Data: 2009-03-26 21:15:57 | |
Autor: Maciek | |
Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów | |
Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Samsunga U800 i co jakiś czas słyszę od Jeśli telefon masz na gwarancji, to po prostu oddaj go do naprawy. Mój U800 (w Orange) działa bez zarzutu pod względem jakości rozmów. A nie sądzę, aby była to wina Plusa. Chyba, że za każdym razem usterka powstaje w tym samym miejscu (geograficznie) to wtedy można by się zastanawiać dalej... Maciek. |
|
Data: 2009-03-26 23:00:25 | |
Autor: Piter | |
Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów | |
Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqgnq1$njb$1inews.gazeta.pl... Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał Tylko ze problem nie wystepuje zawsze, czesto jest dobrze. A chyba nawet zawsze gdy dzwoni ktos ze stacjonarnego albo z orange. Dodatkowo slyszalem od znajomego ze wielu jego kolegow ma ten sam problem w sieci plus i maja rozne telefony. Tak wiec sie zastanawiam. Nie chce oddawac nowego telefonu do serwisu bo strace miesiac a oczywiscie usterki nie znajda. Tak jak serwis Noki, ktory bardzo chcial ale nie udalo mu sie zobaczyc ze nie dziala klawiatura :( |
|
Data: 2009-03-26 23:12:56 | |
Autor: Maciek | |
Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów | |
Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał
Tylko ze problem nie wystepuje zawsze, czesto jest dobrze. A chyba nawet zawsze gdy dzwoni ktos ze stacjonarnego albo z orange. I to jest już coś konkretnego. Upewnij się, że to telepsiarska sieć, zbierz do kupy te wszystkie złe połączenia i napisz do Plusa, do działu technicznego. Jeśli Ci się chce oczywiście, bo nie wiadomo, czy się plusiakom będzie chciało. Albo od razu możesz reklamować nienależyte wykonanie usługi w postaci fatalnej jakości połączeń głosowych. I niech się sami bujają z tepsą. Dodatkowo slyszalem od znajomego ze wielu jego kolegow ma ten sam problem w sieci plus i maja rozne telefony. Ja własnie też, bo może się okazać, że zanim wstępnie przetworzą Twoje pismo, to uszkodzenie minie i się tylko narobisz. Nie chce oddawac nowego telefonu do serwisu bo strace miesiac a oczywiscie usterki nie znajda. Tak jak serwis Noki, ktory bardzo chcial ale nie udalo mu sie zobaczyc ze nie dziala klawiatura :( Po tym co napisałeś nie ma to sensu :) Maciek. |
|
Data: 2009-03-26 23:16:12 | |
Autor: Piter | |
Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów | |
Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqguld$1dl$1inews.gazeta.pl... Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał Tylko wlasnie z TPSA i orange jest dobra jakosc rozmow. A wogole to chodzi oto ze ja zawsze slysze dobrze, to mnie zle czasem slychac. |
|
Data: 2009-03-26 23:39:40 | |
Autor: Maciek | |
Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów | |
Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał
Tylko ze problem nie wystepuje zawsze, czesto jest dobrze. A chyba nawet zawsze gdy dzwoni ktos ze stacjonarnego albo z orange. Tylko wlasnie z TPSA i orange jest dobra jakosc rozmow. Źle zrozumiałem. A wogole to chodzi oto ze ja zawsze slysze dobrze, to mnie zle czasem slychac. W takim razie pamiętaj, że GSM/UMTS to tylko radio - czasami trzeszczy albo szumi ;) A na poważnie, to włącz tryb sieci na tylko GSM, ale tak na miesiąc. I napisz czy się coś zmieniło (tak, pisałeś że w obu trybach jest źle ale coś czuję, że nie badałeś tego dokładnie i niczego nie możesz wykluczyć na pewno) Proponuję to, bo sobie przypomniałem, że przecież mój U800 pracuje tylko w 900/1800 po tym jak mnie szef opier*** kilka razy słowami "wyłącz 3G!". A on wie co mówi - przynajmniej jeśli chodzi o telekomunikację. I faktycznie, od tamej pory nie ma problemów ze słyszalnością pomimo, że to tylko Orange. Maciek. |
|
Data: 2009-03-26 23:55:01 | |
Autor: Piter | |
Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów | |
Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqh07g$97i$1inews.gazeta.pl... Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał Ale juz dawno mam ustawione na tylko GSM i nic to nie daje. I tak i na 3G jest ten sam problem! |
|
Data: 2009-03-27 00:09:37 | |
Autor: Maciek | |
Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów | |
Użytkownik "Piter" <jazz_20@wp.pl> napisał
Ale juz dawno mam ustawione na tylko GSM i nic to nie daje. I tak i na 3G jest ten sam problem! Poddaję się. Weź inny aparat i sprawdź przez dłuższy okres. Jeśli będzie to samo uznaj, że to kwestia warunków atmosferycznych albo niedoskonałości technologii. Tak czy siak życzę udanych rozmów :) Maciek. |
|