Samsung c650 - odbiór analogowy naziemny

Data: 2011-03-16 11:10:35
Autor: VSS
Samsung c650 - odbiór analogowy naziemny
W wiadomości:4d7ce623$0$2445$65785112@news.neostrada.pl,
Atlantis <nospam@nospam.pl> nastukał:
A może to kwestia ustawień?

w pracy mam szajsunga który potrafi nie wyświetlać obrazu gdy sygnał jest za silny. mam takie dwa kanały które mimo skróecenia anteny sa nadal przesterowane. pozostałe 15 analogowych i 6 muxów które odbieram są ok. spróbuj przełaczyc na kanały kablowe, że szajsung ma inny raster kanałowy dla telewizji naziemnej i kablowej.

--
VSS

Samsung c650 - odbiór analogowy naziemny