Samsung Wave 723

Data: 2010-11-12 16:47:58
Autor: JoteR
Samsung Wave 723
Co prawda cyrograf koczy mi si dopiero w styczniu, ale ju teraz zaczynam przygotowania do ewentualnych dyskusji z "utrzymankami". W tej chwili w z aktualnej oferty Play najbardziej mi pasuje sprztowo Samsung Wave 723. Parametry techniczne wygldaj (jak dla mnie) O.K., natomiast niewiele wiem o zawartym w nim systemie Bada. Dlatego mam prob do grupowiczw - jeli kto uywa telefonu z tym systemem, eby si podzieli wraeniami z jego uytkowania. Gwnie chodzi o kwestie komunikacji z PC (synchronizacja kontaktw, zdalne zarzdzanie, przesyanie plikw), wsparcie programowe dla GPS (nie nawigacja, raczej co w rodzaju Goggle Maps) i oglnie tzw. "playability". Na razie zaczem od przegldania samsungbada.pl, ale bd wdziczny za wszelkie umieszczone tu uwagi.

JoteR

Data: 2010-11-13 16:29:59
Autor: darek638
Samsung Wave 723
Uytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisa w wiadomoci news:ibjnjj$5j5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Uywam Samsunga Wave S8500 i jestem zadowolony. Bada to system szybki (zwaszcza po upgrade do wersji 1,2) i bez zawiech. Polecam.

Darek

Data: 2010-11-13 16:48:20
Autor: JoteR
Samsung Wave 723
"darek638" napisa:

Uywam Samsunga Wave S8500 i jestem zadowolony. Bada to system
szybki (zwaszcza po upgrade do wersji 1,2) i bez zawiech. Polecam.

Ba, duy Wave ma dwukrotnie szybszy procesor ;-)
A jak wyglda sprawa z komunikacj z PC? Dogooglaem, e jest co, co si nazywa Samsung Kies - czy jest to bardziej uywalne ni Samsung PC Studio, z ktrego nawet nie da si wysa wieloczciowego SMS-a?

JoteR

Data: 2010-11-13 17:53:07
Autor: darek638
Samsung Wave 723
Uytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisa w wiadomoci news:ibmeft$ndj$1inews.gazeta.pl...
"darek638" napisa:

[...]

Nie mam porwnania do PC Studio bo go nie stosowaem. Z Kies-a niestety nie wylesz sms-a.

Darek

Data: 2010-11-13 18:08:33
Autor: JoteR
Samsung Wave 723
"darek638" napisa:

Nie mam porwnania do PC Studio bo go nie stosowaem.
Z Kies-a niestety nie wylesz sms-a.

O, to fatalna wiadomo, mam awersj do pisania esemesw na telefonie - obojtnie, dotykowym czy klawiszowym. Dziki za informacje, na razie mimo wszystko plan jest taki: jeli po witach ceny duego Wave u operatora spadn, to go wezm, jeli nie - wezm 723 (urzeka mnie ta klapka).

JoteR

Data: 2010-11-13 20:40:55
Autor: animka
Samsung Wave 723
W dniu 2010-11-13 18:08, JoteR pisze:
  jeli po witach ceny duego Wave u operatora
spadn, to go wezm, jeli nie - wezm 723 (urzeka mnie ta klapka).

To jest chyba taki futera-klapka.

--
animka

Data: 2010-11-13 21:12:58
Autor: JoteR
Samsung Wave 723
"animka" napisaa:

wezm 723 (urzeka mnie ta klapka).

To jest chyba taki futera-klapka.

Wiem, mam takie co w swoim F480, bardzo praktyczna rzecz, std mj zachwyt ;-)

JoteR

Data: 2010-11-13 21:50:34
Autor: animka
Samsung Wave 723
W dniu 2010-11-13 21:12, JoteR pisze:
"animka" napisaa:

wezm 723 (urzeka mnie ta klapka).

To jest chyba taki futera-klapka.

Wiem, mam takie co w swoim F480, bardzo praktyczna rzecz, std mj zachwyt
;-)

To masz niezy przecie telefon, tylko WiFi mu brakuje.
A mnie napisae, e Samsunga to by nie wzi.

--
animka

Data: 2010-11-13 22:00:51
Autor: JoteR
Samsung Wave 723
"animka" napisa:

To masz niezy przecie telefon, tylko WiFi mu brakuje.

Owszem, nie narzekam. WiFi mi zwisa, wol sprawny Bluetooth.
Dlatego Omni oddaem najstarszemu dziecku.

A mnie napisae, e Samsunga to by nie wzi.

Samsunga Monte. Oczywicie, e dla mnie byby to krok w ty. Natomiast chtnie bym si zapozna z Samsungiem Wave (nawet tym okrojonym) i z systemem Bada. Jak nie podpasuje - nic strasznego. Ostatecznie mam on i trjk dzieci czyhajcych na nowy aparat ;-)

JoteR

Data: 2010-11-13 22:42:30
Autor: animka
Samsung Wave 723
W dniu 2010-11-13 22:00, JoteR pisze:
"animka" napisa:

[...]

Dasz ktremu dziecku ten 723 to pewnie bdzie zadowolone. No chyba, e dziecko jest bardziej wymagajce i chciaoby z Wifi :-) Widziaam liczne telefoniki z kolorem zotej obudowy (jak na zo zapomniaam jaka to marka, ale nie Nokia z prawdziwego zota) to mgby onie takie co pod choink od Mikoaja podoy :-)
Tak tylko sobie plot, bo Ty sam najlepiej wiesz co by si przydao :-)

--
animka

Data: 2010-11-14 12:34:23
Autor: ALEX
Samsung Wave 723
W dniu So 13 11 2010 21:50, animka pisze:

To masz niezy przecie telefon, tylko WiFi mu brakuje.

Tak z ciekawoci: ile hot-spotw Wi-Fi znasz?

--
ALEX CloneTrooper

Data: 2010-11-14 16:46:25
Autor: animka
Samsung Wave 723
W dniu 2010-11-14 12:34, ALEX pisze:
W dniu So 13 11 2010 21:50, animka pisze:

To masz niezy przecie telefon, tylko WiFi mu brakuje.

Tak z ciekawoci: ile hot-spotw Wi-Fi znasz?

Mam gdzie linka do tej informacji, ale z pamici to wiem, e na Krakowskim Przedmieciu, PL. 3-ch Krzyy, Bemowo, bodaje Galeria Mokotw. Na razie mnie to nie interesowao za bardzo. Fakt, e na Sadybie nie ma i raczej nie bdzie, a szkoda.

--
animka

Data: 2010-11-14 16:56:35
Autor: SERG
Samsung Wave 723
Hot Spotw w stolicy jest cakiem sporo
http://www.wifi4free.pl/miasta/wifi/hotspot/389,warszawa/

Data: 2010-11-14 17:53:13
Autor: animka
Samsung Wave 723
W dniu 2010-11-14 16:56, SERG pisze:
Hot Spotw w stolicy jest cakiem sporo
http://www.wifi4free.pl/miasta/wifi/hotspot/389,warszawa/

Ja cie krc! :D
To ja mam pod domem:
Hotspot
Miasto:
Warszawa
Adres:
ul. Korczyska 6a
Miejsce:
Sadyba - Limanowskiego

Tylko czy w mieszkaniu bdzie dziaao czy tylko na dworzu?

--
animka

Data: 2010-11-14 18:02:55
Autor: animka
Samsung Wave 723
W dniu 2010-11-14 17:53, animka pisze:
To ja mam pod domem:

Jeszcze tu:
Miasto:
Warszawa
Adres:
ul. Powsiska 31
Miejsce:
Coffeeheaven, Sadyba Best Mall

A tu blisko mojej matki, ale w okolice ul. Bonifacego to chyba zasig nie dojdzie :-(
Miasto:
Warszawa
Adres:
my.sadyba.eu
Miejsce:
Sadyba (Jeziorko Czerniakowskie i okolice).

Czy trzeba by w rodku budynku np.Sadyba Best Mall, czy Korczyska 6, czy na ulicy te dziaa? W moim mieszkaniu chyba si nie pocz :-(

--
animka

Data: 2010-11-16 09:08:16
Autor: ALEX
Samsung Wave 723
W dniu N 14 11 2010 17:53, animka pisze:

[...]

No wanie z tymi hot spotami nie jest tak rowo jak mylisz. W mieszkaniu szanse minimalne.
Kiedy byem w G i chciaem sprawdzi jak to dziaa. Zapaem 3 hot spoty: iSpot (oficjalny dystrybutor Apple), Era i MacDonald's. iSpot mojej Nokii nie wpuci, Era pozwala jedynie na odwiedzenie swojej strony i *nic* ponadto, jedynie MacDonald's daje peny dostp.
Najlepiej wyprbuj sama. Ale nie licz e hot spotem zastpisz sztywne cze. A tak dobrze nie ma.

--
ALEX CloneTrooper
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2010-11-17 00:32:26
Autor: animka
Samsung Wave 723
W dniu 2010-11-16 09:08, ALEX pisze:
No właśnie z tymi hot spotami nie jest tak różowo jak myślisz. W
mieszkaniu szanse minimalne.
Kiedyś byłem w GŁ i chciałem sprawdzić jak to działa. Złapałem 3 hot
spoty: iSpot (oficjalny dystrybutor Apple), Era i MacDonald's. iSpot
mojej Nokii nie wpuścił, Era pozwala jedynie na odwiedzenie swojej
strony i*nic*  ponadto, jedynie MacDonald's daje pełny dostęp.
Najlepiej wypróbuj sama. Ale nie licz że hot spotem zastąpisz sztywne
łącze. Aż tak dobrze nie ma.

Sąsiad dzisiaj sprawdzał na swoim HTC na balkonie. Miał Wifi. Ja jeszcze nie ze wszystkim nie zaznajomiłam, dopiero jutro przeczytam instrukcję.
Na WiFi (patrzyłam w domu) miałam, a może jeszcze mam jakieś 3 nicki i narazie nie wiem co z tymi ludźmi zrobić!
Telefon jest super już go mam. (LG GT 505) Czcionka może być nawet wielka jak ktoś chce. Ostrość w porzadku. Narazie nie mam czasu siedzieć nad tym telefonem, dopiero od jutra wieczorem. Jedna rzecz mnie zastanawia. Nie dostałam z tym telefonem  w przesyłce od Orange płytki z programem (jakieś PC Suite czy coś w tym stylu) na ten telefon!

--
animka

Data: 2010-11-17 11:42:49
Autor: ALEX
Samsung Wave 723
W dniu Śr 17 11 2010 0:32, animka pisze:

[...]

Ja też miewam Wi-Fi w domu. Ktoś nie zabezpieczył, więc mogę się czasem zalogować. Ale to jest od czasu do czasu. Nie licz że hotspotem zastąpisz sztywne łącze. Aż tak dobrze nie ma.

Ściągnij ze strony.

Data: 2010-11-17 19:58:04
Autor: animka
Samsung Wave 723
W dniu 2010-11-17 11:42, ALEX pisze:
[...]

Te 3 osoby mają chyba założone hasło. Ja sobie tez na wszelki wypadek założyłam i dalej nic nie wiem co robić. Nie chcę wchodzić na telefony tych 3-ch ludzi, nie wiem jak sprawdzić czy przez WiFi mogę sobie po internecie "pobiegać" chwilę.
Instrukcji jeszcze nie przeczytałam, bo nie mam czasu i bolą mnie oczy. Dopiero po niedzieli będę wyspana to poczytam.

[...]

Ściągnęłam chyba z 5 programów, ze 3 zainstalowałam. Jeden to tylko do multimediów i na dodatek tymczasowy (płatny), drugi tylko do Bluetooth'a (a ja kiedyś komuś odstąpiłąm tę zabaweczkę), trzeci-z LG chce mi ściągać uaktualnienie oprogramowanie - pewnie na angielskie, a ja mam ustawienia Orange i nie chcę tego zmieniać. Jak na złość karta pamięci z jednego telefonu nie pasuje do tego. W tamtym san disk, a w tym powinna być (nie dali z telefonem!) micro sd. Bez karty w telefonie nie mogę przenieść tego co mam w komputerze zapisane z tamtej karty i ogólnie wszystko do kitu. Nie mam odpowiedniego *programu, który mi rozpozna ten telefon po usb*. Na giełdzie za Stodołą te karty pamięci (na dodatek o małej pojemności) sprzedają drogo, normalnie zdzierają z ludzi. Jakiś czas temu kupilam na Allegro 32 GB za 35 zł, ale okazało się, że uszkodzona i odesłałam nie otrzymując zwrotu pieniędzy-22 zł za przesyłkę w obydwie strony. Niby list polecony priorytetowy, a wysłał listem zwykłym, bo listonosz do skrzynki wrzucił. Cwaniaki na Allegro zarabiają więcej na tych przesyłkach niż na swoim  - lipnym zresztą- towarze. Teraz muszę dokupić do telefonu kartę do 8 GB bodajże. Operę mam już zainstalowaną. Zainstalowałam z poziomu telefonu.

--
animka

Data: 2010-11-17 21:31:30
Autor: ALEX
Samsung Wave 723
W dniu Śr 17 11 2010 19:58, animka pisze:

[...]

  bez urazy, ale gadasz takie bzdury, że aż mnie żeby bolą.

Bez urazy Animka ale gadasz głupoty.

Data: 2010-11-18 10:13:28
Autor: Dominik & Co
Samsung Wave 723
W dniu 17-11-2010 11:42, ALEX rzecze:

Ja też miewam Wi-Fi w domu. Ktoś nie zabezpieczył, więc mogę się czasem
zalogować. Ale to jest od czasu do czasu. Nie licz że hotspotem

Tak BTW wiesz, że to jest przestępstwo?
Art 267 KK.

Jakby ktoś miał wątpliwości- tu opinia prawnika:
http://olgierd.bblog.pl/wpis,do;2;lat;za;podlaczanie;sie;do;cudzych;hotspotow,17947.html

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-11-18 11:00:55
Autor: ALEX
Samsung Wave 723
W dniu Cz 18 11 2010 10:13, Dominik & Co pisze:

[...]

Teraz już wiem. Tylko po co w takim razie hasła do hot spotów?

Data: 2010-11-18 13:46:53
Autor: Dominik & Co
Samsung Wave 723
W dniu 18-11-2010 11:00, ALEX rzecze:

Teraz już wiem. Tylko po co w takim razie hasła do hot spotów?

A po co zamki i klucze np w samochodach?

Jeśli natrafisz na otwarty samochód z kluczykiem w stacyjce,
to znaczy, że wolno Ci ot tak wsiąść sobie i pojechać?

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-11-18 14:10:42
Autor: ALEX
Samsung Wave 723
W dniu Cz 18 11 2010 13:46, Dominik & Co pisze:

Teraz już wiem. Tylko po co w takim razie hasła do hot spotów?

A po co zamki i klucze np w samochodach?

Jeśli natrafisz na otwarty samochód z kluczykiem w stacyjce,
to znaczy, że wolno Ci ot tak wsiąść sobie i pojechać?

Bez przesadyzmu, otwarty hot spot np MacDonalda jest dla klientów i fakt że ktoś z niego korzysta nie jest automatycznie przestępstwem.

Data: 2010-11-18 14:31:06
Autor: Dominik & Co
Samsung Wave 723
W dniu 18-11-2010 14:10, ALEX rzecze:

Bez przesadyzmu, otwarty hot spot np MacDonalda jest dla klientów i fakt
że ktoś z niego korzysta nie jest automatycznie przestępstwem.

Bez przesadyzmu, samochód mogę Ci pożyczyć i wtedy możesz legalnie
się nim przejechać. Chodziło mi o to, że z faktu, iż coś nie jest
zabezpieczone (samochód nie zamknięty na klucz, sieć nie szyfrowana)
nie można wywodzić wniosku, że można bez zgody właściciela
tym sobie rozporządzać.

Myślałem, że tak elementarnych rzeczy nie trzeba tłumaczyć
łopatologicznie, ale cóż...

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-11-18 14:43:55
Autor: ALEX
Samsung Wave 723
W dniu Cz 18 11 2010 14:31, Dominik & Co pisze:

[...]

Otwarty hot spot prywatnego kolesia to faktycznie może być problem. Bo wolno z niego korzystać tylko uprawnionym. Ale ogólnodostępny, publiczny hot spot? Właściciel zezwala na korzystanie to w czym problem?

Data: 2010-11-19 08:36:42
Autor: Dominik & Co
Samsung Wave 723
W dniu 18-11-2010 14:43, ALEX rzecze:

Otwarty hot spot prywatnego kolesia to faktycznie może być problem. Bo
wolno z niego korzystać tylko uprawnionym. Ale ogólnodostępny, publiczny
hot spot? Właściciel zezwala na korzystanie to w czym problem?

O babciu... jak krowie na rowie...

Jeśli _wiesz_, że możesz korzystać (zostałeś uprawniony- niekoniecznie
wprost i osobiście, może być wywieszka "dla klientów net za free"
lub temu podobna) wolno Ci korzystać i przestępstwa nie popełniasz.

_Nie można_ jednak _domniemywać_, że skoro _sieć jest nie
zabezpieczona_ to _właściciel Ci zezwala_ na korzystanie.
Jeśli nadal nie rozumiesz- trudno. Poproś kogoś innego o wytłumaczenie.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-11-13 20:01:55
Autor: Jan Strybyszewski
Samsung Wave 723
W dniu 2010-11-13 16:48, JoteR pisze:
"darek638" napisa:

[...]

Kies to raczej "koreanskie iTunes"

Data: 2010-11-13 20:01:19
Autor: Jan Strybyszewski
Samsung Wave 723
W dniu 2010-11-13 16:29, darek638 pisze:

Uywam Samsunga Wave S8500 i jestem zadowolony. Bada to system szybki
(zwaszcza po upgrade do wersji 1,2) i bez zawiech. Polecam.

Samsung 723 jak i 533 nie ma Samsungiem Wave, NIC WSPOLNEGO. Prosze nie zachwycac sie softem na Samsunga Wave bo zaden z tych programow nie pojdzie na 723 u 533

Darek

Data: 2010-11-13 22:04:25
Autor: JoteR
Samsung Wave 723 (iJasio warning)
"Jan Strybyszewski" napisa:

Samsung 723 jak i 533 nie ma Samsungiem Wave, NIC WSPOLNEGO.

Dziwne, w internecie pisz, e system operacyjny.

Prosze nie zachwycac sie softem na Samsunga Wave
bo zaden z tych programow nie pojdzie na 723 u 533

Mnie bardziej interesuje oprogramowanie od strony PC.
Ja doskonale zdaj sobie spraw, e 723 to jest mniej ni 8500.
Ale mnie bardziej rajcuje ta klapka w 723 ni FIFA 2010 w 8500.

JoteR

Data: 2010-11-13 23:32:39
Autor: Jan Strybyszewski
Samsung Wave 723 (iJasio warning)
W dniu 2010-11-13 22:04, JoteR pisze:
"Jan Strybyszewski" napisa:

Samsung 723 jak i 533 nie ma Samsungiem Wave, NIC WSPOLNEGO.

Dziwne, w internecie pisz, e system operacyjny.

No Windows 3.11 z Windows 7 tez maja cos wspolnego nazwe.

Prosze nie zachwycac sie softem na Samsunga Wave
bo zaden z tych programow nie pojdzie na 723 u 533

Mnie bardziej interesuje oprogramowanie od strony PC.

Kies

Ja doskonale zdaj sobie spraw, e 723 to jest mniej ni 8500.
Ale mnie bardziej rajcuje ta klapka w 723 ni FIFA 2010 w 8500.

To kup F480 tez ma klapke. Nowe Wavy to takie rozwiniecie Avilli i F480 w strone wspolnej platformy systemowej. Bardzo fajny pomysl ale nie nalezy oczekiwac iz sa to mniejsze wersje duzego Wave. Nie ta technologia nie ten oprogramowanie.

Data: 2010-11-14 00:43:18
Autor: JoteR
Samsung Wave 723 (iJasio warning)
"Jan Strybyszewski" napisa:

No Windows 3.11 z Windows 7 tez maja cos wspolnego nazwe.

Ale te systemy dzieli kilkunastoletni okres, w czasie ktrego nastpi olbrzymi postp technologiczny.

Mnie bardziej interesuje oprogramowanie od strony PC.

Kies

cignem ;-/ To faktycznie funkcjonalnie jeszcze gorsze ni New PC Studio.

To kup F480 tez ma klapke.

Przecie kupiem, za co e mi w ubiegym roku naurga tu na grupie ;->

Samsung 723 jak i 533 nie ma Samsungiem Wave, NIC WSPOLNEGO

Nowe Wavy to takie rozwiniecie Avilli i F480 w strone wspolnej platformy
systemowej.

Wsplnej? Napisae "WSPLNEJ"? Zaczynasz si plta w zeznaniach ;->

Bardzo fajny pomysl ale nie nalezy oczekiwac iz sa to mniejsze wersje
duzego Wave. Nie ta technologia nie ten oprogramowanie.

Si zobaczy. Jak potaniej po Nowym Roku, to moe kupi i duego. Chocia z wiekiem robi si coraz mniej wymagajcy i ten 723 ze swoj nienachaln rozdzielczoci w zupenoci by mi wystarczy.

JoteR

Data: 2010-11-14 15:36:41
Autor: Jan Strybyszewski
W dniu 2010-11-14 00:43, JoteR pisze:
"Jan Strybyszewski" napisa:

No Windows 3.11 z Windows 7 tez maja cos wspolnego nazwe.

Ale te systemy dzieli kilkunastoletni okres, w czasie ktrego nastpi
olbrzymi postp technologiczny.

Tak samo jak dzieli Wave od Wave 533 i 723

Przecie kupiem, za co e mi w ubiegym roku naurga tu na grupie ;->

Kazdy ma swoje leki i fobie i kupuje telefony z kosmosu.

[...]

Tak samo jak Windows 7 uruchamia programy od Windows 95. Ale jakos w druga strone to nie dziala.

[...]

Szkoda ze bedzie beta testerem ale i taklepszy to pomysl od nonOS

Samsung Wave 723