Samsung UE40HU6900, Samsung UE50HU6900

Data: 2015-07-03 21:04:04
Autor: 666
Samsung UE40HU6900, Samsung UE50HU6900
Co myślicie o tym sprzęcie 4K?
2100 zł (redcoon.pl) za telewizor 40 cali 4K to niewiele więcej niż za lepszy monitor 24 cale 1920x1200.
Intryguje mnie, że w specyfikacjach podane jest DVB-T, a nie jest podane T2 (a jest DVB-S/S2) - literówka?
Generalnie czym groziłby brak T2 (w Polsce)?

I jeszcze pytanie: jaki wieszak ścienny polecalibyście do tego Samsunga? Dobrze byłoby, gdyby wieszak miał możliwość choćby niewielkiego obracania telewizora - nawet tylko o kilka stopni kątowych - wokół osi pionowej

Data: 2015-07-06 11:26:26
Autor: 666
Samsung UE40HU6900, Samsung UE50HU6900
Sam sobie odpowiem, bo może nie każdy wie:
Przypadkowo trafiłem w IKEA na... telewizory LCD - rebrandowane Samsungi, prawdopodobnie serii HU6400 lub podobne, mają tuner telewizji naziemneji kablowej (wejście IEC) oraz co ciekawe satelitarnej (wejście antenowe 'F') i SMART TV.
Są więc w sklepach IKEA wieszaki ścienne do telewizorów, kilka modeli tych wieszaków, w cenach 50-150 zł, gdyby ktoś szukał - zainwestowałem w wieszak ścienny przegubowy za 130 zł z możliwością nie tylko obracania, ale i także pochylania ekranu.
Ten konkretny wieszak ścienny jest wg opisu do przekątnej ekranu do 32'', ale wagi sprzętu do 20 kg, więc nie powinno być problemu z ekranem 40'' i wadze 11 kg.

-- -- -
mn6mav$jl8$1@news.supermedia.pl
[...]