Data: 2011-04-19 08:28:05 | |
Autor: niusy.pl | |
Samsung avila | |
Użytkownik "Axid" <apd@wp.pl> Jakiś rok temu kupiłem mojej mamie telefon Samsung Avila w sklepie z telefonami komórkowymi na pasażu w markecie. Specjalnie wybrałem nowy telefon żeby mieć gwarancję 2 lata. Mogłem wybrać tańszy z gwarancją 3 miesięczną. Po około roku czasu telefon oczywiście się popsuł, więc wziąłem telefon zapakowałem w oryginalne pudełeczko i z paragonem zaniosłem do sklepu. Pan przyjął go na naprawę gwarancyjna i po 2 tyg miałem odebrać już sprawny telefon. Po 2 tygodniach okazuję się że jednak telefon jest nienaprawiony i sprzedawca zarzuca mi brak karty gwarancyjnej - oczywiście żadnej karty gwarancyjnej nie dostałem przy zakupie. Sprzedawca twierdzi że "spróbuje" go oddać na gwarancję na podstawie jakiejś zbiorowej faktury i że muszę czekać i że nie wiadomo kiedy będzie to naprawione. Minęło już 14 dni roboczych a telefon dalej jest nie naprawiony. -- Możesz oddać sprzedawcy jako konsument z tytułu odpowiedzialności za wady |
|