Samsung Trend GT S7580

Data: 2014-12-05 11:20:51
Autor: Trybun
Samsung Trend GT S7580
W dniu 2014-11-30 o 17:49, animka pisze:
Dyktafon bardzo cicho mi nagrywa i cicho odtwarza (nawet ze s艂uchawkami).
Jest na to jaki艣 spos贸b ustawienia w telefonie?

Je艣li chodzi o inne sprawy nagrane domofonem, kt贸re przenosz臋 do komputera to musz臋 najpierw skonwertowa膰 z amr do mp3 i programik Audacity bardzo dobrze mi odtwarza (g艂o艣no). Problem w tym, 偶e zapisuje w jakim艣 tam swoim formacie (.au) i ni diab艂a taki plik (ju偶 g艂o艣niejszy) nie b臋dzie mi dzia艂a艂 w telefonie- jak go przenios臋 do telefonu.
Co robi膰?

O ile si臋 nie myl臋 to w opcjach Audiacity powinien by膰 wyb贸r kilku format贸w w kt贸rych mo偶na zapisa膰 plik d藕wi臋kowy. Tak偶e w MP3 i AMR, rozszerzenie .au to pewnie standardowe ustawienie kt贸re mo偶na zmieni膰. Gdyby jednak ju偶 nie by艂o tego w opcjach, to 艣ci膮gnij jaki艣 darmowy konwerter audio z netu i na nim przeprowad藕 tak膮 operacj臋.

Samsung Trend GT S7580