działa normalnie, bo początkowo myślałem, że to wina przeglądarki, ale niestety NIE.

Telefon jest na gwarancji, do sierpnia 2011r. i w ostateczności zaniosę telefon do serwisu, mam tylko do Was pytanie, czy ktoś z podobnym problemem się spotkał i udało mu się to bez serwisu naprawić.
Nie ukrywam, że przesiadać się z SGH-i780 na SE K800i (mój awaryjny telefon) nie za bardzo mi się uśmiecha :(

Pozdrawiam

Data: 2011-02-27 18:42:10
Autor: ToMasz
Adrian pisze:
Witam

Mam problem z telefonem SGH-i780, a dokładniej z Wi-Fi.
Jak włączam sieć Wi-Fi to ona działa przez jakieś 2 do 3 minut, czasami
nawet z 5, a potem... ZONK.
Jeśli COŚ robi, to nie ma byka - nie wyłączy sie. np włączam mohaftp(s
erwer ftp) i tak moze stać godzine - działa.
Nie może nawiązać połączenia. Muszę ponownie
podłączyć się do sieci (rozłączyć połączenie i połączyć się na nowo).
jeśli włącze wifi, a zapomne włączyć serwera, i wifi nic nie robi, ekran
zgaśnie i wi sie wyłączy. jeśli coś tam jednak robiło, cokolwiek, choćby
tylko była opera i google, raczej załapie ponownie połączenie. ale jak
tak stał pół godznyny - rzeczywiście może być problem.

Telefon jest na gwarancji, do sierpnia 2011r.
są 2 poprawki wi fi - spróbuj. jedna to włąśnie anty - sllep, a druga
włącza tryb g - enhance cośtam. nie mam ich pod ręką nie naprowadze Cie
lepiej.

ToMasz

PS a rom, flash masz oryginał czy jakiś gotowany?

Samsung SGH-i780 - problem z Wi-Fi