Samsung SOLID

Data: 2014-06-12 19:35:46
Autor: Pszemol
Samsung SOLID
Czy jaki¶ znawca telefonów Samsunga może mi powiedzieć jaki
model telefonów tego producenta oznaczony był słowem SOLID?
Z szybkiego googlania widzę że SOLID może być E2370, B2710
C3350 a nawet jakie¶ z ekranem dotykowym na aukcjach widziałem
tym słowem oznaczone... Co jest grane? Ile było modeli SOLID? :-)

Data: 2014-06-13 09:20:20
Autor: Wiwo
Samsung SOLID

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:lndh09$vqg$1dont-email.me...
[...]

Solid nie jest nazw± modelu, tylko serii, doprecyzowaniem jej przeznaczenia.
Tak jak Galaxy, Active, itp.

Wiwo

Data: 2014-06-13 09:40:24
Autor: dizel

[...]