Samsung SyncMaster SM P2370HD

Data: 2009-11-29 15:04:26
Autor: Marek (UK)
Samsung SyncMaster SM P2370HD
Cześć  niebieski
Sun, 29 Nov 2009 12:11:15 +0100 w
<news:hetl1a$i6b$1atlantis.news.neostrada.pl>  napisałeś:

Witam. Mam zamiar kupić nieduży LCD do tunera SAT i komputera jednocześnie.
Po kilkugodzinnych poszukiwaniach trafiłem na Samsung SyncMaster P2370HD.
Bardzo proszę o opinie.

mam Samsung SyncMaster T220HD, rozdzielczosc 1680x1050, 22", z tunerem
dvb-t i analogowym. bardzo dobrze sprawdza sie jako monitor, całkiem
przyzwoicie jako telewizor. gdybym miał jeszcze raz wybierać - wziąłbym bez wahania.
--
Pozdrawiam,
Marek

Samsung SyncMaster SM P2370HD