Samsung delphi gt-b 3410 Kopiowanie kontaktów z SIM do pamięci telefonu

Data: 2010-09-19 10:42:36
Autor: sternadWYTNIJTO
Samsung delphi gt-b 3410 Kopiowanie kontaktów z SIM do pamięci telefonu
Telefon wiadomo jaki w temacie(delphi), problem jak w temacie.
Jedyna opcja skopiowania jak± znalazłem to: Kontakty/Więcej/Edytuj/Grupy i wtedy
pojawia się pytanie, czy skopiować do pamięci telefonu. Jak mam kilkaset
kontaktów tak kopiować to mnie co¶ trafi.

Zna kto¶ prostsz± metodę? Może jaki¶ software jak telefon sam nie potrafi... --

Data: 2010-09-19 13:42:25
Autor: sternad
[...]

Dobra, dałem radę.
Samsung New PC Studio.

--

Samsung delphi gt-b 3410 Kopiowanie kontaktów z SIM do pamięci telefonu