Samsung Tizen a napisy w filmach.

Data: 2016-12-30 13:07:07
Autor: ±ćęłń󶼿
Samsung Tizen a napisy w filmach.
Czy kto¶ z posiadaczy Tizena rocznik 2015 (czyli seria J i JU) ma napisy w nagranych filmach odwarzanych na Samsungu?
Mam na my¶li nagrania z dvb-t innym tunerem (format nagrania *.mts np. Wiwa, lub format *.ts np. Ferguson Ariva), odtwarzane z sieci LAN (dlna) lub z pendrajwa w gnieĽdzie usb telewizora.
Po wci¶nieciu na pilocie Samsunga przycisku 'Tools' pojawia się po prawej stronie ekranu rozwijane menu, gdzie jest wybór m.in. ¶cieżki dĽwiękowej, ale nie ma wyboru napisów.
Przy czym głowę bym dał sobie uci±ć, że kiedy¶ napisy miałem, ale tylko w nielicznych filmach i nie pamiętam już, czy na Tizenie czy na staszym Samsung serii HU (2014).
Te napisy w plikach *.mts i *.ts s± zaszyte, a może recept± będzie wydobycie napisów z mts/ts jakim¶ programem do osobnych plików z napisami (txt, srt, innego formatu)?

Data: 2017-01-01 12:20:46
Autor: PiteR
±ćęłń󶼿 pisze tak:

Te napisy w plikach *.mts i *.ts s± zaszyte, a może recept± będzie
wydobycie napisów z mts/ts jakim¶ programem do osobnych plików z
napisami (txt, srt, innego formatu)?

srt powinno się udać

--
Piotrek