Samsung - czy coś złego wiadomo o tym dysku?

Data: 2010-12-03 18:38:21
Autor: Saiko Kila
Samsung - czy coś złego wiadomo o tym dysku?
Proces 1634Racine <1634@Racine.pl> zwrócił błąd:
Zakladajac, że ma byc (CICHYM...) dyskiem zewn. w obudowie wellanda, 5400 rpm, 1,5TB - czy cos zlego wiadomo o tym dysku, czy brac i nie kombinowac?:
http://www.ceneo.pl/2657833s

stad zamierzam kupic:
http://www.comp4you.eu/pricelist/pricelist.bytypes.custom.aspx
- sensowna rozmowa byla

Ja mam dokładnie ten dysk, ale kupiony w agito. Szczerze mówiąc jedyną
jego wadą jest chyba masa, bo ciężki bardzo. Inne rzeczy (np. "wolność")
są zakładane i tak ma być. Kiedy czytałem opinie o nim przed zakupem nie
natknąłem się na żadne problemy z  kompatybilnością, ten dysk jest
przeznaczony na magazyn i backupy. Ja sprawdzałem go z paroma chipsetami
i nie widzę problemów.

--
Saiko Kila
"We will build new ships to carry man forward into the universe, to gain

Data: 2010-12-04 21:12:32
Autor: 1634Racine
Samsung - czy coś złego wiadomo o tym dysku?
Saiko Kila in news:1je7mxnzihmkl.dlgsaikokila.pl
[...]

ztcw - jest w tzw. normie samsungowej -> ok 650-660 g. Tyle zdaje sie waża samsungi 1,5TB, 5400 rpm.
A tutaj zobacz ile wazy seagate barracuda: http://www.ceneo.pl/1855721s

Samsung - czy coś złego wiadomo o tym dysku?