Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów

Data: 2009-03-26 12:15:42
Autor: Piter
Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów
Witam!

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Samsunga U800 i co jakiś czas słyszę od
rozmówców ze kiepsko mnie słychać. Ja ich słyszę dobrze. Telefon w sieci
Plus GSM. Nie ma znaczenie czy przełączę telefon w 3G czy też nie. Jakieś
sugestie? Może jakieś kodowanie trzeba włączyć/wyłączyć?

Pozdrawiam

Data: 2009-03-26 21:15:57
Autor: Maciek
Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów
Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał
[...]

Jeśli telefon masz na gwarancji, to po prostu oddaj go do naprawy.
Mój U800 (w Orange) działa bez zarzutu pod względem jakości rozmów. A nie sądzę, aby była to wina Plusa. Chyba, że za każdym razem usterka powstaje w tym samym miejscu (geograficznie) to wtedy można by się zastanawiać dalej...

Maciek.

Data: 2009-03-26 23:00:25
Autor: Piter

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqgnq1$njb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tylko ze problem nie wystepuje zawsze, czesto jest dobrze. A chyba nawet zawsze gdy dzwoni ktos ze stacjonarnego albo z orange.
Dodatkowo slyszalem od znajomego ze wielu jego kolegow ma ten sam problem w sieci plus i maja rozne telefony.

Tak wiec sie zastanawiam.
Nie chce oddawac nowego telefonu do serwisu bo strace miesiac a oczywiscie usterki nie znajda. Tak jak serwis Noki, ktory bardzo chcial ale nie udalo mu sie zobaczyc ze nie dziala klawiatura :(

Data: 2009-03-26 23:12:56
Autor: Maciek
Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów
Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał
Tylko ze problem nie wystepuje zawsze, czesto jest dobrze. A chyba nawet zawsze gdy dzwoni ktos ze stacjonarnego albo z orange.

I to jest już coś konkretnego. Upewnij się, że to telepsiarska sieć, zbierz do kupy te wszystkie złe połączenia i napisz do Plusa, do działu technicznego. Jeśli Ci się chce oczywiście, bo nie wiadomo, czy się plusiakom będzie chciało. Albo od razu możesz reklamować nienależyte wykonanie usługi w postaci fatalnej jakości połączeń głosowych. I niech się sami bujają z tepsą.

Dodatkowo slyszalem od znajomego ze wielu jego kolegow ma ten sam problem w sieci plus i maja rozne telefony.
Tak wiec sie zastanawiam.

Ja własnie też, bo może się okazać, że zanim wstępnie przetworzą Twoje pismo, to uszkodzenie minie i się tylko narobisz.

Nie chce oddawac nowego telefonu do serwisu bo strace miesiac a oczywiscie usterki nie znajda. Tak jak serwis Noki, ktory bardzo chcial ale nie udalo mu sie zobaczyc ze nie dziala klawiatura :(

Maciek.

Data: 2009-03-26 23:16:12
Autor: Piter

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqguld$1dl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tylko wlasnie z TPSA i orange jest dobra jakosc rozmow.
A wogole to chodzi oto ze ja zawsze slysze dobrze, to mnie zle czasem slychac.

Data: 2009-03-26 23:39:40
Autor: Maciek
[...]

Źle zrozumiałem.

A wogole to chodzi oto ze ja zawsze slysze dobrze, to mnie zle czasem slychac.

W takim razie pamiętaj, że GSM/UMTS to tylko radio - czasami trzeszczy albo szumi ;)
A na poważnie, to włącz tryb sieci na tylko GSM, ale tak na miesiąc. I napisz czy się coś zmieniło (tak, pisałeś że w obu trybach jest źle ale coś czuję, że nie badałeś tego dokładnie i niczego nie możesz wykluczyć na pewno)
Proponuję to, bo sobie przypomniałem, że przecież mój U800 pracuje tylko w 900/1800 po tym jak mnie szef opier*** kilka razy słowami "wyłącz 3G!". A on wie co mówi - przynajmniej jeśli chodzi o telekomunikację. I faktycznie, od tamej pory nie ma problemów ze słyszalnością pomimo, że to tylko Orange.

Maciek.

Data: 2009-03-26 23:55:01
Autor: Piter

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqh07g$97i$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale juz dawno mam ustawione na tylko GSM i nic to nie daje. I tak i na 3G jest ten sam problem!

Data: 2009-03-27 00:09:37
Autor: Maciek
Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów
Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał
Ale juz dawno mam ustawione na tylko GSM i nic to nie daje. I tak i na 3G jest ten sam problem!

Poddaję się. Weź inny aparat i sprawdź przez dłuższy okres. Jeśli będzie to
samo uznaj, że to kwestia warunków atmosferycznych albo niedoskonałości
technologii.

Tak czy siak życzę udanych rozmów :)

Maciek.

Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów