Samsung avila

Data: 2011-04-19 08:28:05
Autor: niusy.pl
Samsung avila

Użytkownik "Axid" <apd@wp.pl>

Jakiś rok temu kupiłem mojej mamie telefon Samsung Avila w sklepie z
telefonami komórkowymi na pasażu w markecie. Specjalnie wybrałem nowy
telefon żeby mieć gwarancję 2 lata. Mogłem wybrać tańszy z gwarancją 3
miesięczną. Po około roku czasu telefon oczywiście się popsuł, więc
wziąłem telefon zapakowałem w oryginalne pudełeczko i z paragonem
zaniosłem do sklepu. Pan przyjął go na naprawę gwarancyjna i po 2 tyg
miałem odebrać już sprawny telefon. Po 2 tygodniach okazuję się że
jednak telefon jest nienaprawiony i sprzedawca zarzuca mi brak karty
gwarancyjnej  - oczywiście żadnej karty gwarancyjnej nie dostałem przy
zakupie. Sprzedawca twierdzi że "spróbuje" go oddać na gwarancję na
podstawie jakiejś zbiorowej faktury i że muszę czekać i że nie wiadomo
kiedy będzie to naprawione. Minęło już 14 dni roboczych a telefon dalej
jest nie naprawiony.
--
Możesz oddać sprzedawcy jako konsument z tytułu odpowiedzialności za wady

Samsung avila