Data: 2011-04-18 22:19:37 | |
Autor: Olo | |
Samsung avila | |
W dniu 2011-04-18 21:48, Axid pisze:
Na początku witam wszystkich szanownych GrupowiczówZgłoś sprawę do rzecznika praw konsumentów, działa przy każdym starostwie lub w miastach na prawach powiatu w urzędzie miasta. -- Pozdrawiam Olo Mój adres zakodowany ROT13. |
|
Data: 2011-04-18 22:21:59 | |
Autor: Axid | |
Samsung avila | |
Użytkownik Olo napisał:
W dniu 2011-04-18 21:48, Axid pisze:Nie chcę na razie robić go¶ciowi problemów, tylko chcę sensownie przygotować się do poważnej rozmowy z nim, przedstawić mu jakie jest w Polsce prawo i że ma się do tego stosować. Jest na to jaka¶ podstawa prawna? |
|
Data: 2011-04-18 22:24:45 | |
Autor: Olo | |
Samsung avila | |
W dniu 2011-04-18 22:21, Axid pisze:
Właśnie dlatego zgłoś się do rzecznika, nie musisz od razu na gościa donosić, tylko dowiesz się o przysługujących Ci prawach (możesz zadzwonić).Nie chcę na razie robić gościowi problemów, tylko chcę sensownie -- Pozdrawiam Olo Mój adres zakodowany ROT13. |
|
Data: 2011-04-19 08:32:27 | |
Autor: niusy.pl | |
Samsung avila | |
Użytkownik "Axid" <apd@wp.pl> Nie chcę na razie robić go¶ciowi problemów, tylko chcę sensownieZgło¶ sprawę do rzecznika praw konsumentów, działa przy każdym przygotować się do poważnej rozmowy z nim, przedstawić mu jakie jest w Polsce prawo i że ma się do tego stosować. Jest na to jaka¶ podstawa prawna? -- S± dwie możliwo¶ci: 1. gwarancja producenta zgodnie z udzielon± gwarancj± wymagaj±c± np karty 2. 2-letnia odpowiedzialno¶ć sprzedawcy za wady Możesz swobodnie decydować, któr± z nich wybierasz. Sprzedawca nie może uchylić się od odpowiedzialno¶ci acz po 6-ciu miesi±cach to Ty musisz wykazać wadę, któr± tkwiła w momencie sprzedaży. |