Samsung Tizen a napisy w filmach.

Data: 2016-12-30 13:07:07
Autor: ąćęłńóśźż
Samsung Tizen a napisy w filmach.
Czy ktoś z posiadaczy Tizena rocznik 2015 (czyli seria J i JU) ma napisy w nagranych filmach odwarzanych na Samsungu?
Mam na myśli nagrania z dvb-t innym tunerem (format nagrania *.mts np. Wiwa, lub format *.ts np. Ferguson Ariva), odtwarzane z sieci LAN (dlna) lub z pendrajwa w gnieździe usb telewizora.
Po wciśnieciu na pilocie Samsunga przycisku 'Tools' pojawia się po prawej stronie ekranu rozwijane menu, gdzie jest wybór m.in. ścieżki dźwiękowej, ale nie ma wyboru napisów.
Przy czym głowę bym dał sobie uciąć, że kiedyś napisy miałem, ale tylko w nielicznych filmach i nie pamiętam już, czy na Tizenie czy na staszym Samsung serii HU (2014).
Te napisy w plikach *.mts i *.ts są zaszyte, a może receptą będzie wydobycie napisów z mts/ts jakimś programem do osobnych plików z napisami (txt, srt, innego formatu)?

Samsung Tizen a napisy w filmach.